موثر تاکتیک های بازاریابی B2B

[ad_1]

منجر به ثمر رساند و ایده آل مشتری مشخصات:

ساختمان ایده آل مشتری مشخصات شما کمک می کند تا بخش مشتریان خود را که مایل به خرید از شما. این یک شرح ساختگی سازمان می شود که مقدار قابل توجهی از محصول یا خدمات شما. با دانستن آنچه آنها نیاز دارند و بدانند که چگونه آنها را پاسخ, استراتژی های بازاریابی خود می توانید تکامل و تبدیل شدن به بیشتر شخصی است.

بازاریابی محتوا

فکر می کنم از مطالب به عنوان سوخت برای همه کمپین های بازاریابی خود را از ایمیل های اجتماعی. ایجاد محتوا است که تاثیرگذار به مخاطبان خود را و درایو های. از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا, شما می توانید شروع به دست آوردن خود را خریدار's اعتماد و شروع به شکستن از طریق سر و صدا. چیز خوب در مورد بازاریابی محتوا است که می آید در بسیاری از فرمت های مختلف است و قادر به پخش در فرمت های مختلف. این پتانسیل برای رسیدن به بسیاری از مشتریان مختلف در تمام زمینه های وب است.

جستجوگرها:

موتورهای جستجو مانند گوگل برابر با کیفیت بالا و محتوای با کیفیت بالا در سایت ایجاد محتوای با ارزش و بسیار مهم است. انجام یک محتوای حسابرسی برای دیدن چگونه بسیاری از دارایی های خود را به سقوط فکر رهبری در مقابل تبلیغاتی دسته. این بدان معناست که مطمئن شوید که شما فکر رهبری محتوا است از ماده به آن. بسیاری از شرکت ها در حال پریدن از روی محتوای ارابه موسیقی پس آن را درست انجام دهد: تمرکز بر روی کیفیت بیش از کمیت و ارائه مفید نیست – تبلیغاتی – اطلاعات.

استفاده از محتوا و توزیع آن را به یک طیف گسترده ای از سیستم عامل است. بیشتر از تعامل شما بیشتر گوگل در نظر گرفته مطالب خود را به بود از ارزش بالا و این شما افزایش رتبه سئو. فکر می کنم از جستجوگرها به عنوان یک استراتژی بلند مدت که در آن لینک های طبیعی برای سایت شما رشد خواهد کرد و در نهایت قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط برای کسب و کار خود را به نقطه بالا.

وبلاگ نویسی / وبلاگ نویسی مهمان:

وبلاگ نویسی و نوشتن مقالات است که یک راه فوق العاده برای گرفتن مخاطبان هدف را به وب سایت خود را برای B2B بازاریابی است. دلیل این است که افرادی که در واقع خواندن این وبلاگ علاقه مند در آنچه شما باید بگویم در مورد تو رفتگی در دیوار شما. هنگامی که شما منتشر کرده اند یک مقدار مفید و هدفمند و جذاب مقالات و مردم در صنعت شما شروع به توجه.

رسانه های اجتماعی:

نسل سرب از رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مهم است. نه تنها آن را به شما اجازه می دهد برای رسیدن به مخاطبان خود را غالبا می توانید آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به ساخت یک ارتباط با مشتریان خود را. در بازاریابی کسب و کار ارتباط با یک مثال بزرگ چگونه شما می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در رسیدن به اثرگذارندهها در صنعت شما.

وب سایت:

داشتن یک خوب ساخته شده وب سایت با یک تماس روشن به عمل یکی از مهم ترین مناطق در B2B بازاریابی بین المللی به درون. تمام آگهی های خود و مشتریان بالقوه خواهد شد در نهایت رفتن در وب سایت شما. محتوای طرح, طراحی ضروری در تبدیل مشتریان علاقه مند به پرداخت پول هستند.

بازاریابی ایمیل:

یکی از موثر ترین خروجی B2B استراتژی های بازاریابی ایمیل است. با توجه به هزینه پایین آن و گسترده رسیدن به پست الکترونیک سنگ بنای هر کسب و کار بازاریابی مبارزات انتخاباتی. از سرد ایمیل مبارزات نسل سرب به ماندن در تماس با مشتریان ایمیل است یک راه عالی برای قیف چشم انداز و سرد منجر به درگیر شدن مشتریان. ایمیل نیز یک راه عالی برای توزیع محتوا در فرم از تصاویر و ویدئو.

نمایش تبلیغات:

نمایش تبلیغات نیز در خدمت یک هدف در هر مرحله از قیف-ساختمان های تجاری و مخاطب در بالای قیف, آموزش و کمک به ارزیابی در اواسط قیف و افزایش تبدیل در پایین قیف. شما می توانید با استفاده از retargeting برای تبلیغ کسب و کار خود را به آنهایی که به بازدید از وب سایت خود را قبل از. مقدار فضای آگهی های ارائه شده توسط گوگل بسیار زیاد است و قرار دادن تبلیغات خود می تواند هدفمند به وب سایت خود را در طاقچه.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات:

با پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغات شما پرداخت برای هر کلیک بر روی آگهی شما نمایش داده شده است در یک موتور جستجو مانند گوگل و یاهو و یا بینگ و یا بر روی یک وب سایت است. برای PPC در موتورهای جستجو تبلیغات خود را نشان می دهد تا به عنوان اسپانسر نتایج در بالا و سمت آلی عبارات جستجو. تبلیغات PPC هستند یک راه فوق العاده برای جلب توجه به خود را آخرین مطالب یا خدمات ارائه شده. آنها نیز بسیار هدفمند به طوری که آنها می تواند تولید با کیفیت بسیار بالا منجر می شود.

پیوند مطلب

چرا که خریداران آینده نگر برنده't همیشه تا پایان در وب سایت خود را به عنوان آنها شروع به خود را خرید, سفر, it's مهم است که شما را به ایجاد یک حضور در آن آنها ممکن است نشان می دهد. یک راه عالی برای ارائه مطالب پر ارزش به چشم انداز صحیح است که از طریق پیوند مطلب – محتوا های استراتژی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ترویج خود whitepapers, مقالات, اخبار منتشر شده ، در وب سایت های دیگر برای بیشتر برسد و تعامل.

ایمیل مستقیم:

شما ممکن است فکر می کنم پست مستقیم یک چیزی از گذشته. اما آن's هنوز موثر برای هدفمند ارتباطات است. در نظر محتوا دارایی توسعه یافته برای مدیران سطح بالا. مدیران don't معمولا فهرست وب سایت برای اطلاعات. و می توان آن را سخت به دریافت از طریق به آنها از طریق ایمیل. که بدان معنی است که آنها ممکن است در سراسر آمده است محتوای شما've توسعه یافته با آنها را در ذهن داشته باشند. این است که در آن پست مستقیم می تواند ثابت کند قدرتمند است. شما می توانید با ارسال یک پست الکترونیکی مستقیم قطعه به این مخاطبان به آنها آگاهی از جدید خود را هدفمند محتوا دارایی.

رویدادها:

رویداد بازاریابی بخش مهمی از نسل منجر شود. این می تواند شامل حضور در نمایشگاه آموزشی و یا یک شرکت تابع. حوادث به شما ارائه فرصتی برای تعریف نام تجاری خود را برای روشن کردن راه حل به شما ارائه و برقراری ارتباطات شخصی با شرکت کنندگان است. وقایع و همچنین ارائه یک محل برای ارائه سخنرانی ها و مطالب را بیان می کند که شرکت شما فکر رهبری و افزایش درک خود را در چشم خریداران. یکی از قدرتمند ترین تجربه برای ترویج کسب و کار شما از طریق چهره به چهره.

ارجاع:

مفهوم ارجاع بازاریابی بسیار قدرتمند است. این ثابت می کند که محصول یا خدمات کسب و کار شما ارائه ارائه به اندازه کافی ارزش برای مشتریان خود را به آن را توصیه به همسالان خود. بهترین راه این است که به ارائه تخفیف برای تمام مشتریان راضی خود به توصیه کسی است که به احتمال زیاد به خرید. ضد اجتماعی است که یکی از قوی ترین تاکتیک های بازاریابی وجود دارد و آن را ثابت کرده است بسیار مفید در زمینه B2B بازاریابی است. مردم در شبکه شما و شرکت شما adopters اولیه می تواند تبدیل به سفیران نام تجاری, پخش كردن, توصیه شخصی است.

تلفنی:

اگر چه تلفنی ممکن است یک بحث روش B2B بازاریابی آن است که بسیار موثر در تعامل با مشتریان بالقوه که در حال حاضر علاقه مند است. هنگامی که تماس های ساخته شده از طریق ایمیل و یا با سرب پر کردن فرم وب سایت بسیار مهم است به دنبال در تلفن. این اجازه می دهد تا شما به سرعت یاد بگیرند در مورد کسی که's نقاط درد و اجازه می دهد تا شما را به ارائه راه حل برای مشکلات خود را

اما چرا در این مورد نگران باشید که شما می توانید کار بر روی جنبه های دیگر از کسب و کار شما?

[ad_2]