تیتان از فروشندگی – هری براون در فروشندگی (کتبی)

[ad_1]

یک نقطه ضعف به فروش آنلاین این است که شما باید برای انجام تمام خود را در برقراری ارتباط با کلمات و تصاویر. شما نمی توانید همان بازخورد فوری در مورد چشم انداز خود را انگیزه به طور مستقیم از چشم انداز خود را به عنوان چهره-به-چهره فروشنده. پس از مرحله 1 و مرحله 2 هری براون روند فروش بسیار حیاتی به بسته شدن فروش شما باید دریافت پاسخ شما نیاز دارید با استفاده های مختلف.

شما می توانید با استفاده از ارزان خوشه های PPC تبلیغات در جهت های مختلف باعث احساسی و انگیزه برای دیدن که بیشترین پاسخ; شما می توانید به جای خوشه های از تبلیغات طبقه بندی شده در USFreeads کنید که عناوین و کپی دریافت بیشتر نمایش ها و کلیک کنید throughs; شما می توانید محل بسیار هدفمند مقالات در ezinearticles.com برای دیدن که دریافت بیشتر نمایش ها و کلیک کنید throughs.

اعم از آنلاین یا آفلاین و بدون توجه به چگونه فوق العاده محصول یا خدمات شما و مهم نیست که چگونه بسیاری از ده ها یا صدها نفر از مزایای شما می توانید لیست آن را تا زمانی که شما کامل مرحله 1 و مرحله 2 شما باید چیزی برای فروش این چشم انداز دلیل این که شما هیچ شواهد واقعی در مورد آنچه که او مایل به خرید.

یک چیز همه تیتان از فروشندگی خواهد با قبول این است که در هر فروش چه در شخص و یا از طریق ایمیل و یا بر روی اینترنت ساخته شده است به یک نفر در یک زمان.

برای مثال یک شرکت که نصب تابشی موانع و عایق تست می تواند برای ایجاد انگیزه در سه حالت مختلف تبلیغات و یا مقالات:

1. “مانع تابشی می توانید برش 37 درصد از صورتحساب برق خود را”

2. “صفحه اصلی عایق مسئولیت اجتماعی”

3. “ناکافی صفحه اصلی عایق باعث می شود شما Unconformable هر قیمت”

پس هر یک از این تبلیغات تجدید نظر به یک انگیزه شما می توانید با استفاده از شکاف در نرخ پاسخ بین آنها به تعیین که انگیزه ممکن است مهم برای محصول یا خدمات و صنایع دستی کمپین های بازاریابی خود را و کپی فروش در اطراف است که انگیزه اولیه.

هر تلاش شما می توانید به دقت مشخصات خود را به احتمال زیاد مشتری عملکرد بازده بیشتر از فقط امیدوار کننده همه چیز را تحت خورشید به همه و امید برای بهترین. به کسب و کار روی حیله و تزویر است که پیدا کردن بهترین راه برای صحبت کردن با این چشم انداز در کلمات و تصاویر بدون سرگردان تا کنون البته که شما را متوقف صحبت کردن به او و از دست دادن توجه خود را.

اجرای هری براون روند فروش به نوشته کپی فروش تقریبا مستلزم طولانی کپی کنید. دلیل این که شما لازم نیست که به نفع بازخورد مستقیم از چشم انداز خود را به هدایت شما را از طریق مصاحبه خود را, شما باید برای پیش بینی هر امکان تنوع نخست انگیزه و ممکن است هر اعتراض و ارتباط اثبات عنصر.

کپی طولانی خوب است با توجه به دریتن برد. او می رود تا آنجا که به می گویند که او هرگز دیده می شود یک کمپین که, کوتاه, کپی, کشیده نتایج بهتر از کپی طولانی. این بدان معناست که چیزی که از یک مرد با 50 سال تجربه است که جهانی در نظر گرفته شده در بالا از بازی ها.

[ad_2]