مزایای استفاده از موتورهای جستجو کوچکتر پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید

[ad_1]

زمانی که صاحبان کسب و کار آنلاین فکر می کنم از پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید فوری آنها فکر می کنم از گوگل AdWords است. دلیل این است که گوگل در حال حاضر بزرگترین موتور جستجو در اینترنت است. در حالی که بسیاری از صاحبان کسب و کار آنلاین استفاده از گوگل AdWords برای تولید ترافیک فوری آن می تواند بسیار گران قیمت برای دیگر کارآفرینان که تازه به اینترنت بازاریابی و پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید.

با AdWords گوگل مناقصه قیمت برای کلمات کلیدی محبوب می تواند بسیار پر هزینه ساخت آن را دشوار برای تبلیغ به تولید سود و بازگشت سرمایه گذاری. این نیز می تواند مورد با یاهو جستجو بازاریابی و MSN Adcenter.

اگر شما در حال تلاش برای کسب و کار خود را تا و در حال اجرا موتورهای جستجو کوچکتر مانند ABC جستجو و MIVA می تواند به شما کمک کند تولید ترافیک وب سایت در یک راه مقرون به صرفه. بیایید نگاهی به برخی از مزایای استفاده از با استفاده از کوچکتر pay per click search engines برای تولید ترافیک وب سایت با پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید.

رقابت کمتر

بسیاری از کسب و کارهای بزرگتر در اینترنت استفاده از گوگل AdWords برای پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین های تبلیغاتی. این به این معنی شما باید کمتر رقابت برای کلمات کلیدی و شانس بیشتری از آگهی خود را ظاهر می شود در بالای صفحه نتایج جستجو.

کاهش هزینه در هر کلیک کنید

به دلیل رقابت بسیار پایین تر در موتورهای جستجو کوچکتر شما پرداخت کمتر هزینه هر کلیک برای کلمات کلیدی محبوب و کلمات کلیدی دم بلند. وقتی که می آید به هزینه هر کلیک این رقابت است که موجب بالا رفتن قیمت از کلمات کلیدی محبوب. این به این معنی است که شما می تواند به کاهش هزینه های تبلیغاتی خود به طور قابل توجهی برای به عنوان کم به عنوان یک درصد به ازای هر کلیک بر روی کلمات کلیدی که ممکن است هزینه شما به اندازه 25 سنت به ازای هر کلیک با دیگر pay per click search engines.

نرخ تبدیل

اگر چه ممکن است کمتر ترافیک در موتورهای جستجو کوچکتر اگر شما استفاده بسیار از کلمات کلیدی هدفمند شما دریافت ترافیک است که قبل از واجد شرایط و به احتمال زیاد علاقه مند در محصول یا خدمات شما. این بهتر است از صرف پول زیادی در تبلیغات برای دریافت مقدار زیادی از ترافیک و پس از آن تنها تعداد کمی از مردم علاقه مند در آنچه شما باید ارائه دهد. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات کمتر به معنی بیشتر است.

بالاتر ROI

اگر شما در حال پرداخت هزینه های پایین تر به ازای هر کلیک این کمک خواهد کرد که شما را به تولید بالاتر بازگشت سرمایه گذاری برای محصول یا خدمات شما. علاوه بر هزینه در هر کلیک کنید و همچنین مطمئن شوید که شما در حال آزمایش آگهی های خود را و خود کلمه کلیدی عملکرد به کمک به کمک به بالاتر از نرخ بازگشت سرمایه گذاری خود را.

اگر چه پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات می تواند مخاطره آمیز کوچکتر پرداخت پستها در طول کلیک کنید موتورهای جستجو می تواند به طور قابل توجهی کاهش ریسک سرمایه گذاری خود را و می تواند بسیار سودآور اگر شما می دانید استراتژی های مرتبط با موفقیت پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید. اگر هر چیزی, کوچکتر, pay per click search engine است یک راه عالی برای شروع به کار با پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید. هنگامی که شما به دست آوردن تجربه و سپس شما می توانید اضافه کردن برخی از بزرگتر موتورهای جستجو به پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین تبلیغاتی.

[ad_2]