فراموش فیلم انیمیشن کمک به افزایش ترافیک وب سایت?

[ad_1]

به یاد داشته باشید چگونه اینترنت آغاز شده ، آن را فقط یک وب سایت از اسناد متنی و تقریبا ما شاهد سفر از اینترنت است. همه چیز البته باید برای بهتر تغییر و وجود تصاویر و فایلهای دیداری و فیلم ها با یک دید مشترک در حال حاضر.

این تغییر چهره از اینترنت را به شدت تحت تاثیر استراتژی های بازاریابی و وجود تقاضای زیادی برای, تازه, آموزنده, تعاملی و برش لبه تکنیک های بازاریابی. و چه بهتر از انیمیشن در فیلم ها ؟

انیمیشن, فیلم یک ابزار قدرتمند با پتانسیل به شدت تاثیر بازاریابی دیجیتال جهان است. در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد جدید به uninitiated غول تکنولوژی شده اند با استفاده از آن را برای سال. مایکروسافت با استفاده از فیلم انیمیشن به بازار MS Office و ویندوز همراه با شرکت هایی مانند Apple ، eBay و فوجیتسو. گوگل بعد با این روند و راه اندازی متحرک مبارزات انتخاباتی در سال 2012.

با توجه به هزینه تولید پایین است و همچنین که این جذاب تر و قابل مشاهده برای مخاطبان بازاریابی دیجیتال در آینده خواهد بود پر از همه نوع از فیلم های متحرک و نمی توان آن را به اشتباه می گویند که فیلم های متحرک را به عنوان یک تابع از عمده سلاح بازاریابی.

بیایید ببینید که چگونه فیلم انیمیشن می تواند در افزایش ترافیک وب سایت:

تاثیر روانی

به عنوان بسیاری از آنجا که 60 درصد از بازدید کنندگان ترجیح می دهند به تماشای ویدئوها با توجه به این که آنها در دسترس هستند. یک ویدیو توصیف کسب و کار و تعهد نسبت به آن خدمات و وعده داده است که احتمال بیشتری برای حفظ بینندگان. همچنین این یک واقعیت ثابت شده است که مردم بیشتر مجذوب نسبت ویدئوها; مردم تمایل به فورا اتصال با تصاویر متحرک. این دلیلی است که مردم مشاهده فیلم ها بیشتر از 89 درصد بیشتر احتمال دارد به سرمایه گذاری در یک محصول یا خدمات. در هر صورت, آن را راحت تر به تماشای ویدئوها از خواندن متن.

پتانسیل بسیار زیاد

وقتی که می آید به فیلم انیمیشن تنها تصورات خود را محدود است. این شکل از رسانه های دارای طولانی مدت) ، به عنوان یک به طور کلی پذیرفته شده قانون, انیمیشن, فیلم ها تمایل به نگهداری می شود به عنوان کوتاه که ممکن است. این انجام شده است با توجه به حفظ مشتری برای کل فیلم طول و البته به نگه داشتن هزینه تولید پایین است.

همه شما باید انجام دهید این است برای رفتن full throttle بر روی خلاقیت و کیفیت.

تکمیل تصویر نام تجاری

از تمام این موجود پیچیده کانال های دیجیتال تولید یکی از متنوع ترین گزینه برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک برنامه به طور بالقوه قابل دوام متحرک کمپین تبلیغاتی. چنین انیمیشن را می توان یکپارچه مورد استفاده قرار گیرد برای مطابقت با شرکت تم های موجود و یا تصویر.

همه چیز را گفت, فیلم آنلاین منبع نهایی از رانندگی در ترافیک و درآمد و حساب برای بیش از 90 درصد از ترافیک اینترنت در سراسر جهان. آنها یک سرمایه گذاری بلند مدت است و باید به طور گسترده توسط کوچک و متوسط و بزرگ برندها یکسان است.

[ad_2]