بازاریابی محصول در دنیای مجازی

[ad_1]

با پیشرفت های عظیم از شبکه جهانی وب, مفهوم بازار به شدت تغییر کرده است. بازارهای دیگر محدود به یک قلمرو خاص و یا قطعه ای از زمین است. در واقع WWW معرفی مفهوم مجازی بازار به ما. مفهوم بازاریابی اینترنتی خدمات مقابله با بازاریابی محصولات را به فروش آنلاین. خدمات بازاریابی اینترنتی به ارمغان می آورد با هم هر دو زیبایی شناسی و جنبه های فنی از بازاریابی آنلاین مانند طراحی و توسعه تبلیغات و فروش است.

تکنیک های متعددی برای بهبود بازاریابی اینترنتی خدمات عبارتند از:

  1. افزایش ترافیک وب سایت شما توسط موتور جستجو بهینه سازی (SEO). این دست آورد با استفاده مناسب از کلمات کلیدی و ابر برچسب ها. با موتور جستجو بهتر بهینه سازی های انجام شده توسط کارشناسان از دید سایت افزایش خواهد یافت و بازاریابی محصولات را افزایش دهد.
  2. استفاده از تکنیک های مانند پرداخت هر کلیک (PPC) برنامه می توانید مستقیم به ترافیک بیشتر به وب سایت. این عمل در اصل ایجاد تبلیغات و ارتباط آنها با کلمات کلیدی. شما تنها به پرداخت اگر شما با کلیک بر روی لینک کلیک کنید.
  3. استفاده از بنر تبلیغاتی در حال اجرا به صورت عمودی در بالا یا پایین صفحه وب و یا آسمانخراش, تبلیغات در حال اجرا در سمت چپ و یا سمت راست از صفحه وب رنگارنگ و گرافیکی راه IM. اما, این روش های قدیمی و از دست دادن محبوبیت به آرامی.
  4. تجارت الکترونیک, خبرنامه ایمیل فرستاده شده به مشتریان نیز راه های زیادی برای بهبود بازاریابی اینترنتی. آنها اجازه می دهد توسعه ارتباط با مشتریان.
  5. خرید فضای آگهی برای یک مجله آنلاین شبیه به خرید فضا برای یک مجله چاپ. مبلغ پرداخت شده برای خرید فضا بستگی دارد که چقدر ترافیک مجله تولید.
  6. با استفاده از دایرکتوری های آنلاین نیز مفید جایگزین. یک سایت می تواند برجسته در یکی از دایرکتوری های آنلاین تات در محدوده شهرستان راهنمای آنلاین صفحات زرد.
  7. برگزاری مزایده های آنلاین شبیه به مزایده در جهان واقعی است. فروشنده به نقل از حداقل قیمت و خریداران علاقه مند شروع به نقل از قیمت خود را.

چندین مزایای استفاده از بازاریابی آنلاین هستند:

  • بازاریابی نه محدود به مرزهای جغرافیایی
  • مقرون به صرفه برای فروشندگان و خریداران
  • در دسترس بودن حضور بیش از 24 ساعت
  • نمایش اطلاعات کامل و با تمام جزئیات از محصولات
  • افزایش بازده سرمایه گذاری
  • بازارهای جدید در دسترس فروشندگان بازارهای خارج از کشور

یکی از چیزهایی است که یک نقطه ضعف عمده برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که دامنه به صورت چهره به چهره و تعامل است که در دسترس است در دنیای واقعی استراتژی های بازاریابی.

جنبه های خاصی وجود دارد یکی نیاز به هشدار از در حالی که خرید IM محصولات یعنی

  1. خرید از یک سایت جعلی: آیا خود را در زمینه تحقیقات خوبی
  2. خرید از یک سایت قابل اعتماد: گاهی اوقات محصولات را شبیه و یا زندگی می کنند تا وعده های محصولات دیده می شود بر روی صفحه نمایش.
  3. چک برای ضمانت: مطمئن شوید که شما خرید یک محصول ارائه می دهد که تضمین کند.
  4. مراقب باشید از انجمن گفتگوی تجارت بازاریابی اینترنتی که اغلب دام شما را قانع اظهارات اعتقاد به وعده های دروغین.

[ad_2]