بهینه سازی موتور جستجو نویسی: چگونه با مضمون جستجوگرها محتوا متفاوت از منظم نوشتن جستجوگرها

[ad_1]

از آنجا که گوگل به روز رسانی پاندا در فوریه 2011, مدیران سایت شده اند و در حال حرکت به دور از چگالی کلمه کلیدی رانده محتوا به محتوای مضمون. اگر شما مستقل SEO نویسنده محتوا و آغاز نشده ارائه این نوع از کپی به مشتریان شما می تواند انجام آنها زیانی. در اینجا بحث می کنیم که چرا.

اطلاعات بیشتر شما می توانید هزینه بیشتر برای مضمون SEO مقالات – در هر نقطه از 50 $تا $75 در هر مقاله در پایان کمدر بالا به چند صد دلار در پایان بالا.

چرا “به طور منظم” SEO محتوای وب است و دیگر به اندازه کافی خوب

به منظور خلاص شدن از شر بسیاری از MFA (ساخته شده برای سایت های AdSense) – که بسیاری از آنها راه اندازی شد توسط اسپم فقط به کلیک بر روی آن تبلیغات گوگل – گوگل در پایین ترک خورده کلید واژه چگالی رانده محتوا. شما می دانید کسانی که کوتاه spammy مقالات است که تکرار کلمات کلیدی مشابه بارها و بارها فقط به رتبه بالا در موتورهای جستجو.

یک موتور جستجو است که به بازگشت بسیاری مربوطه “کیفیت“نتایج جستجو برای خوانندگان وب. و توسط و بزرگ ترین کلمه کلیدی پر مقالات فقط انجام نمی دهد. بسیاری از آنها چیزی بیش از اطلاعات عمومی شما می توانید در سراسر وب – با کلمه مربوطه در گیر و بیش از دوباره.

به منظور جلوگیری از این کار در آن به روز رسانی پاندا, گوگل, ریخته بسیاری از سایت های است که تا به حال این نوع محتوا به نفع کسانی است که به دنبال آنچه که من اسمش را “جستجوگرها نوشتن دستورالعمل.”

این دستورالعمل می تواند تلقی بنیاد نوشتن مضمون جستجوگرها محتوا. به عنوان یک کنار من مرجع گوگل در اینجا به دلیل آن را بزرگ و محبوب ترین موتور جستجو است. FYI, بزرگترین آنهایی که در گوگل, بینگ و یاهو!

دقیقا همان چیزی است که مضمون جستجوگرها محتوا نوشتن?

به جای تمرکز عبارت کلمه کلیدی خاص به عنوان مثال مضمون و محتوای وب سایت بر هزاران عبارات کلیدی – در همان مقاله است.

به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو فقط روبات آنها انسان نیست. بنابراین آنها اگر آنها خواندن یک بلوک از مطالب با کلمه “اپل” در آن آنها نمی دانم اگر شما در حال صحبت کردن در مورد پای سیب یا اپل کامپیوتر. و این چیزی است که مضمون جستجوگرها محتوا مورد تمام شده است. این کمک می کند تا موتورهای جستجو با دقت تشخیص آنچه یک قطعه از محتوا است همه چیز در مورد — و نگه می دارد کلید واژه پر محتوا از افزایش به بالای نتایج موتورهای جستجو.

تفاوت بین یک مضمون مقاله جستجوگرها و منظم مقاله جستجوگرها

اجازه دهید توضیح طریق یک مثال است. بیایید می گویند شما در نوشتن یک وبلاگ در مورد, در خانه, کیک سیب و شما نوشتن یک پست در مورد چگونه برای ایجاد یک پای سیب. برخی از “کلمه کلیدی” عبارات است که موتورهای جستجو انتظار می رود برای پیدا کردن در این پست نحوه پخت پای سیب, پای سیب, دستور العمل یک پای سیب, چگونه یک پای سیب از ابتدا ،

ببینید که چگونه بسیاری وجود دارد متفاوت “عبارات کلیدی” وجود دارد و چگونه همه آنها مرتبط? برعکس یک کلمه کلیدی-پر SEO, مقاله در مورد این موضوع ممکن است فقط باید عبارت “دستور پای سیب” تکرار دوباره و دوباره.

چون مضمون SEO محتوای وب سایت طول می کشد برای نوشتن و تمایل به رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو – به عنوان جستجوگرها نویسنده شما می توانید هزینه بیشتر برای آن خیلی بیشتر است.

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای نوشتن مضمون جستجوگرها محتوا, گوگل, SEO نوشتن دستورالعمل و 11 چیزهای دیگر شما نیاز به دانستن به موفقیت به عنوان یک موتور جستجو بهینه سازی copywriter در سال 2013.

[ad_2]