تبلیغاتی است واقعا همان بازاریابی است ؟

[ad_1]

هنگامی که شما فکر می کنم بازاریابی و آنچه در آن است که به ذهن می آید ؟ آیا شما فکر می کنید ایجاد, براق, بروشور, آیا تلویزیون تبلیغ انتخاباتی کار می کنند و یا اینکه آیا یک آگهی روزنامه بهتر است ؟ اگر شما در حال گیج کننده بازاریابی با تبلیغات.

در تبلیغات این است که تنها بخش کوچکی از فعالیت به نام بازاریابی است. بازاریابی شامل تکمیل مفهوم از یک محصول یا خدمات مناسب از این پژوهش طراحی و ایجاد و پالایش محصول, تبلیغات, فروش و تحویل. هر یک از این مراحل کار به طور مستقل اما در مجموع برای رسیدن به موفقیت در فروش محصول و یا خدمات و افزایش شهرت شرکت.

امیدوارم شما دیده می شود که تبلیغات فقط یک جزء از فرایند بازاریابی – این است که تحویل پیام از طریق رسانه های مختلف به ترویج و فروش محصول. به درستی انجام تبلیغات فرآیند شامل بررسی تحقیقات بازاریابی و توسعه و تجزیه و تحلیل استراتژی های به آمده تا با تبلیغات است که درخواست تجدید نظر به مخاطبان هدف.

تبلیغات استراتژی متشکل از determing حق متوسط به استفاده از زمان و فرکانس. که با توجه به که در آن به تبلیغ و اکثر کسب و کار بلافاصله فکر می کنم از روزنامه و مجله و تلویزیون و رادیو مبارزات وجود دارد بسیاری دیگر از تبلیغات کانال های در دسترس از جمله نامه جعبه قطره (آگهی) آگهی در جامعه تابلوهای تبلیغاتی و یا اعلانات, حمایت مالی از گروه های اجتماعی اس ام اس یا پیام های متنی و البته آنلاین و بازاریابی اینترنتی (ایمیل, ppc, بنر, تبلیغات, رسانه های اجتماعی).

احتمالا مهم ترین عامل در توسعه استراتژی های تبلیغاتی است که برای تعیین بهترین (و موثر ترین) کانال برای رسیدن به مخاطبان هدف (افرادی که به خرید محصول یا خدمات خود را). این فرایند بازاریابی است که تعریف مخاطبان خود و ترجیحات خود را و آن است که استراتژی های تبلیغاتی که جزئیات آن رسانه به استفاده از برای رساندن پیام است.

با درک تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی شما می توانید تعیین بهترین محل برای سرمایه گذاری زمان و پول خود را برای بازگشت حداکثر. برای مثال در ابتدا نام تجاری محصول ممکن است به عنوان مهم به عنوان برقراری ارتباط با مشتری به آموزش آنها را در شرکت خود را منحصر به فرد ارائه شده و پیدا کردن آنچه که مشتریان خود را واقعا به دنبال.

هوشمند صاحبان کسب و کار را هم به توسعه استراتژی های بازاریابی به طوری که آنها می تواند درک مخاطبان هدف خود را و آنچه که منافع خود را ارائه نیاز به ارائه به مشتری و بهترین مکان برای رسیدن به مخاطبان هدف در میان چیزهای دیگر.

مسلح با این اطلاعات موثر و قدرتمند کمپین های تبلیغاتی می تواند پس از آن توسعه یافته است.

[ad_2]