آیا شما پرتاب خود را PPC بودجه میشه ؟

[ad_1]

پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی شده است در اطراف برای یک مدت زمان طولانی نسبت به سایر دیجیتال, استراتژی های بازاریابی, اگر چه آن را's تکامل یافته در طول راه. اما PPC است که هنوز هم حمل طولانی ننگ آمد که حدود چندین سال پیش قبل از ما تا به حال برخی از پیچیده تر تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار و منابع برای محدود کردن هر عنصر از یک کمپین به کمال است. ننگ است که PPC یک خطر بزرگ به خصوص برای شرکت های قابل ملاحظه ای بدون بودجه تبلیغاتی.

PPC استفاده می شود ترسناک برای بودجه کسب و کار

وجود دارد استفاده می شود – و شاید هنوز هم هستند – داستان های ترسناک در مورد صاحبان کسب و کار که فکر آن را یک شرط بندی مطمئن انداخت هر درصد گذشته از سالانه خود بودجه بازاریابی به PPC. پس از همه, شما فقط زمانی که کسی کلیک, پس از آن's ممکن نیست به از دست دادن. به جز آن است و این مایه تاسف صاحبان کسب و کار انجام داد که فقط. هر داستان که در اطراف می رود و اغلب به عنوان برخی از نسخه های که یکی این بود که محدود به ارسال برخی از بازاریابان در حال اجرا به صورت تپه.

پس از این داستان ساخته شده خود را دور وجود دارد یک باور عمومی در میان کسب و کار فقط شروع به حرکت جهان از بازاریابی دیجیتال که PPC یک منطقه خطر که در آن پول خود را ناپدید می شوند و شما را با هیچ چیزی برای نشان دادن برای آن است. PPC چیزی بود که محفوظ برای تاسیس شرکت با هزار دلار در جیب یدکی.

ابزارهای جدید و تخصص را PPC قابل دوام برای بسیاری از

امروز که جزر و مد تبدیل شده و PPC است اثبات می شود یک انسان فوق العاده موفق دیجیتال تاکتیک های بازاریابی برای کسب و کار از تمام اندازه ها. این است که عمدتا منتسب به این واقعیت است که ما منابع بسیاری در اختیار ما است. آموزش است که پیاده روی شما گام به گام از طریق فرایند انتخاب کلمه کلیدی آگهی بهینه سازی نوشتن عناوین و مرور در هر اینچ مربع از گوگل AdWords Keyword Planner ابزار. نه به ذکر است بسیاری از ابزار های شخص ثالث است که شما را قادر به گودال های متعدد آگهی انواع علیه یک دیگر به شناسایی آنچه که طنین انداز با مخاطبان خود را به شدت بهبود نتایج خود را.

هنوز هم شما don't می خواهید به یک بی فایده PPC spender. شما می خواهید به حداکثر رساندن هر دلار. هنوز هم وجود دارد چند مشکلات بازاریابان سقوط طعمه به که't تولید بهترین نتایج را برای پول خود را.

کلیک مستقیم بازدید کنندگان به صفحه اصلی خود را. بیش از حد بسیاری از کسب و کار بدون راهنمایی از با تجربه PPC حرفه ای و یا قبل از آموزش و پرورش در مورد PPC فرض کنیم که این صفحه اصلی است که منطقی ترین نقطه ورود برای یک بازدید کننده که کلیک روی تبلیغات PPC. اما در صفحه اصلی خود ممکن است هدفمند به کلمه کلیدی خاص جستجو که منجر بازدید کنندگان وجود دارد. نتیجه این است که بازدید کنندگان فکر می کنند're کاملا بی ربط سایت و گزاف گویی.

ک بسیار بالا واقعی ROI غیر ممکن است. بدیهی است که شما می خواهید برخی از بازگشت سرمایه گذاری خود را. اما تیراندازی برای لیگ های بزرگ – گسترده کلمات کلیدی مارک های بزرگ در حال حاضر مسلط – به سرعت می توانید بودجه خود را تخلیه و بدون تور به شما هر گونه نتایج. با چوب بیشتر متمرکز کلمات کلیدی استفاده می شود که توسط جستجوگران آماده به اقدام است.

چسبیده با کم CTR کلمات کلیدی بیش از حد طولانی است. این صحبت می کند به اهمیت به طور مداوم نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را. Don't فقط آن را تنظیم و آن را فراموش نکنید چرا که تبلیغات است که't گرفتن بسیاری از کلیک خواهد شد نقل مکان کرد و به کمتر-بهینه مواضع و حتی کمتر توجه است. اگر تبلیغات خود را نمی't گرفتن کلیک it's زمان برای بررسی آنچه's کار نمی کند. نگاهی به ارتباط کلمه آگهی عناوین و کپی کنید.

انتخاب روز قطعات. بعد قطعات بلوک از زمان در طول یک روز می گویند از 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در طی آن شما می توانید تبلیغات خود را به اجرا. در اکثر موارد از آن بهره مند نیست یک بودجه تبلیغ برای اجرای تبلیغات یک شبه مگر اینکه مخاطبان خود را به احتمال زیاد به انجام جستجو در وسط شب. کسب و کار به کسب و کار شرکت ها برای مثال به ندرت به دلیل در حال اجرا تبلیغات در 3:00 am

انتخاب گسترده ای گران کلمات کلیدی. آن's وسوسه انگیز به بسیاری از تبلیغات PPC به هدف گسترده و کلمات کلیدی که در کنار غیر ممکن است برای رتبه بندی در جستجو آلی. پس از همه, نقطه PPC است – حداقل تا حدی بهتر شانس خود را برای گرفتن قرار گرفتن در معرض در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط است که ممکن است شما سال ها برای رتبه بندی ارگانیک. اما کسانی گسترده معمولا می توانید کلمات کلیدی را در ده ها تن از متفاوت مقاصد خاص در ذهن جستجوگر. فقط به خاطر اینکه کسی جستجو برای “جزیره توچال” doesn't ميانگين آنها're دنبال فراگیر جزیره رفت و آمد مکرر تعطیلات ویژه در آنتیگوا. خاص باشد و همیشه در نظر خریدار's قصد.

نه سرمایه گذاری در منفی کلمات کلیدی. در حالی که حد عالی رساندن در بیشتر خاص عبارت جستجو است که بسیار مربوط به مخاطبان هدف خود را و نشان می دهد که جستجوگر's اهداف خط با صفحه فرود خود را ارائه مهم است که شما نیز باید بگویم که گوگل چه جستجوهای شما don't می خواهید تبلیغات خود را به نظر می رسد. مشخص منفی کلمات کلیدی که نشان می دهد جستجوگر است که به دنبال چیزی غیر از آنچه شما're ارائه شده است. در غیر این صورت شما're اتلاف کلیک – و دلار است.

وجود دارد بسیاری از دیگر نکات و ترفندها شما می توانید استفاده کنید برای اطمینان از موفقیت مبارزات انتخاباتی PPC خود را و متوجه بازگشت سرمایه گذاری خود را. قبل از پریدن به شما اولین PPC مبارزات انتخاباتی خوانده شده در این ابزار به شما در دسترس در Google AdWords و آشنا با استراتژی های کارشناسان استفاده برای تولید نتایج. معتبر PPC آژانس است یک سرمایه گذاری خوب حداقل برای دریافت اولیه خود را, کمپین راه اندازی و آموزش به شما روند – به خصوص اگر تمام بحث در مورد CTR کلمات کلیدی و نرخ تبدیل برگ شما احساس مانند یک ماهی از آب است.

[ad_2]