نقش محتوای تعاملی در مدیریت سرب

[ad_1]

کسب و کار قطعا نیاز به پیدا کردن راه های جدید و نوآورانه با موفقیت به چهره رو به رشد رقابت و انتظارات بالا در حالی که باقی مانده سودآور است. محتوای تعاملی است که یکی از این راه های موثر برای افزایش آنلاین های نامزدی و نسل سرب روند. تعامل چیزی جز آوردن مطالب به زندگی و تبدیل شکست خورده و یا عملکرد ضعیفی سرب و مبارزات نسل به بسیار موفق رهبری-نسل تجربه است.

چه تعاملی محتوا ؟

به طور دقیق محتوای تعاملی است که جالب توجه است ساختار محتوا قادر به سرگرم کننده و آموزش مخاطب است. آن را اجازه می دهد و ترغیب مشتریان بالقوه به طور فعال شرکت کنند و یا شرکت در یک فعالیت. دیجیتال بازاریابان باید به چیزی که چشم انداز خود را پیدا کند و خسته کننده و این جایی است که تعامل را به بازی می آید.

بازاریابی محتوا یکی از موثر ترین ابزار برای تعامل با مخاطبان آنلاین. با توجه به مطالعه 80% از بازاریابان B2B با استفاده از بازاریابی محتوا به عنوان ابزاری برای تعامل و تغذیه منجر می شود. اما درصد زیادی از کسب و کار در حال ترکیب محتوای تعاملی را در سرب و مبارزات نسل.

انواع محتوای تعاملی

بیایید شروع با آزمونها که در حال گرفتن بسیار زیاد محبوبیت و موفقیت است. با ارسال یک روش ساده و جالب, مسابقه کسب و کار می تواند اهرم های قدرت از محتوای تعاملی برای رسیدن به آن در دراز مدت اهداف بازاریابی. عشق مردم به شرکت در آزمونها و بازاریابان نمی توانیم به چشم پوشی از چیزهایی است که چشم انداز خود را علاقه مند هستند. در بالا از آن اجازه می دهد بازدید کنندگان به شرکت در یک مسابقه و یا نظر سنجی را تولید اطلاعات با ارزش برای بازاریابان است که بعد از آن می توان برای بهبود مبارزات نسل سرب.

Infographics یکی دیگر از شکل باور نکردنی از محتوای تعاملی دریافت کرده است که موفقیت بزرگ بیش از چند سال گذشته است. یک ماشین حساب کوچک اما سرگرم کننده بازی, نظرسنجی, مسابقه, نظرسنجی, و غیره. برخی از برجسته انواع محتوای تعاملی. موارد زیر برخی از مزایای استفاده از یک کسب و کار به دست آورید می توانید با ایجاد محتوای تعاملی.

یک جریان روشنگری اطلاعات

یکی از ویژگی نخست از بازاریابی آنلاین است که آن را فراهم می کند بازاریابان با بتن اطلاعات در مورد اثربخشی خود را از کمپین های بازاریابی آنلاین. چیز خوب در مورد تعاملی آنلاین تجربه است که آنها تولید اطلاعات با ارزش است که بازاریابان می توانید استفاده کنید برای ایجاد حتی بیشتر موثر و محتوای شخصی که منجر به سالم نسل سرب روند. همه ما درک می کنیم که شخصی و محتوای تعاملی در حال رفتن به از اهمیت پارامونت در سال آینده است.

یک ارزش برای مخاطبان

مردم تمایل دارند به مانند کسانی که آنلاین تجربه است که ارائه اطلاعات و ارزش در قالب منحصر به فرد و سرگرم کننده محتوا. استاتیک پست وبلاگ است که احتمالا کمتر موثر تر از یک بازی ساده و یا یک ماشین حساب است که بازدید کنندگان می توانند با تعامل به منظور دریافت راه حل های آنها به دنبال. یک بازاریاب می تواند با استفاده از پیر و محتوای تعاملی را به منظور ساخت یک سالم سرب مدت زمان ایجاد کمپین.

“دیجیتال تاچ پونت می توانید درایو درآمد پایین تر از هزینه های ساخت علامت های تجاری و ایجاد وفاداری مشتری است. اما برای رسیدن به این منافع بالقوه شرکت باید تحویل تعاملات دیجیتالی است که با مشتری خود را نیازهای در آسان و لذت بخش راه است.”

—- Forrester Research, بالا 10 راه برای بهبود دیجیتال تجارب

[ad_2]