مزایای باز کردن گوگل AdWords من مشتری مرکز

[ad_1]

برای کسانی که اجرای یک حساب AdWords در گذشته برای وب سایت خود را با ذکر جداگانه پیشرفته تر حساب برای کسانی که به عنوان مشاوران ممکن است به نظر می رسد کمی خارجی است. اما این مهم است برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد گوگل “مشتری من Center” آن را به عنوان یک بخش حیاتی از فرایند مورد نیاز را به لغات آزمون حرفه ای و تایید شده توسط گوگل است.

من مشتری مرکز است که در اصل ابزاری است که گوگل را فراهم می کند تا پیشرفته لغات کاربران که در حال حاضر در حال مدیریت بیش از یک حساب در یک زمان. این اجازه می دهد تا بزرگتر تبلیغ که یا اجرای چندین حساب برای کسب و کار خود و یا کسانی که کار می کنند به عنوان مشاوران برای شرکت های متعدد برای پیگیری هر حساب AdWords آنها باز از یک رابط کاربری ساده.

این یک ابزار ایده آل برای بازاریابان موتور جستجو و بهینه و همچنین مناقصه مدیران که تنها پیگیری تبلیغات حساب. فکر می کنم از آن به عنوان یک استاد برنامه که جمع آوری تمام داده ها از هر یک از حساب AdWords خود را برای سرعت بخشیدن به روند از رفتن را از طریق هر یک از آنها.

درون من مشتری مرکز رابط شما می توانید چند چیز است. شما می توانید مشاهده و کار در عرض چند حساب حتی دیگر مشتری من مرکز حساب به طور مستقیم از طریق رابط شما ارائه شده است. علاوه بر این شما می توانید گزارش برای یک حساب کاربری و یا برای تمام حساب های خود را در سراسر هیئت مدیره با مشتری من گزارش مرکز از ویژگی های. شما می توانید یک نام کاربری برای خود حساب و به سرعت و به آسانی ایجاد لغات حساب و یا لینک موجود حساب هم از طریق این رابط.

به طور منظم خود را AdWords رابط کاربری هنوز هم کار خواهد کرد و همچنین زمانی که شما شروع به یک مشتری من حساب مرکز اگر شما فقط نیاز به دسترسی به یک حساب در یک زمان اما با بسیاری از ویژگی های یکپارچه در راهنمایی انگشت خود را از آن نادر است که شما هرگز نیاز به انجام این کار.

این مهم است که حتی اگر شما در حال حاضر نیاز به یک مشتری من حساب مرکز به هر دو درک آنچه در آن است و چگونه آن را عمل می کند. به شما خواهد شد تست شده بر روی آن و نیاز به عملیاتی حساب زمانی که شما سعی می کنید برای دریافت خود را AdWords گوگل گواهینامه. علاوه بر این, شما مجاز خواهد بود حداقل نرمی بر روی پرسش های مربوط به این بخش از لغات. رابط کاربری, چگونه آن را با این نسخهها کار با هر یک از حساب چگونه شما شروع به یک حساب جدید و چگونه شما می توانید برقراری ارتباط با مشتریان و یا پروفیل از طریق آن به همه جنبه های مهم است که شما نیاز به دانستن.

برای هر کسی که دارای چندین حساب AdWords یا که فکر کردم با توجه به شروع یک حرفه ای در AdWords مشاوره حیاتی است که شما شروع به خود من مشتری مشخصات مرکز حق دور. شما نیاز به هوای جدید خو گرفتن خود را با ویژگی های نحوه استفاده از آن و آنچه که شما مورد نیاز خواهد بود به انجام زمانی که شما می خواهید برای انجام یک تابع خاص در حال حاضر به جای تلاش برای آن را کشف کردن بعد هنگامی که یک مشتری امرار معاش متکی بر آن و به نوبه خود امرار معاش.

[ad_2]