مزایای استفاده از پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید

[ad_1]

مردم اغلب وحشت زده زمانی که آنها شنیدن واژه pay per click (PPC) اگر آنها آشنایی با تبلیغات آنلاین. سپس آن بدتر می شود زمانی که شما به آنها بگویید تبلیغات PPC می تواند به افزایش بازگشت خود را در سرمایه گذاری (ROI).

به عنوان یک ماده در واقع PPC کاملا ساده ترین چیزی که به درک اگر یکی از مشورت با PPC متخصص به درک جزئیات کامل. قبل از یکی می رود به یک متخصص مشورت من امیدوارم که این مقاله به عنوان بینش در به مزایای استفاده از پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید معمولا به صورت مختصر به PPC آنلاین روش تبلیغات که در آن تبلیغات خود را در قالب متن قرار داده شده در صفحه نتایج در موتورهای جستجو. آگهی معمولا به نظر می رسد به سمت و در بالای نتایج جستجو آلی. شما فقط پرداخت هزینه برای تبلیغات انتخاباتی اگر مردم با کلیک بر روی تبلیغات خود را. از این رو اصطلاح پرداخت پستها در طول کلیک کنید. در حال حاضر اجازه دهید's ادامه به مزایای اصلی این روش تبلیغات:

نتایج فوری

آن است که بدون شک سریعتر راه حل برای ارائه نتایج فوری از نظر تولید بازدید کنندگان به وب سایت در مقایسه با زمانی که به SEO (بهینه سازی موتور جستجو). این است که با توجه به مزایای کامل از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها مصرف هفته یا ماه به ظاهر شوند. با PPC آگهی خود قابل مشاهده خواهد بود در صفحه نتیجه جستجو هنگامی که مبارزات انتخاباتی PPC خود را با هر دو گوگل و یاهو یا MSN می رود زندگی می کنند. در مبارزات انتخاباتی خود را تعریف شما مقدار شما مایل به پرداخت برای هر کلیک. این اجازه می دهد تا شما را به بیشتر توپ زدن از دیگر رقبای بنابراین به طور بالقوه آگهی خود را نمایش داده خواهد شد در اولین PPC موقعیت.

کنترل هزینه

شما کنترل خود را از بودجه صرف شده در هر انتخاباتی است. این یک راه برای اطمینان حاصل شود که برنامه های بازاریابی خود را برای بخش های مختلف از محصولات و یا خدمات ارائه شده به هدفمند ترین نتیجه است. برای مثال ممکن است شما فقط می خواهید به صرف $ 30 روزانه برای یک محصول و 100 دلار روزانه برای محصول B.

از لحاظ جغرافیایی هدفمند

یکی از مزایای کلیدی با استفاده از تبلیغات PPC است که شما می توانید هدف قرار دادن مخاطبان خود را از لحاظ جغرافیایی. شما لازم نیست به یک فروشگاه فیزیکی در آلمان به منظور هدف قرار دادن مشتریان بالقوه از آلمان است. همه شما نیاز به انجام این کار در مبارزات انتخاباتی PPC تنظیمات را انتخاب کنید و آلمان به عنوان کشور هدف. به عنوان یک نتیجه, آن کمک خواهد کرد که شما هدف مجرب از بازدید کنندگان به وب سایت خود را.

فصلی رویکرد بازاریابی

اگر شما فروش محصول و یا خدمات است که وابسته به فصل مانند تنها بودن نیاز در طول فصل جشن سپس مبارزات انتخاباتی PPC می تواند کمک به شما در ایجاد یک تاکتیکی انتخاباتی در طول زمان مورد نیاز دوره است. شما می توانید در واقع تعریف تبلیغ برنامه ریزی که در آن شما را انتخاب کنید به فعالیت های انتخاباتی خود را تنها در دقیق روز و در واقع این ساعت شما می خواهید. اگر شما برخی از ارتقاء در یک روز خاص و PPC است که قطعا راه حل خود را برای رسیدن به جمعیت آنلاین.

[ad_2]