تبلیغات بینگ Vs Google AdWords: بینش دقیق به نبرد مداوم

[ad_1]

شما احتمالا در حال حاضر شنیده زیادی در مورد پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و چگونه آن را می تواند کمک به شما در بهبود دید خود را آنلاین در حالی که کارگردانی تن از ترافیک به وب سایت خود را.

پس این منطقی است که زمانی که کسب و کار خود و در آستانه رشد آن را در زمان مناسب به درگیر شدن با جستجو پرداخت تبلیغات و مشتری خود را با هدف قرار دادن به سطح بعدی.

اولین چیزی که به ذهن شما می آید زمانی که شما در نظر PPC گوگل AdWords است. بزرگترین بازیکن در تبلیغات پرداخت بازار می آید آن را به عنوان جای تعجب نیست که گوگل AdWords است که بزرگترین و محبوب ترین تبلیغات PPC کانال.

اما ما به شما توصیه نمی شود بیش از حد سریع برای سرمایه گذاری در لغات بدون هر گونه احتیاط. فقط به دلیل آن است که بیشتر ترجیح داده پلت فرم تبلیغاتی در سراسر جهان به این معنا نیست آن است که بهترین انتخاب برای کسب و کار خود را به عنوان به خوبی. شما ممکن است بخواهید سعی کنید سیستم عامل های دیگر به خصوص تبلیغات بینگ که مطمئن کوچکتر از سهم بازار اما می تواند در خدمت همان هدف به عنوان لغات در هزینه های پایین تر به خصوص اگر شما بودجه محدود.

این ما به ارمغان می آورد مستقیما به مقایسه بین AdWords گوگل و بینگ تبلیغات به عنوان تبلیغات سیستم عامل است.

مقدمه: این دو مهم ترین غول در جستجو تبلیغات

به عنوان یک صاحب کسب و کار و یا یک مصرف کننده شما احتمالا بیشتر آشنا با AdWords گوگل از تبلیغات بینگ. وجود دارد هیچ انکار این واقعیت است که لغات باقی مانده انتخاب ارجح در میان اینترنت تبلیغ و کسب و کار به طور یکسان برای دسترسی به مخاطبان گسترده تر از مصرف کنندگان بالقوه و ارائه بزرگ ROI.

اما قبل از اینکه شما بی اعتبار کردن تبلیغات بینگ به عنوان تبلیغات ماندگار کانال آن است که ارزش دانستن تفاوت های اصلی بین این دو سیستم عامل است که یکی بهتر از دیگری. بیایید تشخیص هر دو سیستم عامل با استفاده از معیارهای عملکرد کلید است که کمک خواهد کرد که شما را به فکر تصمیم گیری برای پروژه های تبلیغاتی خود را.

هزینه هر کلیک و تبلیغ موقعیت

معلوم نبود رقابت و محبوبیت کم از بینگ تبلیغات به تبلیغ کنندگان رقابتی بیش از AdWords. کوچکتر تبلیغ پایه تبلیغات بینگ تولید بهتر شانس خود را برای تبلیغ به نمایش در موقعیت بهتر است, که باعث می شود پلت فرم سودآور گزینه برای بودجه آگاهانه تبلیغ.

اما به یاد داشته باشید که لغات هنوز هم یک جستجو بالاتر و حجم بیشتر مشتریان بالقوه کلیک کردن بر روی تبلیغات است.

تبدیل و کلیک کنید از طریق نرخ (CTR)

CTR یک متریک است که تعیین کننده آگهی رتبه بندی و هزینه در هر کلیک کنید. خود را بالاتر CTR خود را بهتر رتبه بندی و کمتر به شما پرداخت. مطالعات نشان داده اند که تبلیغ شانس بهتری برای گرفتن هزینه های پایین تر در هر تبدیل و یا سرب در بینگ از لغات.

رابط کاربری و مدیریت

یکی دیگر از عوامل مهم به خصوص قابل توجه به PPC مبتدیان رابط است. وقتی که می آید به راه اندازی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی Google AdWords هنوز هم بهتر از بینگ با طیف گسترده ای از آگهی پسوند و ویژگی های آن را برای هدف قرار دادن آسان تر تنظیم و بهینه سازی.

ترافیک با کیفیت

وقتی که می آید به دوره جستجو و مخاطبان اندازه گوگل به سادگی غالب تبلیغات بینگ. گوگل قدرتمند تر و گسترده تر برسد و از این رو جذب ترافیک بیشتر.

اما این مهم است که توجه داشته باشید که نه همه بازار با هم برابر هستند. گوگل ممکن است یک بزرگتر سهم بازار دارد اما در برخی از بازارها که در آن بینگ می تواند ارائه تبلیغ فرصت های بهتر برای افزایش ترافیک تبدیل و فروش. پس از آن بستگی به تبلیغ مخاطبان هدف که آیا AdWords یا بینگ خواهد بود بهتر کانال برای رانندگی ترافیک به وب سایت خود را.

به طوری که برنده نبرد ؟

در حالی که شکی نیست که تبلیغات بینگ است هنوز هم آدم های فلک زده به گوگل AdWords ما نمی توانیم از این واقعیت چشم پوشی بینگ سهم بازار به طور مداوم افزایش و پلت فرم است که ساخت گام در زمینه لغات مبارزه است.

هر دو سیستم عامل های تبلیغات تمرکز موثر با مشتری با هدف قرار دادن اما با توجه به صنعت خود را, بودجه, رقابت, جمعیت و اهداف خاص یک پلت فرم ممکن است کار بهتر برای کسب و کار خود و از سوی دیگر است.

ما به شما توصیه به اختصاص برخی از بودجه تبلیغاتی خود را به بینگ تبلیغات بازاریابی و یا بالعکس و ببینید که پلت فرم این نسخهها کار برای شما بهتر است.

بعلاوه, شما می توانید سرمایه گذاری در حرفه ای خدمات تبلیغات PPC برای اطمینان از موفقیت در تبلیغات اینترنتی خود را سرمایه گذاری. ارائه دهنده خدمات حرفه ای می تواند کمک به شما درایو حداکثر بازدهی سرمایه در حال اجرا تبلیغات PPC مبارزات انتخاباتی که سفارشی طراحی شده برای دیدار با خود را خاص تبلیغات اهداف است. شما را وادار به کار با یک تیم اختصاص داده شده است که با این نسخهها کار از نزدیک با شما برای درک خود را از صنعت نیازهای بازار و همچنین مشاوره شما در آن پلت فرم تبلیغاتی به نفع کسب و کار خود را و چگونه شما می توانید شروع با تبلیغات PPC از ابتدا.

[ad_2]