بازاریابی موتور جستجو: گوگل در حال آزمایش یک نگاه جدید برای تبلیغات PPC

[ad_1]

پس از اجرای تغییرات قابل توجهی در ظاهر حمایت و تبلیغات Google.com به تازگی اضافه شده اولیه خط تبلیغات برچسب عنوان قرار می گیرد و نام دامنه در پایان عنوان. گوگل نیز تا تلاش خود را برای اجرای کل یک تغییر اساسی در ظاهر از لینک متشکل از هر دو حمایت و آنهایی که طبیعی است. در حال حاضر آدرس رنگ سبز مشخص شده است درست در زیر تبلیغات عنوان شده است.

نسبت به گذشته تغییر (انتقال از آدرس های زیر یک تیتر است که بیشتر حس برای کسب و کار کاربر) دو مورد قبلی تغییرات (گسترش تیتر لینک) تنظیم اهداف روشن و نزدیک در ظاهر به لینک حمایت مالی. تفاوت بین تبلیغات و 'پرداخت' لینک شده است به طور پیوسته در حال تبدیل شدن مبهم است. این منطقی منجر به این واقعیت است که بیشتر و بیشتر مردم با کلیک بر روی لینک حمایت مالی. این یک حرکت بسیار منطقی توسط گوگل به عنوان لینک, مانند PPC (پرداخت برای هر کلیک) تبلیغات و “AdWords گوگل” هنوز تنها منبع مالی برای غول موتور جستجو گوگل. علاوه بر این تبلیغات PPC می کشد چند فعالیت های دیگر رایگان است.

گسترش تبلیغات عنوان متن است و در عین حال ثابت می شود موثر برای گوگل و تبلیغ. برجسته عنوان معتبر است تنها برای چند (حداکثر 3) حمایت و موقعیت های بالای نتایج جستجوی طبیعی. این سود قابل اجرا نیست برای لینک در سمت راست از نتایج. این البته منجر به افزایش رقابت در جلو و سپس آن را افزایش می دهد متوسط ک (هزینه هر کلیک) و برای موقعیت های بالا.

این تلاش البته بسیار منطقی از دیدگاه گوگل, به دلیل آن را افزایش می دهد درآمد. آن را می سازد همه تغییرات قبلی در ظاهر صفحات نتیجه جستجو. مثلا تبلیغات 'لینک های پرداخت' به نظر می رسد 'most popular' لینک از صفحات در حال گسترش در URL و شاید در نهایت زودتر بسط محصولات. همه این تغییرات معتبر برای جلو چند موقعیت تنها (حداکثر 3 موقعیت).

سوال این است که آیا آن است که فشار بیش از حد در گوگل اولویت برای موقعیت های پیشرو و افزایش و بالا بردن قیمت برای کلیک. اما این یک واقعیت است که تبلیغ کنندگان باید به یاد داشته باشید اگر آنها می خواهند برای تبلیغ در گوگل. این را به نفع آن تبلیغ که قادر به مقاومت در برابر مبارزه در جبهه و یا به طور موثر می تواند مدیریت تبلیغات PPC. مشابه تغییرات انجام شده توسط گوگل در ماه اوت گذشته (2010) هنگامی که آن را قرار داده تاکید بر 'Sklik' تبلیغات.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که آیا این لیست ادامه خواهد داد به نفع این مدل از گوگل موقعیت برجسته Sklik تبلیغات. این احتمال وجود دارد که Sklik را تبدیل به مهم ترین منبع گوگل's درآمد و آن را نمی خواهد بلند.

بدیهی است آن است که مفید به دنبال این تغییرات و استفاده از آنها را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به دلیل آن ارائه می دهد این امکان برای همیشه یک قدم جلوتر در رقابت است.

[ad_2]