موثر پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی

[ad_1]

تبلیغات PPC بازاریابی اینترنتی روش که تولید فوری ترافیک به وب سایت خود را. بر خلاف بهینه سازی موتور جستجو پرداخت برای هر کلیک تبلیغات نیاز به سرمایه گذاری بدون اینکه قادر به تضمین بازگشت. بازدید کنندگان ممکن است با کلیک بر روی سایت شما اما این به این معنا نیست اتوماتیک فروش یا نظم منجر شود. مبارزات انتخاباتی PPC نیاز به تمرکز توجه و نیاز به نظارت به طور منظم به اقامت موثر است.

PPC آغاز شده در سال 1998 توسط Goto.com 25 کارمند شرکت راه اندازی (بعد اورتور در حال حاضر بخشی از یاهو).اما پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات تنها معرفی شده در سال 2002 تا آن زمان تبلیغات متهم شدند در هزینه در هر هزار نفر (CPM) اما یاهو تبلیغات همواره PPC پس از معرفی آن در سال 1998 است. AdWords گوگل و یاهو جستجو بازاریابی و آگهی مایکروسافت مرکز بزرگترین اپراتورها در تبلیغات PPC.

PPC تبلیغات در موتورهای جستجو اجازه می دهد تا شما انتخاب می کنید کلمات کلیدی که می خواهید سایت خود را به نظر می رسد زمانی که یک جستجو انجام شده است. شما تصمیم می گیرید که چقدر شما می خواهید به پرداخت هر زمان یک فرد کلیک روی نتایج جستجو است که با تبلیغات کپی کنید. بیشتر شما مایل به پرداخت برای هر کلیک, بالاتر سایت خود را به نظر می رسد در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید.

به گفته های اخیر ما مطالعه جستجوگران وب را در موتور جستجو نتایج فراتر از صفحه شماره سه و 66 درصد از کاربران در مطالعه کلیک در سایت های ذکر شده در صفحه شماره یک تنها. بر اساس این تحقیقات این است که ارزش انجام PPC علاوه بر محبوب دیگر روش های بازاریابی اینترنتی مانند جستجوگرها, بازاریابی مقاله, اجتماعی, Bookmaking و بازاریابی وابسته است.

چرا پرداخت هر کلیک (PPC)?

  • نتایج فوری – بدون نیاز به صبر برای محصول یا خدمات خود را برای رسیدن به این بررسی کاربر. فوری ترافیک به وب سایت خود را.
  • اقتصادی مقرون به صرفه است که در مقایسه با دیگر تکنیک های تبلیغات سنتی.
  • ایده آل برای آزمایش بازار – پرداخت به ازای کلیک است ایده آل برای کوتاه مدت تبلیغات و مبارزات انتخاباتی. ما می توانیم تست کاربر واکنش خاص محصولات و یا خدمات با نتایج فوری.
  • بازگشت سرمایه گذاری – این می تواند به ارائه فوری بازگشت سرمایه گذاری به خصوص اگر وب سایت شما در حال پردازش کسب و کار و یا خرید و فروش آنلاین.
  • بسیار انعطاف پذیر – آن را آسان برای تنظیم اضافه کردن حذف و یا ویرایش کلمات کلیدی خود را و کپی هدف قرار دادن مکان های جغرافیایی و تنظیم زمانبندی از ظاهر شدن آگهی خود را کپی کنید.
  • جلوگیری از غیر ضروری کلمات کلیدی – برای کسانی که کلمات کلیدی که شما نمی خواهید خود را adcopy به نظر می رسد & از این رو کلیک می تواند اجتناب شود با استفاده از کلمات کلیدی منفی.
  • مجموع کنترل – در PPC مبارزات فرمان کاملا در دست خود من.e شما تصمیم می گیرید بودجه روزانه, کلمات کلیدی, adcopy ( کاشی توضیحات URL) .

برخی از نکات اساسی برای پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید:

  • ایجاد یک بودجه معقول برای کمپین تبلیغات PPC خود را. صرف هر کلیک باید کمتر از سود به ازای هر کلیک. هزینه هر کسب/سرب/فروش باید در ذهن نگه داشته شود. هنگامی که کمپین راه اندازی شده است تعداد یا فروش تولید شده می تواند مورد بررسی برای اطمینان از این کمپین در حال رفتن در مسیر درست.
  • را جداگانه گروه های آگهی و تبلیغ نسخه برای مجموعه خاص از کلمات کلیدی.
  • پیشنهاد و موقعیت برای کلمات کلیدی و تبلیغ نسخه تحت نظارت باید به صورت منظم.
  • انتخاب خاص و کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت خود را. گسترده و غیر شرایط خاص باید اجتناب شود.

علاوه بر مزایای…برخی از اشکالاتی PPC

آشغال ترافیک ارسال شده به وب سایت خود را از طریق برخی کمتر شناخته شده در موتورهای جستجو و کلیک بر تقلب عمده اشکالاتی در پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید. آن را نمی کند به شما ارائه تخفیف اگر سایت شما ترافیک بیشتر من.e Cost Per Click همان باقی خواهد ماند. بودجه تبلیغاتی باید مورد توافق و پیشنهاد قیمت در هر کلمه باید تایید شود بنابراین پیشنهاد جنگ اجتناب شود و شما نمی رفتن بیش از بودجه.

[ad_2]