است که موثرترین روش بازاریابی جستجو – جستجو آلی یا PPC?

[ad_1]

اینترنت همچنان به رشد نمایی. آن دیگر هیچ وقت حواس پرتی کاملا حفظ چند انتخاب است اما در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره است. همه متکی بر اینترنت نه تنها برای تفریح بلکه برای کسب و کار. موتورهای جستجو در حال حاضر ضروری پلت فرم برای هر کسی که با استفاده از وب: آنها به کاربران قابلیت استخراج هدفمند اطلاعات جستجوی آنها به سرعت و با دقت. همه کسب و کار می خواهید به موفقیت و به انجام است که آنها در حال حاضر درک کنند که اگر آنها می خواهند برای جذب حداکثر توجه و سپس آنها نیاز به ویژگی های برجسته در موتورهای جستجو رتبه بندی.

SEO توسعه دست در دست هم با رشد وب و تبدیل شده است به طور فزاینده ای پیچیده تر و رقابتی: هر پزشک خود را ارجح از اخذ مشتری خود را به صفحه اول رتبه بندی. برخی ترجیح می دهند به استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای به حداکثر رساندن رتبه بندی دیگران نفع پیوند ساختمان. این موضوع که مشکلات بسیاری از مشتریان جدید به دنیای بازاریابی آنلاین است که چگونه برای رسیدن به حداکثر تاثیر در موتورهای جستجو رتبه بندی در قیمت مقرون به صرفه. وجود دارد استفاده می شود به طور مستقیم انتخاب بین پرداخت برای هر کلیک تبلیغات (PPC) و آلی جستجو بازاریابی: در حال حاضر هر چند انتخاب نیست بسیار سر راست است. است وجود دارد یک روش ارجح برای بازاریابی آنلاین? کدام شکل از تبلیغات موثر تر است – جستجو آلی بازاریابی یا تبلیغات PPC?

پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید خیلی ساده است به درک. آن را بر اساس توانایی خود را به پرداخت هزینه برای بازاریابی: شما پرداخت هزینه مسطح برای یک موتور جستجو میزبان برای پرداخت رتبه بندی صفحه. هر بار این, آگهی, کلیک, تبلیغات پرداخت جستجو در سایت. PPC تبلیغات ذکر شده در گوگل به عنوان ‘لینک’ و به نظر می رسد در بالای صفحه و یا قسمت سمت راست صفحه. بسیاری از بزرگتر شده موتورهای جستجوی یاهو و گوگل و بینگ پایه هزینه های خود را بر روی یک سیستم به نام “کلید واژه مناقصه’: محبوب تر کلمه بیشتر شما باید برای آن پرداخت.

پس چه هستند مزایای استفاده? تبلیغات PPC (persian) ثابت شده است موثر باشد: آنها می تواند تاثیر مثبت در رتبه بندی موتور جستجو و رسیدن به این هدف بسیار به سرعت. اما همه چیز نیست در باغ گلگون است. تبلیغات را می توان گران و ‘مهم’ کلمات کلیدی اغلب می تواند منجر به طور اجتنابناپذیری به یک کلید واژه پیشنهاد جنگ با بالاترین پیشنهاد تامین امنیت این جایزه است. نیز وجود دارد که شواهد از وجود تقلب در جایی که رقیب تبلیغ شده اند شناخته شده به کلیک بر روی لینک خود را بدون هر گونه قصد خرید در نتیجه هزینه شما پول کمی برای نشان دادن آن. دیگر انتقاد این است که آیا تبلیغات PPC است پایدار. لینک ممکن است ایجاد سراسیمگی از علاقه اولیه اما این افت خواهد کرد مگر اینکه شما همچنان به پرداخت برای امتیاز و نگه داشتن وب سایت خود را تازه و به روز رسانی.

در طرف مقابل از طیف آلی جستجو بازاریابی است. OSM است موثر تر استفاده از تبلیغات یکی اجناس در اینترنت و می تواند منجر به طولانی مدت موفقیت: با این حال, آن است که می توان گفت این می تواند یک بیت از یک کند سوز است. OSM است که بر اساس تکنیک های مانند پیوند ساختمان کلمه کلیدی بهینه سازی متا دیتا بهینه سازی و وبلاگ نویسی. به وب سایت خود را افزایش آلی رتبه بندی موتور جستجو شما معمولا نیاز به استفاده از خدمات قابل اعتماد شرکت جستجوگرها, مگر اینکه شما به طور کامل تا به سرعت با آخرین تکنیک های.

مزیت آشکار از جستجو آلی بازاریابی قیمت: هر گونه هزینه های متحمل شده است که معمولا بر اساس هزینه تخت. اگر چه آن ممکن است دیگر برای وب سایت شما مشخصات به رشد وجود دارد شواهد قانع کننده ای نشان می دهد که هنگامی که سایت ساخته شده راه خود را تا رتبه بندی آن است که به احتمال زیاد به ماندن وجود دارد. شده اند وجود دارد تعدادی از بررسی این ادعا که تا 80 درصد از کاربران اعتماد موتور جستجو آلی نتایج بیش از تبلیغات PPC. جستجوگرها آلی و جستجو ممکن است به ارضاء فوری است که امروز نسل جوان اشتیاق برای, اما ثابت می شود موثر تر و پایدار در دراز مدت.

همه استراتژیست بازاریابی اینترنتی خود را ثابت نظرات در مورد نسبی محاسن و محدودیت های هر دو شکل از بازاریابی است. در پایان روز به شما پرداخت پول خود را و شما را به انتخاب خود را. اگر کسب و کار شما است که به دنبال رفع سریع و فوری آسانسور در رتبه بندی و سپس تبلیغات PPC است برای شما. اگر کسب و کار شما بیشتر از یک لاک پشت از خرگوش و سپس جستجو آلی بازاریابی شما کت و شلوار بهتر است. آن را نمی ممکن است مجموعه ای از شعله ور جهان در ابتدا, اما آن را به مراتب بیشتر و پایدار در دراز مدت.

[ad_2]