خلاصه از خدمات PPC

[ad_1]

PPC یا CPC (پرداخت هر کلیک و یا هزینه در هر کلیک کنید درآمده) در حال تبلیغات اینترنتی مدل های که استفاده می شود برای منحرف کردن ترافیک از موتورهای جستجو و یا دیگر سیستم عامل های مختلف به تبلیغ-یکپارچه وب سایت. در چنین تبلیغات, تبلیغ پرداخت ناشران (معمولا یک صاحب وب سایت) بر اساس هر کلیک. می توان آن را به عنوان تعریف مقدار صرف شده برای دریافت آگهی کلیک.

در حالی که ایجاد یک PPC آگهی, تبلیغ پیشنهاد در عبارت کلمه کلیدی به هدف قرار دادن مشتریان بالقوه در موتورهای جستجو. وب سایت های مختلف معمولا هزینه یک مقدار ثابت به ازای هر کلیک به جای استفاده از یک مناقصه ساختار. PPC تبلیغات نمایش, همچنین شناخته شده به عنوان تبلیغات بنر مورد نظرتان را در سایت یا موتورهای جستجو با محتوای مربوطه.

چگونه یک PPC گنجانیده شده سایت های مختلف از کلی یکی است ؟

بر خلاف کلی پورتال است که تلاش برای رسیدن به یک حجم بالایی از ترافیک PPC شامل سهامداران که مکان فرصت های تدارکاتی در مکان های که در آن کاربر. این است که با ارائه مشوق های پولی (در قالب یک درآمد نسبت) به وابسته به وب سایت های شریک. این یک پرداخت برای عمل ، تغییرات آن شامل پرداخت برای هر کلیک, بنر, تبادل و سود های مدل.

ارائه خدمات

کارآفرینان دریافت خدمات زیر با ترکیب یک مدل PPC به کسب و کار خود را:

• تعریف برنامه ریزی کمپین

• کلید واژه جستجو پیشرفته و انتخاب

• توسعه خلاق از جمله توجه به جزئیات و علاقه و تمایل تماس به عمل

• دسته بندی صفحات فرود

• نظارت بر مبارزات انتخاباتی تبدیل نرخ

• ارسال آگهی

• مدیریت مناقصه و پیگیری ROI (بازگشت سرمایه گذاری)

• تجزیه و تحلیل ماهانه

• کمپین ارزیابی

• بهینه سازی مبارزات انتخاباتی

چرا شرکت نیاز به یک سرویس دهنده?

کارآفرینان شریک زندگی با یک PPC ارائه دهنده خدمات به عنوان آنها نظارت بر عملکرد تبلیغات و ارزیابی نتایج فرآیندهای مدیریت تحویل و بیشتر. این روش با هدف افزایش کمپین بهره وری با رشد نرخ تبدیل و کاهش هزینه در هر کلیک کنید. فروشندگان خدمات انجام یک روز-به-روز مدیریت مبارزات انتخاباتی فعالیت است.

فروشندگان خدمات ارائه پیشرفته تحقیق کلمه کلیدی و پیاده سازی استراتژی برای ایجاد یک لیست از عبارات کلیدی که مربوط به تبلیغ محصول و یا خدمات است. این اولین گام در پرداخت پستها در طول کلیک کنید کلید واژه پروسه. پس حق عبارت کلمه کلیدی تصمیم گرفته کاربران را هدف قرار داده و به کارگردانی یک وب سایت است. این کاربران مجرب هستند و به احتمال زیاد انگیزه برای خرید یک محصول و یا درخواست اطلاعات در مورد خدمات در این وب سایت.

زمانی که شرکت انتخاب کردن برای پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات, تبلیغات در بالا ظاهر می شود و یا در سمت راست در لیست حمایت از مناطق موتورهای جستجو. هر موتورهای جستجو مهم یک برنامه بازاریابی موتور جستجو است که تولید ترافیک بیشتر از طریق این تبلیغات. استراتژی خود را مشترک است; بالاترین پیشنهاد می شود موقعیت های بالا برای یک کلمه کلیدی خاص. این نتایج در نقشه کشی ترافیک بیشتر به وب سایت های خاص.

[ad_2]