مقاله بازاریابی در مقابل PPC – کدام بهتر است ؟

[ad_1]

بازاریابی مقاله است unarguably, ارزان ترین و بهترین راه به بازار کسب و کار آنلاین شما به طور موثر. آنها می گویند که ذوق و استعداد استفاده از هیچ مگر اینکه شما آن را در بازار. مهم نیست که چقدر خوب شما در نوشتن مهم نیست که استاد شما در این موضوع به شما خواهد شد بسیار کمتر بازدید کننده به سایت خود را مگر اینکه شما در انجام بازاریابی مقاله است.

وجود دارد به خوبی شناخته دایرکتوری ها مقاله آنلاین مانند EzineArticles goarticles, searchwarp.com و غیره که حداقل تضمین های گسترده ای برای خوانندگان مقالات خود را. در مقایسه با PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات است که می سوزاند یک سوراخ در جیب بازاریابی مقاله است به همان اندازه موثر استفاده از تبلیغات و رایگان در آن بیش از حد. در PPC شما باید به کار بودجه روزانه و ایجاد تبلیغات است که باعث خواهد شد در صفحات جستجو و محتوا. آن را یک کار پر زحمت است که هم هزینه های زیادی را چیزی فراتر از یک انسان معمولی. بهتر است برای رفتن برای بازاریابی مقاله که در آن شما می توانید همان مقدار از قرار گرفتن در معرض بک لینک و خوانندگان را به مقاله خود را در صفر هزینه. همچنین در بازاریابی مقاله شما در حال دادن چیزی از ارزش یا ماده برای یک فرد به عنوان خوانده شده از طریق به جای یک مکانیک آگهی که به نظر می رسد دستگاه تولید شده است. بازاریابی مقاله است که حق استفاده از کلمات کلیدی در محتوای خود را به طوری که زمانی که یکی از این کلمات کلیدی او زمین تا به طور مستقیم در مقاله خود را در دایرکتوری مقاله است.

از طریق دایرکتوری ها مقاله شما همچنین می توانید موثر بک لینک. هنگامی که شما در ارسال مقالات خود را به عمده دایرکتوری ها مقاله شما می توانید به لینک های که باعث افزایش رتبه صفحه یا محبوبیت خود را در وبلاگ و یا وب سایت. همچنین بر خلاف PPC بازاریابی مقاله است که بیشتر دائمی و طولانی مدت است. شما هنوز هم می توانید پول را از یک مقاله از شما پنج سال پس از آن منتشر شده است. که سحر و جادو از بازاریابی مقاله است.

[ad_2]