بازاریابی دیجیتال: همه شما نیاز به دانستن

[ad_1]

بیرون آمدن با این پیشنهاد حق در زمان مناسب و در جای مناسب–هوشمندانه پشتیبانی شده توسط هدیه هیجان انگیز و یا یک کوپن و یا یک سرویس رایگان–شماره 1 قانون بازاریابی در حال حاضر.

امروز شما و مشتریان شما و مشغول گشت و گذار: با استفاده از رسانه های اجتماعی مختلف سیستم عامل با نگه داشتن خود را به روز رسانی در سایت های خبری و وبلاگ ها و گشت و گذار در زمانی که آنها یک نیاز خاص.

با تشکر از بازاریابی دیجیتال شما به خودتان پیدا کنید در کانال های آن به طوری که شما می تواند مشتریان ممکن است شما در پیدا کردن, پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد شما و حتی پرتاب سوالات به شکل نه تنها بیشتر در مورد شما بلکه در مورد محصولات و یا خدمات شما می تواند ارائه.

جای تعجب نیست که حق از بهینه سازی محتوا برای شخصی ارائه می دهد برای مدیریت مخاطبین در کانال های مختلف شرکت از همه نوع در حال مهار منحصر به فرد رسیدن به بازاریابی دیجیتال را تجربه مشتری بهتر و ضرب فروش.

شما همچنین باید به بازاریابی دیجیتال ارابه موسیقی اگر شما قبلا انجام شده است.

چه بازاریابی دیجیتال?

به عنوان شما می توانید شکل آن را خلاق و راه گشا بازاریابی محصولات یا خدمات بهره برداری از فن آوری های دیجیتال.

این استخدام کانال های مختلف و فن آوری قادر می سازد که یک شرکت و یا شرکت به بررسی مبارزات محتوا و استراتژی برای رمزگشایی آنچه را که منجر به نتیجه و چه چیزی نیست.

هر چند بازاریابی دیجیتال درایوهای بیشتر لولا بر روی اینترنت, شما نمی توانید گوشی های تلفن همراه, صفحه نمایش, تبلیغات و دیگر پلت فرم های دیجیتال–از طریق پیام های متنی, پادکست, الکترونیکی, تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و تلویزیون و کانال های رادیویی و غیره.

آنلاین و آفلاین هستند 2 نوع اصلی از بازاریابی دیجیتال است. در حالی که دومی شامل مواد–مانند رادیو و تلویزیون–سابق دارای 6 دسته عمده:

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO): موتور جستجو biggie گوگل است که با تمرکز بر تجربه کاربر. با مشخص کردن راه موتورهای جستجو رتبه بندی وب سایت شما ممکن است در بهینه سازی وب سایت برای بهره برداری از آن شانس رتبه آبرومندانه برای جستجو های مرتبط. در صورتی که شما با قوی سایت معماری و ارائه روشن جهت موتورهای جستجو را در صفحه اول صفحات خود را به سرعت و با سهولت. آن را نیز انتقادات و پیشنهادات شما را با یک تجربه خوب از با استفاده از صفحات وب سایت خود را و الهام بخش بسیاری از بازدیدکننده داشته است. اما از آنجا که الگوریتم های موتور جستجو دائما در حال تغییر ماندن تا به روز با بهترین شیوه برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی مناسب.

2. بازاریابی موتور جستجو (SEM) و پرداخت برای هر کلیک تبلیغات (PPC): مشخص SEM و تبلیغات PPC انجام شده است از طریق موتورهای جستجو است که به اتهام prearranged پول از شما هر بار که کسی کلیک بر روی آگهی شما. در حالی که موتورهای جستجو پول خوبی از طریق این مدل شما به عنوان صاحب سایت بیش از حد به دست آوردن شما به عنوان یک فرصت به دقت هدف خود را مشتریان می شود.

3. بازاریابی محتوا: آن شامل تعامل با مشتریان خود را منهای هر گونه فروش سخت. استفاده از محتوای استراتژی های بازاریابی برای آموزش چشم انداز خود را در حالی که شما به اشتراک گذاری سازگار ارزشمند جزئیات را به نفع خود وفاداری خود را.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM): یک SMM strategy guides اقدامات خود را و به شما اطلاع اگر شما با موفقیت یا نه. هر پست و هر پاسخ و نظر باید در خدمت یک هدف خاص. استفاده از هیجان انگیز حالت برای تحقق بخشیدن به کسب و کار خود را با هدف اگر ما صحبت در مورد ساختمان برند سازی خدمات به مشتریان بهتر توری جدید مشتریان و گرفتن پاسخ از آنهایی که موجود است. در مورد شما تولید محتوا رسانه های اجتماعی است که به ارزش به دیگران شما ارتباط خود را با مشتریان به شیوه ای بهتر.

5. بازاریابی سهامداران: این روش نسبتا جدید از حفره یک کمیسیون از طریق ترویج افراد دیگر (و یا شرکت) محصولات. این روش از ایجاد محصول و بازاریابی محصول در سراسر احزاب مختلف که در آن هر یک از طرفین سهم درآمد بر اساس سهم خود را.

6. بازاریابی پست الکترونیکی: پس از بیش از حد طولانی آن کمک کرده است کسب و کار تولید و فروش از طریق اینترنت. آن را فراهم می کند تماس مستقیم با مشتریان خود و اجازه می دهد تا شما را به بازدید از وب سایت خود را. این کمک می کند تا اگر شما ایمیل خود را نشان می دهد با نام تجاری به طور کلی شخصیت است. پیدا کردن تعادل مناسب از انواع بازاریابی پست الکترونیکی برای سازمان خود را برای حداکثر کشش.

[ad_2]