برای فروش توسط مالک در مقابل انجمن ملی از Realtors

[ad_1]

موجود و بالقوه برای فروش توسط صاحبان باید به انجمن ملی از Realtors (NAR) در حال انجام لفاظی با یک دانه نمک است. از نار است و قابل توجه سهام در چگونه شما انتخاب می کنید به فروش اموال خود را – آیا شما می دانید که وجود دارد حدود 60 میلیارد دلار در کمیسیون املاک و مستغلات پرداخت سالانه (تا 19 میلیارد فرم 2000)? در یک برنامه ریزی و بودجه تلاش برای توجیه خود را از خدمات و فصل های کمیسیون است که آنها جمع آوری NAR صرف میلیون ها دلار هر سال inundating صاحب خانه به طور متوسط با تبلیغات.

ملکی که شما باور دارید که آن را کاملا غیر ممکن است برای موفقیت در بازار و فروش خانه خود را. دلیل انتشار این مغالطه است و دردناکی آشکار است اما تکان دهنده است چگونه قانع کننده می توان آنها را و چگونه اغلب مالکان سقوط طعمه به ترفندها.

اجازه دهید برخی از رایج ترین NAR بلاغت در خواب:

FSBOs فروش نیست برای کمتر

FSBOs نیست دیگر به فروش

FSBOs نمی ناخواسته در معرض خود را به دزد بالقوه تجاوزگران یا قاتلان

FSBOs می تواند به طور موثر بازار اموال خود را

FSBOs به طور موثر می تواند به فروش اموال خود را

FSBOs می توانید صرفه جویی در هزاران دلار در کمیسیون

حقیقت شناخته شود, انجمن ملی از Realtors می کند و برخی از چیزهایی که بسیار خوب است. اول از همه آنها را جمع آوری کامپایل و توزیع بسیار دقیق داده های مربوط به املاک و مستغلات است که می تواند ثابت کند بسیار مفید است که ایجاد یک برای فروش توسط مالک طرح بازاریابی. این اطلاعات جمع آوری شده از صدها نفر از هزاران نفر از خانه پس از فروش داده های بسیار دقیق است. اغلب اگر نه همه از این اطلاعات به راحتی در دسترس در اینترنت. این اطلاعات شامل, اما نه محدود به میانگین تعداد روزها در بازار (DOM) میانگین و متوسط قیمت فروش (وارد شده به صورت ماهانه و فصلی تنظیم شده), فروش واحد های منطقه و واحد فروش “مناطق شهری”.

این همچنین جمع آوری آمار مربوط به “خریدار” و “فروشنده” گرایش این آمار در حال تولید از طریق نظرسنجی از خریداران و فروشندگان. برخی از داده ها صحبت می کند جلد به عنوان مثال بیش از 70 درصد از خریداران خانه در سال 2006 با استفاده از اینترنت برای پیدا کردن خانه آنها در نهایت خریداری شده قبل از آنها استخدام نماینده املاک و مستغلات. ثانیا 18 درصد از خریداران خانه ادعا کرد که اولین مقدمه به خانه آنها خریداری شده بود برای فروش چمن ثبت نام. انجام محاسبات ریاضی – این بدان معناست که بیش از 88 درصد از “خریداران” یافت اموال آنها در نهایت خریداری شده را بدون کمک یک عامل املاک و مستغلات – هنوز 85% با استفاده از یک عامل به منظور تسهیل در خرید – چه کسی می گوید بازاریابی کار نمی کند.

دومین چیزی که آنها انجام می دهند بسیار خوبی در بازار املاک و مستغلات; این است که از طریق خود اختصاصی داده خدمات چندگانه مثال خدمات بهتر به عنوان شناخته شده MLS. این لیست املاک و مستغلات داده در حالی که اختصاصی است و نه محدود به عوامل املاک و مستغلات در دسترس است برای تقریبا هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد. Realtor.com مصرف کننده رو به سایت یک محصول MLS اولیه این ابزار بازاریابی برای Realtors نیز در دسترس تقریبا هر کسی است. برای فروش توسط صاحبان می توانید سرمایه گذاری در MLS هزینه تخت. مفهوم ساده است – به جای استفاده از “عامل” شارژ یک کمیسیون بر اساس فروش خانه خود را صاحب خانه موافقت به پرداخت هزینه مسطح برای ثبت نام مسکن — این هزینه به طور معمول در $399 – 699 دلار در محدوده بسته به منطقه جغرافیایی و سطح خدمات. عامل به سادگی موافق به لیست اموال خود را در MLS. این در معرض اموال خود را به تمام عوامل املاک و مستغلات از طریق MLS پایگاه داده و بسیاری از خریداران بالقوه از طریق Realtor.com (به یاد داشته باشید بیش از 70 درصد از خریداران ملک در اینترنت قبل از آنها استخدام یک عامل) که لذت می برد بیش از 7 میلیون ماهانه بازدید کنندگان که تولید بیش از 350 صفحه نمایش. مراقب باشید – نه همه هزینه تخت MLS برابر خلق شده است – مطمئن شوید که شما می دانید آنچه شما در حال خرید و که وجود دارد این است که برخی از سطح از پشتیبانی.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که من همیشه با عوامل املاک و مستغلات (خارج از خود را بالا هزینه های کمیسیون) است که آنها متفاوت قیمومیت و سپس صاحب خانه معمولی. عوامل املاک و مستغلات دستور است برای فروش “یک” خانه و دریافت پرداخت خود را به کمیسیون. صاحبخانه دستور است به فروش خانه خود را. چگونه اغلب شما فکر می کنم یک خریدار بالقوه تماس در به راه اندازی یک نمایش برای یک ویژگی خاص (از اموال خود) و عامل می گوید: – “ما به شما راه اندازی یک قرار ملاقات – اما در حالی که به دنبال در آن ملک اجازه دهید نگاهی به این “دیگران” که من فکر می کنم شما ممکن است علاقه مند است.” من شخصا آنها را سرزنش نیست که چگونه آنها کسب یک زندگی – من می خواهم به انجام همان چیزی که آن را به نام “مصون سازی شرط خود را”. این مشکل ذاتی است که یک عامل املاک و مستغلات می تواند موفق باشد بدون صاحب خانه موفق بودن. یک مثال عالی از این است که “خانه باز” به نظر من آنها به سادگی یک نسل سرب پلت فرم برای مثال عامل. “بازدیدکنندگان” بیا به دیدن خانه خود عامل طول می کشد نام خود و اطلاعات تماس آنها را به فروش آنها هر خانه — آنها به سادگی استفاده از اموال خود را و زمان به عنوان یک قلاب.

من همیشه به خودم دفاع کنم و من می خواهم برای روشن متنفر نیستم عوامل املاک و مستغلات. آنها قطعا انجام یک سرویس است که برخی از افراد ناتوان از انجام. با این حال من یک مشکل با این هزینه های که آنها را به اتهام و حمله بی امان در FSBO. من همیشه احساس کردند که اگر کسی را به اجرا در رقابت در تلاش برای توجیه خود که آن را نشانه ای از ضعف است.

خط پایین شما می توانید فروش خانه خود را و صرفه جویی در هزاران دلار; نمی تواند تحت تأثیر نار و آن ادعاهای بی اساس. باور نمی کنم چیزی فقط به خاطر اینکه شما آن را دیدم در تلویزیون – آن است که یک بی شرمانه تلاش برای محافظت از خود انجمن و امرار معاش که تحت فشار قابل توجهی برای توجیه این هزینه ها. این تصادفی نیست که وزارت دادگستری ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی صنعت anti trust نقض. تغییر آینده است – و آن را تکان بسیار پایه و اساس است که این انجمن تاسیس شد. اینترنت تغییر کرده است راه مردم خرید و فروش املاک و مستغلات — از آن زمان به صورت ملکی به قبول این واقعیت و بر این اساس تنظیم یا راه دودو پرنده.

[ad_2]