برنامه نویسی بازی

[ad_1]

برای مطمئن شود, برنامه نویسی بازی یکی از قطعات مشکل از برنامه نویسی. دلیل این امر این است که بازی های مدرن تبدیل شده اند فزاینده پیچیده است. گرافیک و فیزیک را بیشتر از سیستم مورد نیاز و نیاز به مقدار زیادی از غیر برنامه نویسی صلاحیت به منظور ایجاد یک بازی موفق است.

بازی به طور کلی نوشته شده در زبان هایی مثل C ++ که ارائه یک تعادل خوب بین سرعت و قدرت. C ++ ارائه می دهد مقدار زیادی از ابزار برای برنامه نویسان مانند کلاس ها و کتابخانه استاندارد برای زبان اما آن's نیز نسبتا سطح پایین اجازه می دهد آن را به اجرای بدون بسیار بالای سر. علاوه بر این بازی مدرن موتورهای (به بحث گذاشته شود بعد) اغلب نوشته شده در C ++ بنابراین یکپارچه سازی کد خود را به موتور ساده تر خواهد بود اگر شما استفاده از زبان است.

از وجود آنچه که شما باید یاد بگیرند بستگی دارد که چه نوع از بازی شما می خواهید برای نوشتن. یک بازی ساده 2D justs نیاز Simple DirectMedia Layer آسان به استفاده از کتابخانه برای گرافیک و صدا و بازی دیگر توابع. در حالی که SDL ساده است, آن است که بسیار قدرتمند است. برای چیزی پیچیده تر مانند 3D بازی شما نیاز به برنامه بازی با کتابخانه قدرتمند مانند OpenGL یا DirectX. این کتابخانه ها را پیچیده تر ابزار است که شما نیاز به گرافیک 3D.

برنامه نویسی بازی بیش از هر شاخه, نیاز به مقدار زیادی از مطالعه به سادگی از آنجا که از تعداد زیادی از رشته های است که آن را پوشش می دهد. بازی های پیچیده اغلب نیاز به دانش گسترده ای از ساختارهای داده برای مدیریت بازی داده ها و الگوریتم ها برای پردازش آن را به سرعت. از آنجا که از منابع بالا و خواسته های امروز,'s بازی مهم است به استفاده از کارآمد ترین ابزار برای این کار است.

و همانطور که در بالا امروز's بازی با استفاده از گرافیک های پیچیده و فیزیک الگوریتم برای ارائه بازی واقعی محتوای هر چند این تنها مهم برای بازی های 3D.

اگر شما واقعا می خواهید به بازی پیشرفته تر و توسعه بهترین شرط بندی شما این است به استفاده از یک ارائه میشود بازی موتور. که همه از گرافیک و فیزیک الگوریتم های از قبل نوشته شده برای شما بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی نوشتن واقعی کد گیم پلی و گرافیک محتوا برای بازی. اکثر استودیو بازی از این روش استفاده کنید. به عنوان مثال همه از دریچه's بازی های مدرن با استفاده از منبع موتور.

یک مشکل با ارائه میشود موتور های بازی است که آنها به طور کلی به صورت رایگان. عمده استثنا به این است که id Tech 4 بود که موتور مورد استفاده در Doom 3. آن's آزادانه در دسترس در حال حاضر.

توسعه بازی است نه یک کار ساده است. آن نیاز به مقدار زیادی از دانش برنامه نویسی استعداد های هنری و کامپیوتر, علم و دانش. اما آن است که یک کار غیر ممکن است اگر شما ذهن خود را به آن می تواند بسیار پرارزش است.

[ad_2]

Source by Bill Hollins