آگهی گوگل پسوند – بهبود خود گوگل AdWords کمپین PPC نتایج

[ad_1]

قبلا من بحث کرده اند چرا گوگل جستجوگرها است که یک وظیفه مهم برای کامل قبل از انجام Google AdWords pay-per-click advertising campaigns. اگر شما به تماشای Google AdWords آموزش آنها را به شما بگویم که در آن شما در یک جای نتیجه جستجو در سیستم خود را در هنگام انجام AdWords تبلیغات PPC است و در نتیجه ترکیبی از پیشنهاد قیمت خود را در یک عبارت کلیدی در ترکیب خود را با نمره کیفیت – و این است تعریف شده توسط آنها را به عنوان “اطلاعات مفید” به مصرف کننده که بدان معنی است که در اصل چه مقدار از آنها مثل سایت شما و محتوای آن است.

وجود دارد بسیاری از رقابت این روزها برای رسیدن به یک صفحه در موتور جستجوی گوگل جستجو پرداخت و برای رسیدن به آنجا شما نیاز به هر دو بیشتر توپ زدن دیگران و گوگل نیاز به مانند سایت خود را در رابطه با end-user عبارت کلیدی جستجو از طریق موتور جستجوی خود.

همانطور که شما در یادگیری بیشتر در مورد استفاده از گوگل AdWords برای ترویج کسب و کار شما, شما همچنین می خواهد در مورد یادگیری خود را “آگهی گوگل پسوند” ویژگی های است که اگر شما پیاده سازی آنها را برای شما در آگهی تبلیغاتی خود را افزایش می دهد نمره کیفیت و به سایت خود را قوی تر از استدلال در گوگل چشم برای وارد شدن به یک صفحه از گوگل جستجو پرداخت.

چرا “گوگل پسوند” کمک به شما نمره ؟ این است که با توجه به این واقعیت است که با استفاده از این پسوند شما در حال کمک به هدف بیشتر از “مربوطه جستجو مطالب” برای جستجو در گوگل کاربر و گوگل دوست دارد که. بنابراین اجازه می دهد که حفاری کمی عمیق تر به این پسوند و نحوه استفاده از آنها را برای شما در Google AdWords تبلیغ دادن.

هنگامی که شما در ورود به گوگل AdWords محیط زیست و مشخصات اولیه “داشبورد” صفحه شما خواهد شد در سمت راست از روی صفحه نمایش خود را یک گزینه منو با عنوان “تبلیغات و پسوند”. کلیک کردن بر روی آن منو گزینه ای به ارمغان می آورد شما را به این بخش از گوگل AdWords سیستم که در بالا شما سه گزینه: تبلیغات, پسوند, و بیشتر. کلیک کنید در برنامه های افزودنی tab.

در مرکز پسوند صفحه نمایش شما را ببینید “+ — ایجاد آگهی فرمت” را فشار دهید. کلیک کردن بر روی این دکمه باز می شود تا یک پنجره حاوی انواع مختلف آگهی پسوند. اجازه دهید به پایین لیستی از این به بحث در مورد آنچه آنها را برای تبلیغات خود. توجه داشته باشید: اطناب در زیر می آید به طور مستقیم از گوگل کمک صفحات.

محل پسوند

تشویق مردم به بازدید از کسب و کار خود را با نشان دادن محل تماس را فشار داده و یک لینک به کسب و کار خود و صفحه جزئیات-که می تواند شامل ساعت خود را, عکس از کسب و کار خود و جهت به دست آوردن وجود دارد. اگر شما می خواهید مشتریان به بازدید از محل کسب و کارتان اما به تماس متمرکز خط (و نه از مکان های خاص’ تعداد) استفاده از تماس با پسوند خود را با محل پسوند.

وابسته به محل پسوند

کمک به مردم پیدا کردن زنجیره ای خرده فروشی فروشگاه که فروش محصولات خود را.

Callout پسوند

اضافه کردن متن آگهی خود را به مانند “تحویل رایگان” و یا “24/7 پشتیبانی از مشتری است.” Callouts می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تشویق مردم به تبدیل نیست.

تماس با پسوند

تشویق مردم به کسب و کار خود را با اضافه کردن یک شماره تلفن یا تماس را فشار دهید برای تبلیغات خود.

پیام پسوند

تشویق مردم به شما ارسال پیام های متنی از آگهی خود را. در دسترس در سراسر جهان در کمپین یا گروه آگهی سطوح.

پیوند داد الحاقات

پیوند مردم به طور مستقیم به صفحات خاص وب سایت خود را (مانند “ساعت” و “سفارش”). گوگل نمایش داده خواهد شد تا 8 از این در چارچوب یک آگهی. یک راه عالی برای بهبود سایت شما نمره کیفیت.

ساختار قطعه پسوند

نمایش اطلاعات مشتریان بالقوه را پیدا خواهد کرد با ارزش ترین با انتخاب یک هدر از پیش تعریف شده (مانند رده محصول یا خدمات) و اقلام لیست.

قیمت الحاقات

ویترین خدمات خود را و یا دسته بندی محصولات با قیمت های خود را به طوری که مردم می توانند فهرست محصولات خود را راست از آگهی خود را.

بررسی پسوند

اضافه کردن نقل قول و یا رتبه بندی منتشر شده از منابع.

پسوند برنامه

مردم را تشویق به دانلود برنامه های خود را. جهانی در دسترس برای آندروید و iOS تلفن همراه دستگاه های از جمله قرص است.

به طور خلاصه شما به عنوان ساخت آگهی خود را در گروه و خرید و فروش کمپین در گوگل AdWords سیستم با استفاده از آگهی پسوند شرح داده شده در بالا به شما کمک خواهد کرد برای نشان دادن بهتر در موتور جستجوی گوگل نتایج و کمک خواهد کرد که شما کرایه بهتر در برابر مشابه آگهی خرید و رقبا که با استفاده از پسوند. در واقع گوگل اشاره خود را به کمک اسناد و مدارک که در برخی موارد آنها را به محل خود را اضافه کنید در نتایج جستجو بالاتر از رقیب حتی اگر شد پایین تر عبارت کلیدی پیشنهاد و آگهی خود را در این پایین تر پیشنهاد قیمت هر کلیک به جای خود, بنابراین شما صرفه جویی در برخی از هزینه تبلیغات.

[ad_2]