هیچ بودجه بیش از حد کوچک است برای PPC

[ad_1]

فکر می کنم شما لازم نیست که بودجه برای PPC? فکر می کنم دوباره. بازی کارت های خود را راست و شما می توانید دستیابی به برخی از نتایج بسیار شگفت انگیز با حداقل بودجه. در واقع واقعا متمرکز و بسیار سنجیده پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین می تواند یکی از موثر ترین راه برای صرف بودجه تنگ است.

چه مشتری شما هزینه?

نظر اول این است که چه مقدار متوسط خود مشتری است که ارزش به شما یا به صورت اولیه فروش یا ارزش طول عمر معمولی مشتری. سپس شما نیاز به تعیین چقدر شما مایل به پرداخت برای به دست آوردن هر یک از این مشتریان – ترک شما با افراد مورد نظر خود حاشیه سود.

برای مثال اگر معمولی خود را به مشتری صرف در مورد $500 در طول یک عمر در سال اول و یا هر زمان شما انتخاب کرده اید به تعریف و شما صرف $100 برای به دست آوردن که مشتری شما از سمت چپ با 400 دلار حاشیه سود – منهای هزینه های دیگر مانند هزینه های عملیاتی و مواد. به منظور ساده کردن محاسبات شما می توانید شروع به خود را با سود متوسط هر مشتری اگر شما آن داده است.

هنگامی که شما در محاسبه آن ارزش و تعیین چقدر شما مایل به خرج کردن در هر کسب مشتری شما می توانید شروع به برنامه ریزی مبارزات انتخاباتی PPC خود را.

نرخ تبدیل یک کلید متریک

سپس نرخ تبدیل خود را به بازی می آید. هیچ کسب و کار به 100% نرخ تبدیل – و یا اگر شما, شما باید یکی از heck از یک حماسه فروش و تیم بازاریابی – بنابراین شما باید به حساب برای هر دو منجر شما دریافت خواهید کرد که همین حالا تبدیل و کسانی که نمی. می گویند به طور متوسط شما تبدیل یک سرب از هر 10 شما دریافت خواهید کرد. اگر شما صرف $100 در هر مشتری که شما را با برگ 10 دلار به صرف هر منجر شود.

البته اگر شما در حال تجزیه و تحلیل خود را از نتایج اولیه و پیدا کردن که نرخ تبدیل خود را بسیار پایین تر از حد انتظار شما نیاز به هر دو re-محاسبه هزینه در هر سرب یا re-configure مبارزات انتخاباتی خود را برای افزایش نرخ تبدیل خود را به جایی که شما به آن نیاز دارید.

که زیبایی پشت PPC – شما می توانید همه این ها را به دلار و به شما ایده خوبی از آنچه شما نیاز به صرف به دست آوردن یک مقدار مشخصی از کسب و کار و در نتیجه آنچه ROI شما خواهد بود. جایگزین ؟ شما می توانید پرتاب هزاران دلار به گفتن یک کمپین تبلیغاتی رادیویی و مراتب کمتر داده ها برای تعیین چگونه موثر خلاق خود را است و یا خود واقعی نرخ تبدیل.

هدف قرار دادن تولید استثنایی ROI

فراتر از عالی measurability PPC ارائه می دهد بسیار ظریف هدف قرار دادن قابلیت های از بسیاری از تبلیغات رسانه. فکر می کنم در مورد رادیو ، شما می توانید هدف قرار دادن مخاطبان بر اساس اولیه جمعیتی یک ایستگاه خاص می رسد اما شما نمی توانید به زور برخی از شنوندگان به لحن و کاهش مقدار شما صرف با برش بخشی از مخاطبان بالقوه.

اما با پرداخت برای هر کلیک شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی منفی برای از بین بردن یک زیر مجموعه از جستجوگران که به احتمال زیاد متفاوت از قصد و هدف قرار دادن دقیق روش واقعا تمرین کردن به ایده آل مشتری. آن را دشوار است برای دیدن چگونه این قابلیت در نتیجه دقیق هزینه و بزرگتر ازای هر دلار صرف شده است.

فصلی روش و خرید چرخه

حتی اگر شما بودجه بسیار محدود است و شما می توانید با استفاده از این محاسبه و تعیین میزان هزینه های کوتاه مدت ارتقاء. اگر شما فروش میهنی منابع حزب, مثلا, شما ممکن است اجرای یک کمپین PPC در هفته منتهی به یادبود روز چهارم جولای و حتی کار در روز. به همین ترتیب یک شرکت است که باعث می شود شخصی زیور آلات کریسمس ممکن است اجرای یک کمپین تنها در ماه های نوامبر و دسامبر و یا هر زمان منجر شود حس می کند برای شما مشتریان معمولی چرخه فروش.

علاوه بر این شما می توانید با استفاده از تنظیم PPC هدف قرار دادن برای رسیدن به مشتریان در یک نقطه خاص در چرخه خرید. مناقصه کلمات کلیدی است که نشان می دهد مشتریان به خرید و نه در تحقیقات اولیه مرحله از چرخه خرید شما می توانید اغلب افزایش نرخ تبدیل خود را با رسیدن به مشتریان در لحظه ای که آنها آماده برای خرید.

هدف قرار دادن گزینه های هوشمند برای PPC صرف

بهترین شیوه برای PPC به طور کلی اعمال می شود در سراسر هیئت مدیره, اما وجود دارد برخی از راهنمایی های مفید است که به خصوص مفید اگر شما در حال کار با یک بودجه کوچک است.

را اجرا کنید بیش از حد بسیاری از مبارزات. در واقع اگر شما یک بودجه, شما ممکن است بخواهید فقط یک کمپین یا چند بسیار متمرکز بر مبارزات. در هر صورت در حال اجرا بیش از حد بسیاری از مبارزات در یک بار فقط به معنی شما در حال گسترش بودجه خود را بیش از حد نازک و شما نمی ممکن است دیدن نتایج شما می خواهید. بهتر است به تمرکز تلاش خود را در چند حوزه کلیدی نسبت به تلاش برای گسترش بودجه خود را بیش از ده ها تن از برنامه به طور بالقوه کمتر سود آور مبارزات.

سازمان دیده بان برای – و از بین بردن – تنبل عملکرد. نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را تجزیه و تحلیل است که حتی بیشتر مهم برای بودجه مبارزات انتخاباتی. نظارت دقیق اجازه می دهد تا شما را به سرعت شناسایی غیر نمایشی کلمات کلیدی و از بین بردن آنها را از مبارزات انتخاباتی خود را تغییر خود را صرف به بالا اجرا برای افزایش نرخ تبدیل و ROI. اگر صفحات فرود خود را در حال گرفتن نتایج بدون زرق و برق شما می توانید پرش با برخی از جایگزین تکرار و اجرای برخی از A/B تست برای افزایش عملکرد.

هدایت و روشنی از وسیع کلمه بازی. وسیع کلمه تطبیق است مفید برای نام تجاری مبارزات و برای بازاریابان با بودجه کافی. اما هنگامی که بودجه خود را در باریک سمت شما نمی توانید هزینه به هدر آگهی دلار در شل-قوانین و مقررات مربوطه. چوب به دقیق-بازی و شما می خواهید نتایج بهتر.

استفاده از geo-targeting را به نفع خود. حتی اگر کسب و کار خود را مبتنی بر سرویس, شما ممکن است بهتر است به رسمیت شناختن نام تجاری در مناطق خاص. هدف از لحاظ جغرافیایی در سود آور ترین مکان می تواند نتایج بهتر عملکرد در یک زمان کوتاه تر.

شناسایی و استفاده از کلمات کلیدی منفی. وجود تغییرات در تقریبا هر کلمه کلیدی که اساسا رد صلاحیت یک جستجوگر از مخاطبان. با استفاده از دقیق-بازی کمک می کند تا برای جلوگیری از این نوع مشکل در وهله اول. اما اگر شما با استفاده از broad match شناسایی کلمات کلیدی منفی معنی است که شما نمی پرداخت برای کلیک است که به ندرت اگر تا کنون تبدیل.

اجازه ندهید که یک بودجه کوچک شما جلوگیری از PPC. با ساخت گیری هوشمند و با استفاده از قابلیت های کامل از گوگل AdWords شما می توانید ریز مبارزات هدفمند است که تضمین ROI مثبت.

[ad_2]