مشترک PPC اشتباهات است که شما می توانید سوخته

[ad_1]

پیشنهاد برای قرار دادن کسب و کار خود را درست در مقابل مخاطبان هدف خود را با استفاده از پرداخت هر کلیک تبلیغات, کسب و کار ویژه استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک موفق به توجه به هدایت قوانین تبلیغات PPC. در پایان آنها می سوزاند تا بودجه خود و بدون نشانه تعجب که در آن آنها آن را از دست رفته.

انجام می شود به درستی PPC می تواند عملکرد فوق العاده ROI – از سوی دیگر آن را می تواند خراب کردن شما سریع تر از یک مرد غرق شدن در ریگ روان و شما ممکن است در نهایت نفرت از آن را برای همیشه لطفا برای. برای محافظت در برابر این کار به دنبال این قوانین اساسی:

1. نوشتن آگهی کپی که نیست تبدیل

از یک PPC دیدگاه یک آگهی کپی متشکل از یک تیتر و توضیحات.

در صفحه جستجو گوگل مثلا تیتر متن است که به نظر می رسد به رنگ آبی و در حالی که این شرح است بلوک کوچک از متن آن به شرح زیر است. مگر اینکه شما یک copywriter با جامد سال تجربه تبدیل کپی فروش شما خواهد شد مطمئن شوید که مبارزه با تهیه و جذاب ad کپی – آیا قلب از دست دادن این همه بخشی از بازی است.

در هنگام نوشتن یک کپی آگهی:

• استفاده از ضمایر شخصی مانند “شما” سخاوتمندانه

• کمتر از شما و بیشتر از آنها گفتن چگونه بازدید کنندگان شما در چیزی است که خود تخریب

• آمار نقطه درد را. کسی که وارد “آکنه” در کادر جستجو است که احتمالا به دنبال از بین بردن – متقاعد کردن آنها به شما کمک می کند

• پایان با فرهنگ و هنر (فراخوان): “دیدار”, “پیدا کردن” و غیره. نمونه های خوبی هستند

2. نه تعیین منفی کلمات کلیدی

منفی کلمات کلیدی کلمات کلیدی شما نمی خواهید تبلیغات خود را به نظر می رسد برای. بیایید می گویند شما به فروش می رسد کفش در, گفتن, Orleans, و یکی از کلمات کلیدی شما را انتخاب کرده است “کفش برای فروش در اورلئان”. باید یک پرس و جو جستجوگر گوگل مثلا با کلید واژه “کودکان و نوجوانان کفش برای فروش در اورلئان” آگهی خود را پاپ حق سوزش بودجه شما بیشتر است. از آنجا که شما نمی فروش kiddies کفش مجموعه “بچه” و یا “kiddies” به عنوان کلمات کلیدی منفی.

گرفتن ایده ؟

3. با استفاده از این نوع اشتباه از کلمات کلیدی

افرادی که جستجو با موتورهای جستجو انجام این کار به دو دلیل: برای پیدا کردن اطلاعات مفید و برای پیدا کردن محصول مناسب برای خرید. به این منظور کلمات کلیدی دو نوع هستند; اطلاعاتی تجاری و کلمات کلیدی. “چگونه برای تعمیر چکش شکسته” یک مثال خوب از اطلاعاتی کلیدی. “بهترین میزبان وب” از سوی دیگر است یک مثال از تجاری و کلمات کلیدی.

مگر اینکه شما می خواهید به درایو ترافیک به وب سایت خود را تنها به خاطر آن اطلاعاتی کلید واژه کاملا خوب است. در غیر این صورت انجام مایحتاج.

4. نه حذف غیر نمایشی کلمات کلیدی

حتی بازاریابان با تجربه بیشتر از نه بار مبارزات خود را با عدم اجرای کلمات کلیدی. این کلمات کلیدی را که در ترافیک, هر چند, اما نوع اشتباه ترافیک و یا فقط انجام نمی در همه. اگر بهره وری به معنی چیزی برای شما برش از این کلمات کلیدی.

5. نه مشخص کردن کلید واژه مسابقات

نه همه جستجوگران را با استفاده از کلمات دقیق شما تعریف شده به عنوان کلمات کلیدی که جستجو برای محصول و خدمات خود را. برای جلوگیری از از دست دادن این مشتریان بالقوه گوگل AdWords برای مثال با استفاده از کلمه کلیدی تطبیق برای گرفتن این آگهی.

این مهم است که شما به درستی مشخص کردن کلمات کلیدی مناسب بازی است.

نتيجه گيری

بنابراین وجود شما آن را دارند – 5 راهنمایی برای کمک به شما در اجتناب از افتادن به تله دیگران قرار می گیرند. به یاد داشته باشید قرار دادن به عمل و نه فقط خواندن و به اشتراک گذاری چیزی است که مهم است.

[ad_2]