نکاتی برای کوچک E-فروشندگان رقابت در برابر غول های تجارت الکترونیک

[ad_1]

امروز در بازاریابی دیجیتال سن بیشتر و بیشتر فروشگاه های خرده فروشی در حال ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیک. یک سایت تجارت الکترونیک را قادر می سازد هر اندازه خرده فروش در هر نقطه از جهان به بازار جهانی برسد. هنگامی که به طور موثر ترویج یک سایت تجارت الکترونیک نیز می تواند پیشنهاد بسیار زیاد هزینه-بهره وری برای کسب مشتری و فروش محصول.

به موازات رشد عظیم در تجارت الکترونیک بسیاری از صنایع و محصولات بخش هستند که تحت سلطه چند عمده تجارت الکترونیک غول. این بازیکنان قدرتمند اغلب یک نام تجاری برجسته تصویر همراه با هدفمند موتور جستجو تبلیغات و ثروتمند حاضر بودجه های بازاریابی است. این ساخته شده است که رقابت در برابر چنین سایت های تجارت الکترونیک یک تلاش دشوار است به خصوص برای کوچک e-خرده فروشان با محدود کردن تبلیغ صرف.

در بخش های که در آن ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است به سرقت سهم بازار از تجارت الکترونیک کوچک وجود دارد که معمولا همیشه یک راه برای گرفتن یک تکه از مشتریان. ترفند این است برای دریافت آب خلاق و پیدا کردن که کانال های مربوطه را حداقل رقابتی و مقرون به صرفه است. در زیر ما سه نکته برجسته است که می تواند کمک به کسب و کار کوچک سایت های تجارت الکترونیک در رقابت با بودجه بزرگ علامت های تجاری.

حک کردن تو رفتگی در دیوار خوب

یکی از مهم ترین روش برای ایجاد یک تجارت موفق, فروشگاه است که برای ایجاد یک بسیار خاص بازار تو رفتگی در دیوار. این امر به ویژه قابل توجه بوتیک ها و کسب و کار کوچک با خرده فروشان بسیار برجسته موجودی. بر خلاف برخی از بزرگ فروشگاه های تجارت الکترونیک است که ارائه طیف گسترده ای از کالا تعیین کانونی بسیار طاقچه کمک خواهد کرد برای ایجاد یک خرده فروش به عنوان یک تخصص دهنده برای یک دسته خاص از محصولات. این می تواند کمک به ترویج بیشتر اعتماد و اعتبار در مشتریان بالقوه است.

به خوبی تاسیس سایت های تجارت الکترونیک به طور معمول فروش انواع محصولات داخل یک دسته بندی خاص مانند ‘موتور سیکلت لباس.’ نگاهی به زمان برای انجام برخی تحقیقات در موجودی است که تجارت الکترونیک خود را با رقبا و ارائه با توجه به محصول خود را خط. هدف شما این است به دقت اشاره کردن مناطق که می تواند بیشترین سود را برای تجارت الکترونیک خود را در تلاش است. این ممکن است شامل تنگی تمرکز خود را به را انتخاب کنید بسیار دسته بندی محصولات به عنوان موضوع کلی برای فروشگاه آنلاین خود را مانند ‘چرم کت موتور سیکلت.’

شروع کردن در یک تو رفتگی در دیوار که شما اعتماد به نفس خواهد شد درایو فروش بسیار عالی تاکتیک برای کوچک کسب و کار تجارت الکترونیک است. همانطور که شما شروع به تسلط بر یک رده محصول شما می توانید شروع به کاوش در دسته بندی جدید به گسترش فروش خود را بالقوه است.

مخلوط کردن تلاش های بازاریابی خود را

بازاریابی سایت تجارت الکترونیک شما می توانید به نظر می رسد مانند یک وظیفه دلهره آور است. اما وجود دارد چند کانال های اولیه که برترین برای تجارت الکترونیک است. این شامل پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی آلی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی رسانه های اجتماعی. در یک کلام تجارت الکترونیک بازاریابی لولا در بر داشت در نتایج موتورهای جستجو و همچنین به عنوان به رسمیت شناخته شده در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. اما قبل از چیدن که کانال ها و اولویت های, فکر می کنم از نزدیک شدن به یک طرح بازاریابی را با یک رویکرد جامع تر.

بین جستجوگرها PPC و رسانه های اجتماعی هیچ کدام قوی تر از دیگر. اگر چه هر یک کانال بسیار متفاوت است که همه به اشتراک گذاری همان درجه از پتانسیل در جذب مشتریان بیشتر است. برابر بیشتر از اغلب نمی از جمله ترکیبی از موتور جستجو تاکتیک های بازاریابی است که با استفاده از هر دو جستجوگرها و PPC بهترین روش است. چون جستجوگرها است که در دراز مدت تلاش با استفاده از PPC به آزمون کلمات کلیدی که بیشترین سود یکی از بهترین استراتژی است. این می تواند صرفه جویی در مقدار زیادی از کار را پایین جاده با بهینه سازی برای کلمات کلیدی است که فقط کافی حاشیه سود.

سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Google+ و توییتر برای کمک به ساخت بیشتر در به رسمیت شناختن نام تجاری خود را. این سیستم عامل می تواند کمک به حفظ وفاداری و همچنین قیف ترافیک به وب سایت خود را. رسانه های اجتماعی ارائه می دهد یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوا ایجاد علاقه و ایجاد یک زیر. این می تواند کمک به حفظ موفقیت تجارت الکترونیک از طریق ترویج تکرار خرید و به اشتراک گذاری ویروسی از محتوای بزرگ است که خود را متصل به خود را با نام تجاری.

ترویج با غنای

خریداران آنلاین در خوراک خاص خاموش روشنگری اطلاعاتی که ارائه شده در رسانه های غنی با فرمت. استفاده از تصاویر, صوتی و تصویری را می توان مهم برای تجارت الکترونیک و بازاریابی است. راه که در آن شما می توانید با استفاده از چنین رسانه ارائه ایده های بی پایان.

بررسی معامله بزرگ در عرصه تجارت الکترونیک. مشتریان بسیاری از ارزش در بررسی کیفیت است که با دقت توصیف ویژگی ها و مشکلات خاص محصولات. به همین دلیل ضبط خود را بررسی و یا محصول برجسته در قالب یک ویدئو می تواند یک تجارت الکترونیک تعویض بازی به خصوص اگر آن فیلم ها بهینه شده و موجود در نتایج موتورهای جستجو.

تحریک بصری است بزرگ در اینترنت است. در علاوه بر این به فیلم از جمله تعداد زیادی از تصاویر در صفحات محصول خود را می تواند به طور قابل توجهی کمک به فروش. در واقع صفحه محصول مینی-گالری در حال تبدیل شدن به محبوب برای بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک پس از اتخاذ این استراتژی تبدیل شده است ضروری است. استفاده از مطلب آموزنده تصاویر و یا infographics, همچنین یک راه خلاق برای جذب مشتریان. رسانه های اجتماعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای به اشتراک گذاشتن این مطالب که می تواند منجر به قرار گرفتن در معرض بیشتر و پتانسیل ویروسی.

تجارت موفق است که ریشه به همدلی است. که چگونه به خوبی شما به عنوان بازاریاب می توانید خود را در منظر مخاطبان هدف خود را. درک چگونه به ارائه نام تجاری خود را به عنوان به خوبی به عنوان ارتباطات خود را کلیدی است. خوب تجارت الکترونیک بازاریابان تیز حس آگاهی است. آنها می دانند که آنچه در آن است خود را هدف قرار دادن مشتریان به دنبال آن هستند و چگونه به بهترین روشنگری آنها چگونه خود را به فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند نیازهای خود را.

[ad_2]