آناتومی پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید

[ad_1]

هنگام انجام پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید یک چالش بزرگ است که اتصالات در همه پیام ها تبلیغ می خواهد برای انتقال به فضای محدود در دسترس ساخته شده توسط موتورهای جستجو است. اما با نگاه کردن به هر بخش در عمق کمی بیشتر بازاریابان می توانید ریز لحن خود را با رویکرد و نگاهی آگهی کپی نوشتن به عنوان پر کردن یک فرمول برای تبلیغات موثر.

اولین قسمت از آگهی تیتر است. هدف اصلی از این تیتر را به تمرکز به تبلیغ خود را. پس از همه, اگر هیچ کس طول می کشد نگاهی به تیتر آنها به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان خوانده شده بیشتر است. اماکن گوگل کلمات کلیدی که مسابقه بین پرس و جو جستجو و کپی آگهی در پررنگ بنابراین این یک راه برای خارج کردن ad's پیام اگر چه خلاق تر کپی نیز می تواند موثر باشد و حتی اگر آن را پررنگ.

قسمت بعدی تبلیغ اولین خط از توضیحات. این می تواند طولانی تر از این تیتر و هدف آن است که برای شروع با تمرکز بر امکانات و منافع و پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت و یا محصولات / خدمات خود را. باید آن را به جستجوگر دلیلی برای نگه داشتن خواندن این آگهی. اضافه کردن نقطه گذاری در پایان خط اول آن را ایستادگی کردن بیشتر آن است که اگر در یک یا دو مکان از حمایت مالی و نتایج جستجو.

بخش سوم از آگهی دوم خط از توضیحات. این بخش باید به طور عمده تمرکز بر روی تماس به اقدام پس از بهره مندی پیام داده است که در خط اول. با استفاده از یک علامت تعجب است که معمولا یک ایده خوب به عنوان هدف اصلی این است که برای متقاعد کردن جستجوگر به کلیک بر روی آگهی و اگر آنها پیدا کردن آن پیام مربوط به جستجوی خود را.

در نهایت صفحه نمایش URL باید شامل هر آگهی که نمایش داده می شود. اما URL نمایش ندارد به دقیق فرود آدرس صفحه ای که در وب سایت است. ریشه دامنه باید همان, اما, صفحه فرود نمی کند باید برای مطابقت با نشانی اینترنتی نمایش داده شده دقیقا. بنابراین حیاتی است به فکر می کنم از این به عنوان یک فرصت برای تقویت پیام های بازاریابی به جای به سادگی انتقال اطلاعات در مورد وب سایت خود را.

وجود دارد تعدادی از آگهی های مختلف کپی کردن فرمول است که می تواند به دنبال برای بازاریابی موثر پیام. یک زن و شوهر در اینجا ذکر شده در زیر.

تیتر جذاب > ویژگی ها> نفع> نمایش URL

تیتر جذاب > نفع> فراخوان> نمایش URL

تیتر جذاب > پیشنهاد فروش منحصر به فرد> فراخوان> نمایش URL

یک نقطه نهایی است که آن است که اغلب روشنگر برای استفاده از این پارادایم به تجزیه و تحلیل رقبا' تبلیغات و شکستن آنها را به قطعات. بسیاری از بازاریابان به سادگی تمرکز بر روی ویژگی ها و تماس های به عمل در حالی که ترک کردن موثر تیتر و نه با استفاده از URL نمایش به حداکثر پتانسیل آن است.

[ad_2]