ایجاد یک سود Facebook مبارزات انتخاباتی PPC

[ad_1]

ایجاد یک سود Facebook مبارزات انتخاباتی PPC ندارد به مشکل باشد. در واقع این یکی از ساده ترین موتورهای PPC به سود بیشتر با توجه به توانایی هدف قرار دادن جمعیتی خود را. در زیر چند گام مهم برای ایجاد یک سود Facebook مبارزات انتخاباتی.

سهامداران پیشنهاد

اگر شما فقط از شروع, این امر می تواند عاقلانه برای جلوگیری از پرداخت بالا CPA ارائه می دهد. اول از همه, Facebook ندارد rebills (Acai/سفید کردن دندان/و غیره) بنابراین مگر اینکه شما می خواهید حساب کاربری خود را ممنوع شما باید چوب با کاهش پرداخت حلال ارائه می دهد مانند دوستیابی و e-mail/zip تسلیم. هر چند این ارائه می دهد پایین تر پرداخت, آنها هنوز هم می تواند بسیار سود آور هنگامی که بر گسترش.

اگر شما در حال رفتن به با لینک مستقیم, این امر می تواند یک ایده خوب برای استفاده از پیشنهاد شما واقعا می تواند در هدف قرار دادن مردم ، برای مثال یک کارت هدیه ارائه داشتن با برادران جوناس ایده آل خواهد بود چرا که شما می توانید به طور خاص هدف قرار دادن طرفداران برادران جوناس در Facebook.

آگهی تصویر

آگهی تصویر شما با استفاده از فوق العاده مهم است. آیا فقط آپلود یک تصویر تصادفی و اجازه دهید Facebook تغییر اندازه آن. صرف زمان برای rezise آن را به 110×80 و مطمئن شوید که آن را خوب به نظر می رسد. تیز آن را کمی. استفاده از رنگ های تیره به طوری تصویر می ایستد به کاربر می کند و در ترکیب با سفید Facebook پس زمینه.

آگهی تیتر

شما یک شانس برای رسیدن به هدف خود را به کلیک بر روی آگهی شما. آگهی خود را تصویر است که 50 درصد از درخواست تجدید نظر خود تیتر دیگر 50 درصد است. مطمئن شوید که آن را خارج از غرفه است و مستقیما به نقطه. شما می خواهید به گرفتن مردم توجه است.

هدف قرار دادن

با توجه به آنچه شما ارائه انتخاب شما می خواهید به هدف قرار دادن گروه حق مردم است. عاطفی راه به dtermine چه جمعیتی به هدف است که با رفتن به آمار و تایپ در URL خود را ارائه دهد. این را به شما بگویم که اکثریت مردم هستند که بازدید سایت. شما می خواهید به هدف قرار دادن این افراد است.

در Facebook, شما می توانید هدف و بر اساس سن sexمحل و کلمات کلیدی. بسته خود را ارائه, شما می توانید هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با آن است. این خواهد بود خود را نامزد نخست.

مناقصه

به طور کلی بهتر است به استفاده از CPC مناقصه تا زمانی که شما یک ایده از آنچه ک شما در حال رفتن به. اجازه دهید آگهی خود را اجرا کنید برای کمی. یک مقدار خوبی از برداشت و کلیک. نگاه خود را CTR. اگر آن را بالاتر از %0.1 شما می خواهید به تغییر این آگهی به CPM به شما پرداخت کمتر در آن راه. خود را بالاتر CTR بیشتر شما می توانید پایین تر پیشنهاد خود را. دریافت CTR بالا %.3 و شما خواهید بود با پرداخت سکه به ازای هر کلیک.

[ad_2]