نور جدید در بحث قدیمی در PPC و بهینه سازی: کدام یک موثر تر است ؟

[ad_1]

بحث در مورد آنچه که بهتر و موثر تر بین PPC و بهینه سازی هنوز ادامه دارد. این مقاله به شما اجازه می دانم بیشتر در مورد چه کار می کند. در یک کلام هر دو PPC و SEO بسیار مهم و موثر در مربوطه مبارزات و اهداف تنها بخشی حیاتی است تصمیم بگیرید که کدام یک برای استفاده و هنگامی که.

ترویج شكم

  • مطالعات اخیر به سمت همکاری بین کانال های تبلیغاتی. است که قابل توجه این اثر این است که مبتکر. چه تبلیغ اقدام به بررسی انتساب است.
  • چه کانال یا کانال ها باید به اذعان یک معامله و یا منجر شود ؟ آن می رود به قلب پیر نمایش کلمات قصار: من می دانم که من هستم هدر دادن بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی من به سادگی نمی دانم که نیم.

بر روی صفحه نمایش

  • تقریبا تمام سازمان ها و تبلیغات دیگر اندازه گیری موفقیت کلی کمپین متعارف طریق نرخ کلیک (CTR) و ROI. کم CTR ads باعث می شود تبلیغات مشکوک.
  • مشاهده-از طریق تبدیل دریافت نظرات مثبت توسط بسیاری از سازمان ها; با این حال, آن همه به نظر می رسید مانند فقط خوب در ابتدا و نه حل هر گونه مسائل در مورد انتساب است. جدید دولت مانند Vizu علاوه بر این به گذشته کلیک و قابل اندازه گیری با نام تجاری آسانسور متمرکز در اطراف صفحه نمایش دعوا.
  • مطالعات و دستگاه است که به چند کانال به دانش تبدیل کمک خواهد کرد که حامیان حرکت گذشته از مد افتاده دستاورد اندازه گیری و ساخت خود را ارائه بودجه بیشتر موثر

تحت تاثیر قرار جستجو

  • قانع کردن مروج در مورد رابطه بین صفحه نمایش و پرس و جو جستجو فقط آغاز است. چگونه خواهد مروج واکنش نشان می دهند ؟ روشن پاسخ خودکار است که برای ساخت خود را, ارائه, ارتقاء صرف. در عین حال, این است که واقعا جایی که مروج باید شروع کنیم ؟
  • نخست چیزی که هر کسی را به مطمئن شوید که جستجو استفاده می شود برای تبدیل است که حجم بیشتر و یا نه. همچنین در زمینه جستجو آیا شما پراکنده کردن پول بیشتر به PPC و مبارزات جستجوگرها?

کدام بهتر است ؟

  • من ادعا می کنند که اولین چیزی که به تمرکز در اطراف خواهد بود برای قرار دادن منابع بیشتر به جستجوگرها. همه ما می دانیم که بسیار گسترده اکثریت کلیک تولید شده است از طریق لیست آلی. این imperativeness از رتبه سازمان ملل متحد است-سوال و حتی با اواخر مطالعات نشان جذاب انجام در اطراف علامت های تجاری.
  • ارائه طول می کشد عمل و ایجاد یک طرح. در عین حال شما می تواند توان تولید که هدف برای رقیب خود را اگر شما اجرا نمی مناسب و معتبر تکنیک های SEO. اگر شرایط تجاری مربوط سپس آنها بی خطر هستند و می تواند تولید نتایج اما اگر کلمات کلیدی کلی هستند و سپس شما رو به یک نبرد طولانی دوست من.

بیایید می گویند اگر مبارزات انتخاباتی خود را برای تلویزیون OLED توسط سامسونگ. در حال حاضر این امر ایجاد اضافی حجم جستجو به شما به عنوان یک نام تجاری (Samsung) و کلی جستجو (OLED). اگر کسی جستجوها برای سامسونگ OLED یا فقط سامسونگ و سپس این کمپین کار می کند فقط خوب به عنوان آن را نشان می دهد سامسونگ بیش از همه. حالا تصور کنید که اگر جستجو برای OLED بازده با سونی یا پاناسونیک. پس دوست من شما انجام می دهند غیر مستقیم بازاریابی و اجرای یک کمپین برای رقیب خود را.

نتیجه گیری من این است که کسب و کار باید سرمایه گذاری پول بیشتر برای تولید ترافیک آلی. PPC بزرگ برای نام تجاری جستجو و آگاهی اما اگر شما بیشتر مستعد ابتلا به جستجو generic سپس PPC فقط ممکن است به شما پول هزینه تولید هیچ نتیجه ای. بله, شما ممکن است برخی از قرار گرفتن در معرض و که بیش از حد بسیار سریع اما چنین حجم بیشتر است که ارزش سرمایه گذاری و نیز تاثیر می گذارد به طور کلی ROI. در نهایت به صورت کلی محصول آگاهی جستجوگرها آلی و برای آگاهی نام تجاری PPC.

موفق باشید!

[ad_2]