این است که لیگ را از دست می شین? سوم داوری در نام تجاری

[ad_1]

نسخه سوم از مسابقات لیگ است که در آن آخرین پا و تیم در حال مبارزه با آن را در تلاش گرما و گرد و غبار. ضربه در حال پیدا کردن آن را آسان تر به عرق bucketloads از به اجرا می شود. تیم به نظر می رسد به برخی از عجیب و غریب میل برای عدد “12” را به عنوان پنج تیم به نظر می رسد در گیر این جادویی نقاط شکل است. این استادیوم به نظر می رسد کامل حداقل در بنگلور چنای بمبئی و کلکته و دهلی نو است. TRPs سر به فلک کشیده, لیگ پس از بازی حزب بلیط ها فروخته شده در Rs 50,000 اگر شایعات را باور. اما همه چیز به رضایت مندانه به عنوان آنها باید باشد. توجه معطوف به آرامی اما مطمئنا از کریکت به franchisee ownerships, رشوه, mudslinging و بیشتر در نظر گرفتن عوارض آن بر شاشی Tharoor. گزارش آن است که Lalit مودی نیز مجبور به ترک. در آنچه اتفاق می افتد با القای جدید تیم است به قرض گرفتن یک عبارت به عنوان قدیمی به عنوان بازی فقط کریکت ندارد”.

IPL یک انقلابی با نام تجاری

من هیچ شکی در ذهن من است که IPL انقلابی صورت کریکت در هند قطعا و جهان است. این ایده که زمان آمده بود و اینکه آیا الهام شد کری پاکر های NBA آمریکا بیس بال و یا این واقعیت است که بیست و بیست و کریکت بود مانند دیوید وارنر فقط در حال انتظار برای منفجر مفهوم در زمان خاموش. آن را درخشان بسته بندی زیبا و ارتقا و با موفقیت اجرا شده و حتی اگر آن را کمی 'در صورت خود را' برای من میل کنید. اما اجازه می دهد تا's به Lalit مودی به علت خود برای ایجاد یک نام تجاری جهانی در یک دوره بسیار کوتاه از زمان.

جهان غرب سعی در چشم پوشی از این برای برخی از زمان و سپس با بی میلی مجبور به قبول حتی به خود بازیکنان آمد در حال اجرا به بخشی از آن. حتی اگر بسیاری از بازیکنان جهانی روی نیمکت نشسته بودند مثل ما مهندسین نرم افزار yesteryears آنها به نظر نمی رسد به ذهن است. این ترکیب منحصر به فرد از بالیوود صاحبان تیم که گریه در غرفه cheerleaders که foggiest مفهوم بود که بازی پیری اطفال که نشان داد همتایان جوان تر از یک یا دو چیز که آیا این zooter یا خدنگ خفاش برخی از برجسته نوظهور هندی استعداد برخی از نزدیک پس از اتمام برخی از خیره کننده نوبت برخی از تکان دهنده bloomers, همه کمک به موفقیت زیادی از فرمت.

بیش از حد بیش از حد به زودی ؟

در حالی که JM کینز گفت که در دراز مدت همه ما مرده جک ولش گفت که در حالی که هر احمقی می توانید پول را در کوتاه مدت اجرا (و من اینجا هستم, paraphrasing) و هر احمقی می تواند در پول در دراز مدت به آن نیاز دارد توانایی واقعی برای پول در هر دو دراز مدت و کوتاه مدت ، وجود دارد هیچ انکار این موفقیت فوق العاده از IPL در عمر کوتاه آن را تا به حال تا کنون. آن را نه تنها به ایجاد یک زیر (اگر نه به صورت محلی تیم) اما موفق به مردم خرید بسیار گران قیمت بلیط و تبلیغ و خرید تبلیغات مشکوک خواص در فانتزی قیمت. در حال حاضر آب و هوا است که ایجاد شده برای نرخ تبلیغات به لمس تمام زمان بالا. برای آینده لیگ حداکثر تلفن همراه و Karbonn mobiles جهان در حال حاضر برای خود در پیش بینی و حتی اگر من هراس دارم آنچه من می خواهم به در به زودی.

Lalit مودی باید به راحتی ترین عکس و تلویزیونی فرد در کشور (Shah Rukh Khan, مهربانی بهانه) که هر روزنامه و کانال تلویزیونی و وب سایت به نظر می رسد یا عشق یا نفرت او. هیچ نیم اقدامات ما با مرد وجود دارد ؟ در واقع اگر ما به انجام یک “به اشتراک گذاری صدا” تجزیه و تحلیل مقایسه و کنتراست پوشش است که Lalit مودی است با گفتن یک نجیب زاده با نام مانموهان سینگ است که کار نخست وزیر این کشور دومی خواهد بود و دور دوم. این البته یک تفسیر در دولت غمگین از پوشش خبری در این کشور است که من باید به بعد اما اجازه می دهد تا's اقامت با نام تجاری IPL و زمان سوء تفاهم به نظر می رسد برای بدست خود را به.

مشکل در خدا's کشور خود

کرالا است که کاملا لذت بخش برای بازدید از محل و تعطیلات. اما با وجود شاشی Tharoor's آشکار و اغلب نابجا و شور و شوق برای این محل به عنوان یک کسب و کار مقصد سرمایه گذاران با احتیاط از رفتن وجود دارد و من فکر می کنم آن را بی ربط است (حداقل برای این نویسنده) به شکل درستی یا نادرستی رفتار ادراک در مورد سرمایه گذاری در اینجا. اما بدون شک در ذهن من است که آخرین سرمایه گذاری توسط IPL franchisee با قرار دادن گربه در میان کبوتر.

آن است که تمام مواد تشکیل دهنده از یک رسانه potboiler. یک خانم مودب و پیچیده وزیر توییتهایی که به مشکل با سهولت که تیم هند استفاده می شود برای رسیدن به گوشه ها; یک خانم که رسانه ها می گویند که نزدیک به (در حال حاضر سابق) وزیر و که عرق سهام در شرکت; صاحبان که به خوبی شناخته شده به عنوان برخی از دیگر franchisee صاحبان; شایعاتی که یک زمان کریکت است که بخشی از تیم; شمار توسط مدیر عامل شرکت که Lalit مودی به او پیشنهاد رشوه (که بی ملاحظه سخن گفتن در حال حاضر هزینه او کار خود را); توییتهایی از Lalit مودی در مورد عدم اطمینان از صاحبان اتهامات و ضد اتهامات پرواز در سراسر, سوالات مطرح شده در مورد اصلی franchisees … با تشکر از خدا, روزنامه ها تنها 16 صفحه!

یکی از آموخته مشتریان ساخته شده است بسیار جالب مشاهده است. او گفت که قبلا در اخبار کپسول شما تا به حال به وضوح مشخص اسلات هم برای جنبه های مختلف محلی, اخبار بین المللی, اخبار ورزشی, سرگرمی و…. اما اگر شما تجزیه و تحلیل امروز's برنامه تلویزیونی آن است همه چیز در مورد سرگرمی و ورزشی و اگر خبری نیست سرگرم آن را نمی خواهد آن را. خوب لیگ است که قطعا سرگرم کننده و franchisee سردرگمی است که قطعا سرگرم کننده اما آنچه در مورد نام تجاری است که تا به حال امکان اینکه در آینده آیکون ؟

جنجال پادشاه است

چند سال پیش من آموزش برخی از دانشجویان بین المللی از انگلستان بودند که بازدید از IIM بنگلور. من به آنها نشان داد این نمایشگاه و دوست داشتنی میزبان هوا تجاری آنها گفتن آن تا به حال مورد بحث بوده است و تا به حال به کشیده شدن هوا. آنها بسیار هیجان زده به عنوان مجادلات آنها گفت: حفظ نام تجاری در اخبار و ارزش شدند در انگلستان است. جالب بود بیش از حد به عنوان خوانده شده نمایش چند تبلیغ امروز که بحث خوب است برای IPL با نام تجاری. متاسفانه من مخالفم. درست است که مارک های منعکس کننده شخصیت صاحبان خود را. Kingfisher نشان دهنده پادشاه “خوب بار” و چه بهتر توان از بار خوب از Vijay Mallya. اما که نمونه های مختلف آن را به عنوان بسیار خوب است, آبجو, حق تصویر و تا زمانی که آب و هوا در هند همچنان به عنوان سالم به عنوان آن است (!) این نام تجاری را کرایه درخشان.

IPL های مختلف کتری از ماهی است. Lalit مودی کسی است که شما یا عشق یا نفرت. بدون سود رسمی تحقیقات بازار, من فقط می توانم بگویم که او به نظر می رسد که مالیده تعداد زیادی از مردم به اشتباه راه و او IPL, برند, برای بسیاری از ما حداقل. و در حالی که در خبر است, من مطمئن هستم که آیا ساخت عناوین با مالیات raid خود را در دفاتر تبلیغ بزرگ برای نام تجاری خود را.

احتیاط کلید

Lalit مودی می شود در خطر گرفتار شدن در یک کشف حلقه در روز بعد از یک شب بارانی. نام تجاری خود را تحت نظارت. او باید سعی کنید به خفاش مانند جک هابز یا جفری تحریم با چشم خود را بر روی توپ. متاسفانه او پنبه حلاجی شده مانند رابین Uthappa. من مطمئن هستم که او این اعتماد به نفس به تحمل هر چیزی بعد از همه بازرگانان هندی فکر می کنم آنها می تواند رسیدگی به هر چیزی از جمله قانون است. اما او باید یدکی فکر برای نام تجاری است که او ساخته شده است تا به سرعت و با نام تجاری است که حسادت از جهان است. مارک های دشوار به ساخت و آسان به دندانه. آنها مانند قطعات ریز کریستال است که نیاز به دست زدن به مراقب باشید و عشق و محبت ،

آن زمان برای عینیت برای Lalit مودی. زمان به صدای کمتر و زمان به فکر می کنم بیشتر. یک بار نه برای مبارزه با شخص دیگری's جنگ سیاسی اما از یک زمان به یاد داشته باشید چیزهایی که ساخته شده IPL یک موفقیت فوق العاده و بازگشت به اصول. آن است که در مورد سرگرمی در رشته های ورزشی و نه در اتاق رسانه ها و تلویزیون استودیو. آن است که دوباره یک زمان به نگاه در مصرف کننده. Lalit مودی را به خوبی به یاد داشته باشید که وجود دارد بسیاری از افرادی که می خواهید او را به شکست و او باید اثبات آنها را اشتباه نه تنها برای خاطر خود بلکه به خاطر نام تجاری است که او پرسشگری دارد ساخته شده است.

را او ؟ برنده't او ؟ فقط زمان خواهد شد بگویید.

[ad_2]

Source by Ramanujam Sridhar