تبلیغات آنلاین در یک کلام

[ad_1]

اینترنت در حال تبدیل شدن بسیار مهمی در زندگی ما به خصوص در کسب و کار. کسب و کار موفق می’t توان تصور بدون حضور اینترنت. بسیاری از شرکت ها باید خود را در شرکت های بزرگ وب سایت و خبرنامه به ایمیل اما این کافی نیست. تبلیغات آنلاین منطقی بعدی است بخشی از هر یکپارچه بازاریابی در جهت گسترش این کلمه در مورد شرکت شما.

تبلیغات آنلاین بسیار متفاوت از اینترنت در اوایل روز و در سال 1995. در آغاز تبلیغات آنلاین سن استفاده ترین فرمت های بنر بودند 468×60 پیکسل 120×60 پیکسل و 88×31 پیکسل. چند سال پیش تبلیغ جدید فرمت به نظر می رسد مانند به اصطلاح آسمان خراش تبلیغات. ما توصیه می کنیم شما را به بازدید از تبلیغات اینترنتی دفتر را جهانی بسته های آگهی.

http://www.iab.net/standards/adunits.asp

تبلیغات آنلاین هزینه های صورت نمایی رشد می کند. با توجه به تحقیقات انجام شده توسط eMarketer در سال 2005. تبلیغات هزینه در ایالات متحده آمریکا خواهد بود بیش از 10 میلیارد دلار برای اولین بار. آنها پیش بینی است که آن را به $12.9 میلیارد دلار! این است که واقعا بزرگ است به خصوص اگر ما می دانیم که در سال 2002. تبلیغات شد $6 میلیارد دلار است. سه سال است که نه چندان طولانی اما وقتی که می آید به اینترنت است.

سایت های بسیاری هستند که برخی از تبلیغات. معمولا آنها را کوچکتر یا بزرگتر تصاویر متحرک به نام آگهی ها. تبلیغات آنلاین است بنابراین اشباع است که بسیاری از مطالعات نشان می دهد که مردم در توسعه توانایی برای نمایش تبلیغات. اولین بنر منتشر شد HotWired وب سایت در سال 1994. آن است که معروف بنر با متن: “آیا تا کنون کلیک ماوس خود را حق در اینجا ؟ شما خواهد شد!”

در آغاز بنر تا به حال مناسب و معقول کلیک کنید از طریق نرخ گاهی اوقات حتی 10%. امروز معمولا CTR بین 0.1-0.3% و حتی پایین تر به دلیل بنر اشباع است.

بازاریابان نیاز جدید آنلاین مدل تبلیغاتی به طوری که آنها شروع به ساخت تبلیغات با استفاده از فلش. با استفاده از تکنولوژی فلش, بازاریابان قادر به تبلیغات تعاملی که شبیه مینی صفحات اصلی و در اکثر موارد کسانی که تبلیغات باید خیلی بهتر CTR. تبلیغات ساخته شده در فلش دیده می شود در بسیاری از محبوب پورتال مانند Yahoo! و ام اس ان.

امروز بهترین نتایج را نشان می دهد ایمیل تبلیغاتی و تبلیغات متنی. ایمیل تبلیغاتی یا آگهی خود را به نظر می رسد در دو انتخاب کردن در ایمیل خبرنامه با هدف مشترک. خوب مبارزات انتخاباتی آگهی می توانید 5-10% CTR در خبرنامه ایمیل و حتی بالاتر در برخی از موارد است.

گوگل ساخته شده یک انقلاب در تبلیغات آنلاین معرفی تبلیغات متنی مدل در خدمات خود را AdWords و AdSense. AdWords است که بر اساس یک مدل است که تبلیغ کنندگان می توانید انتخاب کنید کلمات کلیدی مورد نظر به طوری که هر زمان کسی که باعث می شود یک جستجو در گوگل خود را با انتخاب کلمه کلیدی آگهی خود را ظاهر خواهد شد در کنار گوگل نوار و یا در بالای نتایج جستجو. این خوب است چرا که بسیاری از مردم نمی’t دیدن آنها مانند تبلیغات آنها آنها را به عنوان نتایج جستجو و در نتیجه CTR بالاتر است. آن است که پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی به طوری که تبلیغ تنها می پردازد زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی خود را. حستبلیغ از سوی دیگر اجازه می دهد تا ناشران که آنها ads به نظر می رسد مانند متون تنها مربوط به وب سایت هایی که مشابه مخاطبان مانند کسب و کار خود را. حستبلیغ گوگل برای صاحبان وب سایت به این دلیل که آنها می توانند خود را بصورت پول در اوردن ترافیک وب سایت. به تازگی آن را ممکن است به گوگل تبلیغات در آر اس اس. این بسیار مفید برای وبلاگ نویسان.

یکی دیگر از انتخاب خوب برای تبلیغات PPC است که با استفاده از خدمات مانند اورتور و AdBrite. اورتور اجازه می دهد تا کلید واژه ها مناقصه و بسیاری از سایت های محبوب مانند Yahoo! و MSN استفاده از اورتور خدمات خود را برای حمایت مالی و نتایج جستجو. AdBrite اجازه می دهد تا شما را به انتخاب وب سایت های که در آن شما می خواهید برای تبلیغ.

ما چندین مفید خدمات رایگان است که کمک خواهد کرد که شما را در ساخت بازی بعدی خود موفق مبارزات انتخاباتی PPC.

Google AdWords Keyword Tool

https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox

کلید واژه پیشنهاد ابزار

http://www.digitalpoint.com/tools/suggestion/

رایگان رتبه بندی موتور جستجو و کلید واژه های ردیاب

http://www.digitalpoint.com/tools/keywords/”

قرار دادن موتور جستجو بررسی کنید

http://www.marketleap.com/verify/default.htm”

هنگامی که شما شروع با تبلیغات آنلاین شما باید قادر به پاسخ چند سوال.

1) آنچه شما می خواهید برای رسیدن به?

اگر شما don’t می خواهید که در آن شما در حال رفتن شما هرگز خواهد شد وجود دارد. شما باید بدانید که آنچه شما می خواهید برای رسیدن به خود را آنلاین و تبلیغات انتخاباتی است. آن را مانند وقتی که شما پیش بینی در طرح کسب و کار شما. شما باید برای بازاریابی اینترنتی خود را برنامه ریزی. اهداف خود را می تواند به 100 مشتریان 2000 مشترکین برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را و یا هر چیز دیگری. فقط خاص باشد و به وضوح تعریف اهداف خود را در جهت رسیدن به آنها.

2) که در آن به تبلیغ?

این قدم منطقی بعدی. با توجه به آنچه اهداف خود هستند شما سایت های مورد نظر خود را انتخاب کنید. آیا شما می خواهید به استفاده از تبلیغات آنلاین برای نام تجاری خود را? پس از آن خوب استفاده می شود بزرگتر بنر کمپین های محبوب در شبکه های آگهی. آن است که به احتمال زیاد است که شما برنده’t بزرگ CTR اما بسیاری از مردم خواهد آگهی خود را ببینید و آن را مقرون به صرفه است. اگر شما می خواهید بهتر پاسخ دهی خوب چیزی است برای تبلیغ در خبرنامه ایمیل. اگر شما می خواهید برای دریافت مشتریان با حداقل خطر شما باید با استفاده از PPC تبلیغات در موتورهای جستجو و یا برنامه های وابسته بر اساس پرداخت به ازای هر فروش.

شما برنده’t را انتخاب کنید همان مکان برای تبلیغ اگر شما می خواهید برای رسیدن به newbies و تصمیم گیرندگان. شما باید بدانید که آنچه شما فروش و به چه کسی. تقسیم بندی بازار ضروری است.

شما باید برای انتخاب کیفیت و وب سایت های بازدید. ما چندین مفید خدمات رایگان است که می تواند کمک به شما برای تعیین محبوبیت سایت.

Google Page Rank Prediction

http://www.rustybrick.com/pagerank-prediction.php

الکسا

http://www.alexa.com

محبوبیت لینک چک کنید

[http://www.marketleap.com/publinkpop/default.htm]

3)از روش جعبه

همین’t شود ترس به آزمایش خود را با تبلیغات است. ما در حال حاضر گفت که بسیاری از ads بنابراین شما خواهد شد بسیاری از رقبا. شما می خواهید برای دریافت بیشتر از دلار تبلیغات خود را. تست! خلاق و استفاده از فن آوری های مانند فلش و یا DHTML به منظور ایجاد تبلیغات خود را به ایستادگی کردن از جمعیت.

4) کلمات فروش

شما باید برای انتخاب پیام خوب برای تبلیغات خود. به وضوح تعریف خود را ارائه دهد و در عمل است. همین’t را فراموش شامل کلمات مانند “اینجا کلیک کنید”, “حالا ثبت نام کنید!” و “گزارش” برای ارائه و رقابت برای ابزارهای محبوب مانند آی پاد. چیز خوبی است که شامل سوالات جالب در تبلیغات خود سوال است که با شروع “چگونه به…” پیام هایی که شروع با اعداد مانند “7 Email Marketing Best Practices”…

چیزهایی که برای جلوگیری از

اگر چه برخی از افراد می تواند به شما بگوید که pop-ups می تواند به شما بسیاری از مشترکین جدید ما به شما توصیه می به استفاده از pop-ups. مطالعات مختلف نشان می دهد که مردم به’t مانند این تکنیک است. همین’t بنر خود را تصاویر حجیم آن را بارگذاری کند زمان. نه هر کس با استفاده از پهنای باند. بهینه سازی آنها را به خوبی زمان در حال بارگذاری. برخی از مردم را در بنر خود را شبیه به ویندوز dialogue جعبه و یا یک دسته کوچک موسیقی جاز جعبه تصویر بنر خود را به منظور گمراه کردن بازدید کنندگان خود را و به بهتر CTR. همین’t با استفاده از روش که.

[ad_2]