تفاوت اصلی بین آلی جستجوگرها و PPC

[ad_1]

به عنوان یک کارشناس بازاریابی با بیش از 10 سال تجربه در آلی بازاریابی و 6 سال AdWords (PPC) تجربه من اغلب خواسته سوال این است که بهترین برای سایت من PPC یا جستجوگرها آلی?

همه سوله ها و کسب و کار متفاوت هستند بنابراین هدف خود را مشتریان مناطق آنها پوشش و بودجه بازاریابی خود را. خوب بازاریاب حرفه ای به تجزیه و تحلیل هر دو PPC و جستجوگرها آلی و به شما بگویم که بهترین گزینه برای کسب و کار خود و بودجه.

PPC عالی برای سایت های جدید/کسب و کار با هدف قرار دادن یک رقابتی نيچه در رقابتی تو رفتگی در دیوار این پیشنهاد نیاز به آگهی شما دیده می شود در بالای صفحه یکی برای 80 درصد از جستجوهای می تواند فوق العاده و هزینه بیش از بسیاری از کسب و کار در حال حاضر و یا قادر به پرداخت.

آن را به بازاریابی شرکت به تحقیق تو رفتگی در دیوار خود را و ببینید که چه نوع از پیشنهاد ممکن است مورد نیاز نیست فقط شما ثبت نام بدون در نظر گرفتن به عنوان گاهی اوقات PPC فقط عملی نیست. همچنین با PPC آن است همه چیز در مورد کنترل و مدیریت خوب. بسیاری از تازه کار به سادگی را انتخاب کنید هر کلمه کلیدی گوگل نشان می دهد که از طریق سوزاندن بودجه در هیچ زمان اما هدف اشتباه مشتریان.

گوگل کلید واژه پیشنهاد الگوریتم نمی دانم چه کسی یا چه چیزی شما در حال تلاش برای هدف قرار دادن و در حالی که برچسب ‘ویندوز’ ممکن است به 1000 ماهانه جستجوها در منطقه هدف خود را از یک پنجره نصب نمی خواهید برای دریافت یک تماس تلفنی از کسی که به دنبال برای آخرین سیستم عامل مایکروسافت اگر چه بر آنها را بر شما لینک هنوز هم هزینه شما پول. این است که اغلب یک underhanded ترفند استفاده مشکوک مارک شرکت ها فقط به طوری که آنها می گویند نگاه کنید! آگهی شما رو 1000 از برداشت ندارد ؟

جستجوگرها آلی یا آلی بازاریابی است که در این مدت من ترجیح می دهم آیا نیاز به مهارت و در حالی که هنوز هم وجود دارد و مجرمین و آماتور وجود دارد خارج وجود دارد ارائه ضعیف آلی خدمات است که هیچ چیز برای کمک به کسب و کار خود و ارگانیک بازاریابی نیست هدف تا حد زیادی غیر ماهر بازاریابی شرکت های ارائه PPC. این دلیل از چند ماه به این کمپین از آن آسان است برای دیدن است که شما در واقع نه بالا رفتن از نتایج تلاش های خود ناموفق هستند.

آلی بازاریابی نیز انتخاب شده برای طول عمر بر خلاف PPC شما به نظر نمی رسد در صفحه 1 از حق دور آن را به عنوان طول می کشد زمان به نیشگون گرفتن و کشیدن خود را در سایت ساخت لینک خوب مشخصات و ارتقاء خود را اما هنگامی که شما در رسیدن به صفحه: 1, شما معمولا اقامت وجود دارد. با PPC شما دریافت نتایج فوری اما هنگامی که شما متوقف کردن مبارزات انتخاباتی خود را در نتیجه ناپدید می شوند فورا.

متاسفانه با وجود رشد تعداد فروش محور شرکت های بازاریابی برداشت تا در سراسر کشور تماس سرد 100 از کسب و کار یک روز ارائه ‘صفحه اول گوگل از طریق PPC بازاریابی شرکت ها با کم و یا هیچ تجربه بازاریابی. دلیل این است که PPC نیاز ندارد بازاریابی اینترنتی تخصص یا دانش آن را به سادگی نیاز به که شما را به مطالعه سیستم و مدیریت بودجه و کلمه مناقصه این به خودی خود نمی تواند منجر به یک کمپین موفق وجود دارد خیلی بیشتر به آن است.

واقعی, بازاریابی حرفه ای شرکت خواهد همیشه به هر دو آلی بازاریابی و پرداخت های بازاریابی (PPC) اگر یک شرکت تنها ارائه می دهد PPC آن است که معمولا نشانه آن است که آنها کارشناسان در تمام و به سادگی پریدن بر روی ارابه موسیقی.

[ad_2]