اهمیت کلمات کلیدی دم بلند و اتوماسیون در SEM

[ad_1]

در 2 سال گذشته من صحبت کردیم و به یک مقدار زیادی از تجارت الکترونیکی شرکتها و من شنیده ام یک مضمون مشترک در مورد AdWords – ما پیشنهادات در AdWords بالا هستند با توجه به رقابت معناداری وجود دارد سوختگی نقدی بر لغات و ما در حال ساخت از دست دادن تبلیغات در AdWords. AdWords است برای رفتن به نقد سوز اگر شرکت شما موفق AdWords به صورت دستی. وجود دارد زن و شوهر استراتژی های که شما با آن می توانید لغات سودآور کانال.

اکثر تجارت الکترونیکی شرکت با تمرکز بر AdWords کمپین با کلمات کلیدی. برای مثال “لباس قرمز” یا “پیراهن آبی” در نظر گرفته سر کلمات کلیدی. رقابت برای سر کلمات کلیدی بالا است و اغلب منجر به بالا پیشنهادات مختار است. با توجه به بالا بودن قیمتهای پیشنهادی و به همان نسبت بالا هزینه هر کلیک بازگشت در بازاریابی صرف کم است و منجر به سوختگی نقدی. E-commerce شرکت ها تمایل به فکر می کنم که AdWords برای آنها کار نمی کند اما آنها فقط تمرکز بر سر کلمات کلیدی و فکر نکرده خارج از جعبه در مورد کلمات کلیدی دم بلند.

کلمات کلیدی دم بلند باید توانایی برای تولید ترافیک وب سایت در کم هزینه هر کلیک و بازده بالا در بازاریابی صرف. مثلا “قرمز لباس پنبه” یا “دشت قرمز تی شرت پلی استر” در نظر گرفته به عنوان کلمات کلیدی دم بلند. شرکت در حال از دست دادن قابل توجهی بر لغات ترافیک بدون کلمات کلیدی دم بلند. هر یک از کلمات کلیدی دم بلند تولید ممکن است مقدار کمی از ترافیک اما در مجموع میلیون ها نفر از کلمات کلیدی دم بلند و تولید مقدار زیادی از ترافیک.

اما استقرار و مدیریت کلمات کلیدی دم بلند به صورت دستی امکان پذیر نیست. اتوماسیون SEM مورد نیاز است برای تولید میلیون ها نفر از کلمات کلیدی دم بلند آنها را طبقه بندی و به حق کمپین و adgroup و سپس استقرار کلمات کلیدی همراه با کمپین adgroup و تبلیغات در AdWords. هنگامی که این کلمات کلیدی هستند مستقر کلمه مناقصه باید تنظیم از طریق اتوماسیون بسته به عملکرد کلمات کلیدی برای اطمینان از بازگشت در بازاریابی صرف.

من را دیده اند که بسیاری از کوچک و اواسط اندازه تجارت الکترونیکی شرکت های مجموعه خود را AdWords کمپین با مجموعه اولیه از کلمات کلیدی و مربوط به مناقصه در adgroup سطح. مناقصه به طور معمول افزایش یافته و در چند روز اول برای دریافت ترافیک بیشتر. هنگامی که مبارزات شروع به دریافت ترافیک بیشتر مدیران بازاریابی اجازه دهید آن را اجرا بر روی خلبان خودکار و ایجاد تغییرات به کلمات کلیدی و مناقصه یک بار در ماه به طور متوسط. این رویکرد باعث ROI به افت و مدیران بازاریابی تمایل به از دست دادن اعتماد به نفس در AdWords. به منظور دریافت حداکثر از لغات کلمات کلیدی دم بلند باید به طور مداوم اضافه شده و قیمتهای تمام کلمات کلیدی نیاز به تنظیم بر اساس عملکرد خود را. نظارت بر مناقصه از هزاران نفر از کلمات کلیدی به صورت دستی حذف به صورت روزانه یک کار چالش برانگیز است. اتوماسیون می تواند کمک به تنظیم مناقصه به صورت روزانه. بر اساس پرس و جو جستجو دریافت در سایت جدید کلمات کلیدی دم بلند را می توان اضافه شده به مبارزات انتخاباتی خود را به صورت روزانه با کاهش پیشنهاد شده است. این زن و شوهر استراتژی های بهبود ROI از شرکت خود را AdWords کمپین است.

تجربه من نشان می دهد که کلمات کلیدی دم بلند تولید می تواند تا 50 درصد از کلی لغات درآمد و AdWords کمپین به سود منطقه است. حدود یک میلیون واژه هاي كليدي خواهد بود طبیعی برای اواسط اندازه شرکت تجارت الکترونیکی است. من توصیه می کنم تجارت الکترونیک شرکت ها به خصوص اواسط اندازه شرکت ها برای کشف گزینه خودکار AdWords برای سودآوری است.

[ad_2]