وارد دنیای PPC

[ad_1]

جهان تعاملی از اینترنت در حال گسترش است بیشتر از همیشه است و پیدا کردن راه های جدید برای انجام کسب و کار آنلاین. امروز دنیای تبلیغات فقط بزرگتر و بزرگتر می شود با اینترنت باز کردن پنجره های بیشتر برای بازاریابی و تبلیغات, معنی بیشتر تبلیغات آنلاین. یک روش برای تبلیغات آنلاین می تواند از طریق استفاده از موتور جستجو PPC یا پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید. این روش تبلیغات در اینترنت است که در آن یک تبلیغ نیست پرداخت هر گونه هزینه به جای تبلیغ در یک صفحه وب است اما به جای پرداخت یک مقدار پول هر بار که کسی کلیک بر روی آگهی خود را گرفته است به یک صفحه در وب سایت خود.

در هنگام انتخاب برای سمت راست موتور جستجو PPC یکی باید در نظر گرفتن عوامل مختلف است. سطح خطر یک طول می کشد مقدار پول کنار گذاشته برای این نوع از بازاریابی و سطح مشارکت در مدیریت فرایند عناصر کلیدی که با توجه به جهان از پرداخت پستها در طول کلیک کنید. یک شروع خوب خواهد بود به درخواست برای نظرات از دوستان و یا تماس های کسب و کار که در حال حاضر استفاده از PPC مبارزات انتخاباتی و کسانی که در مورد بهینه سازی وب سایت. آنها به احتمال زیاد به تجربه با توجه به خوب و بد انتخاب آنها ساخته شده در این خط از بازاریابی است.

هنگام ورود به جهان از PPC وجود دارد برخی از مشکلاتی که ممکن است می آیند تا از ساده اختلاف و حتی تقلب. برای مثال کسی که متهم هر بار که کسی کلیک بر روی لینک خود را حتی اگر آن را به همان شخص کلیک بارها و بارها پس از آن این می تواند تقلب افزایش مشکل برای کسب و کار در اینترنت. برای بر تقلب مانند این تبلیغ باید گزارش می دهد که باید به بالا و بررسی تقلب از جمله آن است که اگر مرتکب تکرار شماره از همان آدرس IP است. در این درگیری همچنین ممکن است بوجود می آیند مانند تعداد آگهی نمایش ها و تعداد بازدید کنندگان خواهد گاهی اوقات نمی توان از همان مقدار. در اين راستا با مشورت با ارائه دهنده خواهد بود که بهترین راه برای حل این.

هنگامی که شروع کردن با این خط از بازاریابی آنلاین باید آمد تا با کلمات کلیدی که می خواهید به پیشنهاد کرده اند بودجه خود را تنظیم کنید و می داند چه خاص موتور جستجو PPC آنها می خواهم به استفاده از. پس از آن آنها باید نگاهی به خوبی در صفحه که در آن بازدید کنندگان خود را زمین در هر زمان که آنها بر روی تبلیغات PPC. این صفحه باید بشود به طور مستقیم به فروش هدف است. در اکثر موارد ایده آل, صفحه فرود, نیست, صفحه اصلی, بلکه یک صفحه که در آن آن را به وضوح بیان کردن آنچه که یکی فروش از مزایای یک را ارائه کرده است, چگونه بازدید کنندگان ادعا می کنند می تواند یک محصول یا خدمات و به همین دلیل شما بهتر از رقبا.

همیشه نگه داشتن در ذهن یکی از قوانین طلایی با توجه به اینترنت بازاریابی– کمتر کلیک بازدید کننده نیاز را (برای رسیدن به آن صفحه خواهد بود که آنها را به فروش محصول) بالاتر از نرخ تبدیل در حال رفتن به. بنابراین اگر بازدید کننده علاقه مند است که آنها از طریق فهرست سایت-و با این کار آن خواهد بود توصیه می شود برای هر PPC مبارزات انتخاباتی به تمام اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فروش.

[ad_2]