هنگامی که شما باید خود را تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

بازاریابی دیجیتال است که به طور مداوم در حال تحول است و این ممکن است به نظر می رسد نگران کننده در زمان. استراتژی است که مشغول به کار بودند در گذشته ممکن است موثر باشد در حال حاضر. آیا می دانید که چرا بسیاری از کسب و کارهای موفق به دریافت جلوتر از رقبای خود را? این به سادگی است چرا که آنها در حال حاضر به انطباق با جهان همیشه در حال تغییر از رسانه های دیجیتال است. اما چیز زیادی در مورد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شما می توانید آنها را تغییر دهید در پرواز در پاسخ به نتایج زمان واقعی و تجزیه و تحلیل داده ها. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد از روی حیله و تزویر به عنوان اگر شما همه چیز را تغییر دهید بیش از حد به سرعت و شما نمی ممکن است قادر به پیدا کردن اگر استراتژی خود را برای کار طولانی مدت است. اما اگر شما برای مدت طولانی صبر کنید, شما به احتمال زیاد خود را به هدر دو منابع ارزشمند: زمان و پول است.

با که گفت, چگونه شما می دانید زمانی که آن را زمان مناسب برای تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال? برای کمک به شما نگه دارید تا با سرعت گام صنعت, سلام این پست به شما کمک کند می دانم زمانی که به تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال.

در زیر 5 نشانه برای کمک به شما تصمیم می گیرید زمانی که به ترک های موجود خود استراتژی است.

1. با تمرکز بر کم ارزش معیارهای

اگر شما تمرکز بر کم ارزش معیارهای مانند برداشت و کلیک شما ممکن است از دست رفته به دلیل برداشت و کلیک تنها به شما اجازه می دانم در مورد بازاریابی خود را دید. و نه واقعی دقت استراتژی های خود را.

2. تنها با تمرکز بر نام تجاری خود را نه بر نیاز مخاطبان

هر بازاریاب می خواهد برای گسترش نام تجاری خود را اما شما نباید بیش از اندازه با چسباندن نام تجاری خود را بیش از همه چیز. در واقع خود را به محتوای آموزشی است که تمرکز بر روی مخاطبان خود مشکلات و نیازهای خود را. این واقعا به شما کمک کند در هدف قرار دادن خریداران در مراحل اولیه خریدار سفر.

3. بیش از استفاده از کلمات کلیدی

اگر چه آن نیاز به جای کلمات کلیدی در محتوای خود را اولویت گوگل همیشه نهفته در رسیدن به ارائه تجربه کاربر و ربط از محتوا است. گوگل هیچ ربطی به با چند بار سایت شما را نشان می دهد کلید واژه ها مانند “استراتژی بازاریابی دیجیتال.”

4. آیا تکیه بر غریزه خود

خود را قبل از تجربه است که قطعا ارزشمند است. اما خود فرایند تصمیم گیری نباید تنها بر اساس آنچه در گذشته کار کرده. این یک ایده واقعا بد که چه کار کرده و فردا ممکن است کاملا بی ربط امروز. بنابراین هدایت استراتژی بازاریابی خود را از طریق هدف داده خواهد شد تنها به شما نتایج بهتر است.

5. یکپارچه نیست

این که آیا آن را در مورد جانباز دیجیتال بازاریاب در آن نشسته و یا یک شرکت راه اندازی آن بیش از حد معمول به صورت دیجیتال, استراتژی های بازاریابی به پایان رسید در سیلوهای. آن است که یک راه ساده تر اما البته آن موثر نیست. این درست است که دیجیتال رویکرد با این نسخهها کار بهترین زمانی که آن را یکپارچه با کانال های سنتی.

در حال حاضر شما می دانم که اگر شما نیاز به تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال و یا نه در اینجا یک راهنمای کامل برای کمک به شما در ساخت یک جدید, قدرتمند, استراتژی بازاریابی برای رسیدن به اهداف خود آنلاین است.

چه گام های ضروری برای ایجاد موثر استراتژی بازاریابی دیجیتال?

در هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود و همیشه مخاطبان خود را اول است. در تعیین اهداف برنامه ریزی استراتژی خود را پیاده سازی و در نهایت اندازه گیری موفقیت خود را.

  • تحقیقات خود را در بازار هدف و رقبا

  • مخاطبان خود را بدانید چرا که اگر شما آنها را چگونه می تواند به شما کمک کند آنها را

  • ادغام استراتژی های مختلف بازاریابی و تنها با استفاده از ابزار درست

  • اگر شما لازم نیست که مهارت های مورد نیاز, مجموعه, دریغ نکنید برای خرید خدمات ویژه

  • شناسایی خود را آنلاین گزاره ارزش و اعمال آن در تمام دیجیتال کانال های بازاریابی

  • تاریخ و زمان آخرین اما قطعا نه دست کم خودتان را آماده کنید

اما قبل از شما انجام کاری از خود بپرسید چند سوال. درخواست خود را حق سوال و پاسخ های خود را در محل قطعا کمک خواهد کرد که شما را به تصمیم گیری درست. من با توجه به برخی از Q & A را در زیر به شما کمک کند.

که کانال های دیجیتال موثر ترین برای شما و چرا ؟

با بسیاری از کانال های دیجیتال اطراف آن را دشوار است به انتخاب یکی از بهترین. بنابراین شما می توانید شناسایی آن را با این اصول ساده:

  • شناسایی کانال که در آن بسیاری از مشتریان بالقوه خود را می خواهم به اویختن

  • تجزیه و تحلیل مخاطبان خود رفتار

  • ایجاد آگاهی با توییتر

  • حضور در صنعت رویدادها و همایش ها

  • رسانه های اجتماعی و خبرنامه برای رسیدن به مشتریان بالقوه خود را

  • جستجوگرها و یا ترکیبی از جستجوگرها و PPC برای کمک به شما در جذب بازدید کننده بیشتر

چگونه به ارزیابی فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود را?

متاسفانه برخی از شرکت ها نمی دانند که چگونه برای پاسخ به این سوال به درستی. اگر شما نیز یکی از آنها همین حالا احساس خجالت! فقط هاپ و پیدا کردن چگونه شما می توانید تعیین حق و معیارهای ارزیابی فعلی خود را دیجیتال فعالیت های بازاریابی است.

  • شناسایی هدف خود را KPI (Key Performance Indicator) برای کمک به شما را در درک چه کار می کند

  • نظارت بر ترافیک وب سایت و فروش به دانستن آمار لازم در مورد مشتریان خود را

  • پیگیری و اندازه گیری معیارهای خود را از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

  • نظر سنجی بازدید کنندگان سایت خود را برای پیدا کردن اگر آنها راضی خود را با راه حل های

  • آهنگ ROI, تبدیل, سهم بازار و فروش

چگونه به کسب و کار خود و ایستادگی کردن از جمعیت است ؟

در رقابتی امروز بازار دیجیتال آن را واقعا دشوار است برای کسب و کار خود را به ایستادگی کردن از رقبای خود است. اما یک استراتژی موثر می تواند کمک به شما اقامت جلوتر از آنها. بیایید ببینید که چگونه.

  • برقراری ارتباط موثر و آموزش مشتریان خود را

  • اقامت صادقانه و شفاف برای ایجاد وفاداری مشتری

  • بحث کمتر گوش دادن بیشتر

  • معتبر و مفید در مورد آنچه شما انجام

  • می دانید رقبای خود را و از آنها یاد بگیرند

  • خلاق و فکر باز کنید و سعی کنید فن آوری های جدید

  • صحبت در مخاطبان خود را به زبان

  • استفاده از ضد امتیاز و مشتریان به شما نشان می دهد بهترین هستید

افکار نهایی

به عنوان جهان از چشم انداز آنلاین تغییرات, بنابراین شما باید استراتژی بازاریابی دیجیتال. پس از آن ضروری است برای آگاه ماندن از بازار در حال تغییر و پیشرفت های جدید در فن آوری به شما کمک کند رشد علاوه بر.

[ad_2]