است تبلیغات بینگ و لغات یک گزینه قابل دوام برای بودجه تبلیغات?

[ad_1]

است تبلیغات بینگ و لغات یک انتخاب عملی برای بودجه تبلیغات? از تجربه شخصی من در استفاده از این دو پرداخت برای هر کلیک تبلیغات موتور جستجو ابزار, من می خواهم که به می گویند ، من صرف در مجموع حدود هشت هزار دلار به همراه تبلیغ بر روی اینترنت با استفاده از بینگ و تبلیغات AdWords PPC بدون بازگشت در سرمایه گذاری ندارند. به دلیل این عدم بازگشت سرمایه گذاری خود من را متوقف کرده اند و هر دو با استفاده از بینگ و تبلیغات AdWords ابزار بازاریابی اینترنتی چون من به سادگی نمی توانیم به هدر من ناچیز بودجه در آنها بدون هر چیزی مثبت برای نشان دادن آن.

من نه رسیدن به نتیجه به توقف استفاده از Bing Ads و لغات PPC حق دور است که من باید به جای من به دنبال برخی از پیشنهادات خود را و بهینه سازی تبلیغات من آنها را نگاه جذاب تر استفاده منفی و دم بلند کلمات کلیدی ساخته شده است که من صفحات فرود شدند معتبر پیشنهاد به عنوان بالا به عنوان بودجه من اجازه می دهد در برخی از کلمات کلیدی و غیره بدون هیچ گونه افزایش در فروش و نه به عنوان بسیاری از بازدید در وب سایت من به عنوان من می خواستم.

وجود دارد بسیاری از بازاریابی اینترنتی لقب که یک کسب و کار کوچک باید آگاه باشید که در هنگام انتخاب یک سرویس PPP. یک راه برای پیدا کردن در مورد این شرکت این است که از طریق عادی بررسی با نگاه کردن به نظرات مشتریان از این شرکت اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از شرکت های اینترنتی خود را بررسی مشتری وب سایت که بشود به ترویج آنها. به در سمت امن است, شما باید در پیدا کردن به عنوان بسیاری از بررسی مشتری از یک شرکت که ممکن است به خصوص محصولات و خدمات نظرات داده شده توسط مشتریان واقعی و پرداخت نشده داوران.

صرف نظر از محصول(s) و خدمات است که یک تبلیغ, است, بازاریابی, یک بودجه تبلیغاتی است و هیچ رقابت در برابر شرکت هایی که می توانید با صرف میلیون ها دلار در ماه در تبلیغات و بازاریابی است. من یاد گرفتم که یک درس سخت با به هدر رفتن پول خود را در حال بالا رفتن در برابر دختران و پسران است که میلیون ها دلار اختصاص داده شده صرفا برای بازاریابی و تبلیغات, و این چیزی است که یک کسب و کار کوچک باید در نظر بگیرید هنگامی که تصمیم گیری که آیا برای استفاده از PPC بازاریابی اینترنتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ترویج محصول خود را(s) و خدمات.

من به هیچ وجه گفت که ابزار بازاریابی اینترنتی ذکر شده در این مقاله بد ابزار و نه نامناسب خدمات استفاده برای ترویج محصولات و خدمات است که آنها را ارزشمند یک کسب و کار کوچک باید یک بودجه تبلیغاتی بزرگ در محل به توان رقابتی در این رویکرد بازاریابی.وجود دارد روش های دیگر است که یک کسب و کار کوچک با بودجه تبلیغاتی می توانید به خود شناخته شده و رشد پایه مشتری است که بیشتر هزینه کارآمد تر از پرداخت برای هر کلیک تبلیغات اینترنتی و البته محصولات و خدمات است که یک کسب و کار ترویج همه چیز را با جذب مشتریان و فروش. موفق باشید.

[ad_2]