مصاحبه-سانجی کومار بنیانگذار و MD Vitaminhaat

[ad_1]

شرکت ما زیر لبنی Varion FoodSciences Pvt Ltd. تشکیل شد با این فرض به ارائه موثر و مقرون به صرفه راه حل برای علاقه مندان به سلامت. امروز شرکت ما ارائه می دهد هند بزرگترین طیف وسیعی از اصل مکمل های بهداشت و درمان در سراسر مقوله های است که شامل همه علامت های تجاری عمده ای. این رشد از یک تیم متشکل از چهار نفر از اعضای در ژوئن 2016 به 10 به همراه و با هدف تبدیل شدن به هند Numero Uno در این بخش. یک تیم متشکل از آموزش متخصصان تغذیه مشاوران و کارشناسان محصول کمک به مشتریان در انتخاب محصول مناسب/خدمات از طریق چت زنده, تلفن و ایمیل.

های بینش خود در کسب و کار, سانجی کومار از بنیانگذاران و MD های این شرکت می گوید: “ما منبع بهترین محصولات بهداشت و سلامتی از سراسر جهان و ارائه آنها را به هر هند از طریق حق بیمه تجربه خرید آنلاین. ما ارائه پوشش دسته ها مانند تغذیه ورزشی و تناسب اندام, دیابت, خانه, دستگاه, چشم, شخصی, مراقبت از زیبایی, پدر و مادر و حق بیمه آلی آیورودا محصولات سلامتی و زیبایی. ما شریک به طور مستقیم با مارک های و کانال های مجاز برای اطمینان از کنترل کیفیت دقیق و ارائه 100% اصل محصولات است.”

“ما معتقدیم زمان آن است که ما در ترکیب عالی فناوری هوشمند طراحی و عالی مراقبت از مشتری به هند عظیم بهداشت و سلامتی افزایش دهد. در حالی که چالش وجود دارد که نیاز به غلبه بر ما رانده شده توسط چشم انداز ما برای تبدیل شدن به یک اعتماد نام خانواده در هند و ارائه به مشتریان دسترسی مستقیم به اصل سلامت محصولات در بهترین قیمت” اضافه شده سانجی کومار.

سرمایه گذاری حمایت برجسته پزشکان آیورودا آیورودا شری M. N. Choubey و دکتر پروفسور S. Tiwari و دکتر N. Panchakshri و Dr. R. Panchakshri و دکتر Minal Vaze که خدمت کرده اند از طریق چندین نسل و صنعت مدافعان از ما مانند آقای سید بنارس که شرکت تاسیس جررو فرمول ما و با توجه به زندگی خود را به این صنعت است.

ما ثبت 3 اختراع ثبت شده برای نوآوری و ما به دنبال به جلو است که ما علمی تیم پر خواهد شد برخی از عجیب و غریب 9 اختراع ثبت شده به انتظارنشسته بودند. آن را تقویت دید ما در بازار به عنوان یک مبتکر مکمل برای هند و دیگر بازارهای.

سانجی سهام مشاهدات خود را در e-commerce در سلامت عمودی

خرید سلامت آنلاین شبیه به دیگر تجارت الکترونیکی معامله و یا وجود هر نوع hesitance?

اصالت نقش عمده ای در سلامت مربوط به خرید. ما به شدت سرمایه گذاری در زنجیره تامین ما به اطمینان حاصل شود ما به طور موثر مبارزه با خاکستری/محصولات تقلبی. مصرف کنندگان بی اطلاع هستند

شایع بازار خاکستری / محصولات تقلبی بهداشتی و آمده به ما برای واقعی تضمین کیفیت محصولات.

شما می توانید به ما یک بینش در رشد این شرکت ؟

آن را دیده است و رشد سریع از یک کمتر از 5 نفر تیم حدود دو سال پیش تقریبا به 10+ تیم به عنوان در حال حاضر. ما شروع با 200 SKU و در حال حاضر سهام بیش از 3000 واحد است. ما این بازیکن در غالب در تعدادی از ما هسته ای دسته بندی و بزرگتر از بسیاری از آفلاین زنجیره های خرده فروشی در این بخش است.

چه هستند برخی از محصولات است که در وب سایت ؟

ما فروش بالا دسته هستند آیورودا مکمل برای تمام زندگی مدرن و مربوط به مشکلات مزمن و ورزش تغذیه تناسب اندام, سلامت, دستگاه, دیابت و غیره.

چگونه آیا شما شده است به ترویج وب سایت ؟

ترویج می کنیم تا حد زیادی از طریق رسانه های آنلاین. این شامل تبلیغات در گوگل و Facebook و دیگر شبکه های ad, جستجوگرها, رسانه های اجتماعی, بازاریابی, در میان دیگران.

رفتن به جلو, چگونه می خواهد این شرکت تکامل به عنوان یک مراقبت های بهداشتی با نام تجاری?

ما قصد داریم به یک فروشگاه توقف برای همه سلامت و تناسب اندام و لوازم.

آن را راه اندازی یک مجله چه منطقی پشت آن است ؟

ما شاهد یک شکاف در اطلاعات در اطراف موضوعات مختلف مرتبط با سلامت. ما بسیاری از خانه محتوا است که ما می خواستم برای به اشتراک گذاشتن با جامعه آنلاین. انجام یک مجله آنلاین اولین گام به سوی آن است.

چگونه خود را تحویل مدل کار می کند ؟

ما ارائه طریق های مختلف تدارکات همکاران. معمولا زایمان اتفاق می افتد در عرض دو روز کسب و کار به مترو.

چه نوع از بودجه شما را دریافت کرده اند و چه مدل درآمد?

ما در ابتدا مقاوم به رفتن به خارج از بودجه به عنوان ما ممکن است به از دست دادن انعطاف پذیری کسب و کار. ما به تازگی به دست آورد و امکانات موجود برای خود ما مکمل و مقیاس عملیات ما. هنگامی که انجام می شود ممکن است ما رویکرد برای کمک های مالی و یا ما ممکن است IPO مسیر.

محبوب ترین ها سایت های تجارت الکترونیکی گفته می شود خونریزی فراوان چیست, نظر شما در مورد آینده تجارت الکترونیکی فضا در هند ؟

ما معتقدیم هند را حداقل 3-4 سال به بلوغ به عنوان یک e-commerce بازار است. ما پایگاه ما رشد قوی اصول و اعتماد به نفس است که برای همه بازیکنان که در حال انجام همان وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را به رشد. ما یک پایگاه قوی در بازارهای صادرات و ما به دنبال ضربه بزنید که در بازار به عنوان al کشورهای دیگر باید متوجه اهمیت آیورودا علم و محصولات است.

[ad_2]