تاریخچه و تکامل موتورهای جستجو

[ad_1]

در سال 1990 مورچه جهان اولین موتور جستجو معرفی شد به وب گسترده جهانی و به دنبال آن دیگر چندین نفر دیگر که استفاده از هر الگوریتم برای نمایش در نتایج جستجو نمایش داده شد. شروع هزاره جدید شاهد شدید جستجو در میان چندین موتورهای جستجو برای جستجو در اینترنت. برخی از نام های بزرگ بودند Lycos AOL AltaVista, تحریک, HotBot, InfoSeek, Yahoo, MSN و گوگل. توانا گوگل فقط یک موتور جستجو و تلاش برای ایجاد یک نام برای خود. در سال 2002 گوگل آغاز شده و به سرعت به دست آوردن سهم بازار بزرگ مجبور چندین موتورهای جستجو به بستن درهای خود را در این چند سال. بر خلاف یاهو و MSN گوگل با تمرکز در درجه اول در بهترین بودن موتور جستجو. از سوی دیگر یاهو و MSN صرف میلیاردها دلار تلاش به بهترین در همه چیز تنها به تحقق بخشیدن سال بعد که آن اشتباه ویرانگر. گوگل استخدام باهوش ترین مردم روی زمین به منظور توسعه یک الگوریتم بسیار پیچیده است که تولید مرتبط ترین نتیجه جستجو در کمتر از نیم ثانیه گوگل استراتژی ثابت می شود بهترین. در اکتبر 2015 کام اسکور گزارش شده که گوگل در حال 63.9 درصد از بازار جستجو.

تاریخ PPC بازاریابی موتور جستجو

چند PPC سیستم عامل ساخته شده است میلیون ها نفر از طریق یک مدل کسب و کار است که پاداش بالا پیشنهاد مقام اول و دوم بالاترین پیشنهاد دوم ، Findwhat و اورتور به دست آورد و بعد از آن توسط یاهو به حال بزرگترین شبکه ای از وب سایت های وابسته. کسانی که وب سایت های وابسته به دست آورده کمیسیون در صد روی هر یک کلیک کنید تولید شده از طریق وب سایت خود را. کلیک نامعتبر است و در غیر این صورت شناخته شده به عنوان ربات کلیک طراحی شده برای تولید جعلی کلیک در لیست جستجو برای تولید سود فوق العاده برای آنها در تبلیغ هزینه بسیار متداول بود مانع کیفیت ترافیک.

با مقدمه ای از گوگل AdWords کیفیت نمره یک الگوریتم است که نه تنها نمایش نتایج جستجو تنها بر اساس هزینه هر کلیک بلکه در چندین عوامل دیگر مانند آگهی خود را انتظار می رود CTR آگهی, ارتباط, صفحه فرود, تجربه, و بیشتر. گوگل نمره کیفیت انقلابی در بازاریابی موتور جستجو و ثابت می شود بسیار موفق در ارائه کاربر با دقیق ترین و مرتبط با نتایج جستجو است. امروز به غیر از بینگ تبلیغات یک سرمایه گذاری مشترک بین یاهو و MSN تمام موتورهای جستجو PPC از کسب و کار با توجه به این واقعیت است که هیچ کس قادر به متوقف کردن گوگل از به دست آوردن سهم از میلیاردها دلار صرف هر سال در جستجو بازاریابی است.

[ad_2]