استخدام حق مدیر سایت

[ad_1]

سوالات شما باید درخواست …

پاسخ شما باید دریافت

هنگام مصاحبه با مدیران سایت, don't اجازه دهید قیمت خود را عامل تصمیم گیری است. در میان مدیران وجود دارد این است که یک شکاف بین کسانی که ماهر در هنرهای زیبا از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و کسانی که نمی. برای به دست آوردن رتبه بندی بالا برای سایت خود در موتورهای جستجوی متعدد SEO تاکتیک های بازاریابی گنجانده شود باید در طراحی وب سایت خود را. به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین شما باید در رابطه با عمق بازاریابی جستجوگرها دانش برخوردار شده توسط شخص شما استخدام برای طراحی و ساخت وب سایت خود را. آیا می دانید که سوالات درست بپرسید پتانسیل وب مستر به اطمینان حاصل شود که شما در حال انجام کسب و کار با فرد مناسب?

روند استخدام مدیر سایت ممکن است به عنوان ساده به عنوان تماس با چند طراحان و گرفتن استعلام قیمت را برای خدمات خود را. در پایان شما را انتخاب کنید بالاترین پیشنهاد و حرکت به سمت گرفتن وب سایت جدید خود را ساخته شده است. نه اشتباه قیمت با تابع. به طور معمول قیمت بسیار پایین نشان می دهد یک محصول به پایان رسید که نمی خواهد بود قادر به رقابت برای کسب و کار آنلاین. علاوه بر این وجود دارد که برخی از طراحان که می تواند به جای شما نه تنها با خدمات طراحی اما با خدمات میزبانی وب نیز هست. آنها شارژ خواهد شد بسیار کوچک هزینه برای خدمات طراحی که به نظر می رسد بزرگ بر روی کاغذ تنها به شما ضربه سخت با هزینه ماهانه برای میزبانی وب خود را. در پایان به شما پرداخت به مراتب بیشتر و وب سایت خود را هنوز هم آماده رقابت در موتورهای جستجو برای هر دوره از کسب و کار.

چقدر مهم است که جستجوگرها بازاریابی به طراحی و توسعه وب سایت جدید خود را? به یاد داشته باشید اگر سایت شما یافت نمی شود در سه صفحه اول در موتورهای جستجو عمده آن برنده't توجه به آنچه شما صرف و یا چگونه دوست داشتنی وب سایت شما; هیچ کس تا کنون آن را ببینید و در نتیجه هیچ کس قادر خواهد بود به انجام کسب و کار با شما. جستجوگرها بازاریابی باید در هسته خود را تمام و طراحی وب سایت روند.

واضح سوال:

ممکن است من مشاهده نمونه کارها خود را ؟

یک وب مستر باید آماده و مایل به نشان دادن خود را در پروژه های گذشته به شما. اگر آنها چیزی به شما نشان می دهد اجرا شود.

آیا شما یک لیست از مراجع?

یک طراح واجد شرایط نه تنها باید خود افتخار کنند اما باید مشتریان خود را. تماس با چند تن از مشتریان خود را برای بررسی خود را به طور کلی رضایت از طراحی و فرایند. نگه داشتن در ذهن و طرح های خوب پول هزینه و همچنین زمان می برد.

چه نرم افزار استفاده می کنید برای طراحی ؟

به چشم ندیده این سوال ممکن است مسخره به نظر می رسد. حقیقت گفته شود, وجود تفاوت های گسترده بین مدیران و مهارت های خود را. به عنوان آن می ایستد وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از برنامه های طراحی که واجد شرایط بالقوه خود را به عنوان طراح در اختیار داشتن تجربه لازم برای این کار انجام می شود. یکی از برنامه های طراحی است که بلافاصله رد صلاحیت طراح خود را به عنوان کسی که می داند آنچه انجام می دهند; مایکروسافت's جوملا®. اگر آنها می گویند “جوملا®” می گویند چیزی مودب به عنوان شما تلفن را قطع کند.

نه چندان آشکار سوالات

آیا شما هر گونه تجربه جستجوگرها?

در حالی که برخی از طراحان حتی نمی تواند طلسم, جستجوگرها دیگران را به آسانی اعتراف به عدم تخصص در این زمینه. بدیهی است که شما به دنبال یک طراح است که ادعا می شود به خوبی در این شیوه از بازاریابی جستجوگرها. چگونه شما می توانید تفاوت را بگویید ؟ از آنها بخواهید به شما نشان می دهد برخی از آنها های رتبه بالا در گوگل و یاهو و ام اس ان و یا دیگر موتورهای بزرگ. روی عبارات جستجو استفاده می کنند برای پیدا کردن مشتری خود را's وب سایت باید معمولا بیان عباراتی است که مردم در واقع فکر می کنم به نوع موتور و مرموز غیر معمول مخلوط کردن مجموعه ای از کلمات است که بسیاری از به اصطلاح SEO بازاریابان استفاده برای توجیه خود را ضعیف کار می کنند. به یاد داشته باشید همه ما می تواند به رتبه بالا با تایپ کردن در نام شرکت ما آن's سایت هایی که رتبه بالا هنگامی که شما نوع در طبیعت از خود محصول و یا خدمات است که باعث می شود برای جستجوگرها خوب.

آیا شما ترکیب SEO به طرح های خود را?

بسیاری از طراحان را ارائه دهد خدمات SEO به شما 'بعد از' خود را در سایت تکمیل شده است. برای برخی از آنها باید برون سپاری این خدمات به عنوان آنها واجد شرایط برای انجام جستجوگرها صفحه بهینه سازی در طول فاز طراحی. خوب سئو کار نیاز است که اکثر متن در یک وب سایت به طور کامل بازنویسی شده. بنابراین اگر شما're نه از جمله این با طراحی, you'll be پرداخت کل مقدار زیادی بیشتر برای آن پایین جاده به عنوان جستجوگرها بازاریاب باید خود را به خوبی نوشته شده است, محتوا, اشک های زیادی از آن را جدا و بازنویسی آن به طوری که به درخواست تجدید نظر به موتورهای رتبه بالاتر.

چقدر متن شما شامل در صفحات وب وجود دارد ؟

در حالی که این سوال را به وضوح پاسخ متفاوت برای هر صفحه از وب سایت SEO هوشمند بازاریاب می داند که حداقل 300 تا 400 کلمه در هر صفحه کمک به سایت خود را در به دست آوردن و از همه مهمتر داشتن رتبه بالاتر بیش از دوره های طولانی تر از زمان. به موتورهای جستجو, متن, محتوا پادشاه است. متن “اساسا” بزرگترین عامل در کمک به یک موتور جستجو تعیین موقعیت خود را در رتبه بندی.

چه چیز دیگری شما باید بدانید. . .

فلش و گرافیک نه متن.

در حالی که موتورهای جستجو به آرامی تبدیل شدن به قادر به خواندن محتوای متن برای برخی از انواع فلش ارائه چنین سخنرانیها هنوز هم عمدتا آنچه که از اسمش پیداست … “فلش”. به مقدار کمی استفاده از فلش به منظور افزایش نگاه و احساس از سایت خود را هرگز یک ایده بد به عنوان فلش می توانید بسیار حرفه ای و جنبه های بصری هنگامی که استفاده می شود مناسب است. وجود دارد چند سایت معماری است که به طور کامل با روکشی در یک فلش, ارائه, که در آن تمام سایت فلش. این سایت را سخت فشرده برای همیشه به دست آوردن هر گونه زمین در SERPs (نتایج موتورهای جستجو صفحات) به عنوان محتوای فلش به سادگی نیست همین ارتباط به عنوان استاندارد مبتنی بر HTML صفحات.

گرافیک از سوی دیگر نمی توان به عنوان خوانده شده. همه در همه ، گرافیک و حتی کسانی که با متن در آنها به سادگی مستطیل شکل حفره به موتور. هیچ یک از مطالب از یک تصویر گرافیکی را می توان به عنوان خوانده شده و یا مورد استفاده برای این هدف از بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو است.

فریم aren't به عنوان بد به عنوان آنها استفاده می شود.

استفاده از 'قاب' در طراحی وب سایت های دیگر نما موانع آنها یک بار بود. مانند برخی از انواع فلش بسیاری از موتورهای عمده هم اکنون می توانید کشف فریم های مبتنی بر وب سایت ها و ارائه به بازدید کنندگان سایت خود را بر اساس محتوای قاب صفحات. وجود دارد چند ترفند که مدیران با تجربه استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که ساختار قاب باقی مانده در تدبیر هر چه صفحه یک بازدید کننده است که در ابتدا تحویل را در سایت خود.

در پایان برحذر باشید از مدیر سایت که به شما می گوید که آنها را 'سئو' سایت خود را با ارسال به موتورهای جستجوی بزرگ است. ارسال یک وب سایت است که در همه بخشی از پیچیدگی های درگیر در انجام درست SEO بهینه سازی در صفحات وب سایت خود را. Don't اجازه دهید هر کسی که شما را متقاعد کند در غیر این صورت. ارسال سایت خود را قطعا می تواند شامل به عنوان بخشی از خود را در جستجوگرها, خدمات, اما مطالب ارسالی خود را در جستجوگرها بازاریابی است.

[ad_2]

Source by Kevin McElligott