پرداخت برای هر کلیک در مقابل جستجوگرها آلی: شما سیفون پول پایین تخلیه?

[ad_1]

هزینه پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است بالا و در حال افزایش است. کلیک کنید تقلب (تخمین زده شده توسط برخی به عنوان بالا که 35%) فقط اوضاع را بدتر می کند و باعث افزایش هزینه کلیک. و در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم می گویند آنها را با کلیک بر روی تبلیغات. چرا شما بپرسم ؟ ساده آنها اعتماد ندارند آنها دریافت خواهد شد اطلاعات مربوطه در زمانی که آنها بر روی یک آگهی حمایت در مقابل ارگانیک با لینک. خوانندگان وب در حال حاضر درک از طریق تجربه شخصی است که تبلیغات PPC به سادگی رفتن به بالاترین پیشنهاد تقریبا بدون توجه به ربط. در اوایل روز (ie – 3 تا 5 سال پیش); این مورد نیست. پشت آن ربط اهمیت (اورتور در حال حاضر یاهو شد, یک رهبر در این زمینه).

به طوری که پرداخت برای هر کلیک که در آن شما باید سرمایه گذاری خود را سخت به دست آورده بازاریابی دلار ؟ و اگر چنین است, چگونه می تواند شما را اندازه گیری موفقیت است ؟ پاسخ کوتاه – شاید و نه به راحتی.

اول اجازه دهید به من می گویند پرداخت برای هر کلیک (PPC) و آلی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) دو کاملا متفاوت حیوانات. هر یک از آنها جای خود را در جهان اما نه مستقیم و یا جایگزینی کامل برای دیگر.

وجود دارد یک واقعیت است که نمی ایستادگی کردن اما. تقریبا در هر مورد بهینه سازی موتور جستجو آلی در نهایت رسیدن به پایین تر به ازای هر کلیک هزینه تر از پرداخت برای هر کلیک. به این دلیل است که در واقع بسیار ساده است. PPC گذشته از افزایش هزینه ها و تقلب نیاز به طور مداوم (بی نهایت) پرداخت به نگه داشتن جریان بازدید کننده به وب سایت خود را در حالی که جستجوگرها آلی نیاز دارد (به طور معمول قابل توجهی بیشتر) هزینه در صف مقابل برای رسیدن به حداکثر دید (بالا 10 دادن) اما پس از آن هزینه های بسیار کمی برای حفظ قرار دادن موتور جستجو در طول زمان است.

اما چگونه شما می توانید اندازه گیری موفقیت است ؟ با استفاده از هزینه هر کلیک برای اندازه گیری اثربخشی این دو متفاوت گزینه های بازاریابی است مانند اندازه گیری زمان سفر در مایل در هر ساعت است. پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است در حالی که هزینه بهینه سازی موتور جستجو است و بیشتر شبیه یک سرمایه گذاری. هر دو می تواند به طور قابل توجهی افزایش یک شرکت آنلاین دید اما این مهم است به رسمیت شناختن است که یکی از هزینه های جاری در حالی که از سوی دیگر یک سرمایه گذاری بلند مدت با منافع دراز مدت.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی

هزینه های تبلیغاتی مانند لکه های تلویزیونی, چاپ, تبلیغات, تابلوهای تبلیغاتی و بله پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی, همه در یک چیز مشترک هستند. آنها فقط زمانی وجود دارد که ضامن است و حاضر به پرداخت برای آنها. زمانی که پرداخت متوقف; تبلیغات دور (و به این ترتیب کسب و کار حاصل از تبلیغات). در برخی موارد ads ممکن است همچنان وجود دارد برای یک دوره از زمان (فکر می کنم مجلات در دندانپزشک خود's یا تبلیغات است که در نهایت در یوتیوب). و واضح است که برخی از کوچک باقی مانده از مزایای این دلیل رخ می دهد که بازدید کنندگان سایت شما bookmark شده و یا به یاد داشته باشید نام دامنه خود را. برای بیشتر قسمت ها این پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین های بازاریابی به سادگی دور زمانی که شما توقف پرداخت برای آنها.

هزینه هر کلیک را حس برای PPC? کاملا! وجود قطعی است, نقطه در زمانی که مبارزات انتخاباتی PPC خود را شروع می شود و زمانی که آن متوقف می شود. و در نتیجه یک ارتباط مستقیم وجود دارد (در بیشتر قسمت ها) با ساخت فروش و یا گرفتن یک سرب از یک PPC بازدید کننده.

بهینه سازی موتور جستجو

بر خلاف pay-per-click, بهینه سازی موتور جستجو آلی است و هیچ نقطه روشن در زمان که در آن منافع (ie – بازدید کنندگان) از مبارزات انتخاباتی به پایان می رسد. هنگامی که شما را متوقف از پرداخت برای بهینه سازی موتور جستجو آلی نتایج ادامه خواهد داد برای یک دوره طولانی از زمان – معمولا چندین ماه یا حتی سال. با فرض اینکه سرمایه گذاری خود را در جستجوگرها آلی به خوبی برنامه ریزی شده و موفق (ie – top 10 قرار دادن برای یک یا بیشتر کیفیت عبارات کلیدی) بازدید کنندگان به وب سایت خود را ادامه خواهد داد و پس از پرداخت را متوقف کرده اند.

بنابراین می توانید هزینه هر کلیک به طور موثر اندازه گیری ارزش واقعی جستجوگرها آلی. پاسخ ساده است: هیچ. آن را می't. شما کاملا می توانید بگویید که چقدر پول صرف شده در مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها آلی است اما تعداد کل بازدید کنندگان از آمدن به سایت شما نمی تواند دقیق مشخص شود تا جستجو آلی لینک دیگر به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحات.

کیفیت جستجوگرها آلی طول می کشد زمان

همچنین مهم است به یاد داشته باشید “طرف دیگر سکه”. قرار دادن موثر آلی مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها در محل طول می کشد زمان. نتایج اولیه ممکن است برای هفته ها یا حتی ماه. بهینه سازی موتور جستجو آلی طول می کشد صبر و شکیبایی است. بر خلاف PPC, SEO ارائه نمی دهد نتایج فوری. به یاد داشته باشید اگر وب سایت شما است't در بالا 30 (سه نتایج جستجو صفحات), شما به احتمال زیاد برای دریافت مقدار از سود خود را در جستجوگرها آلی سرمایه گذاری. من را دیده اند گزارش ها نشان می دهد که 98 درصد از تمام جستجوهای توقف در سه صفحه از نتایج جستجو. این بدان معناست که تنها 2% از جستجوگران رفتن به صفحه چهار و فراتر از آن. فکر می کنم در مورد خود و استفاده از موتورهای جستجو. حتی اگر شما آن را به صفحه سه چقدر توجه شما واقعا پرداخت به وب سایت شما در حال بازدید از? اگر شما نمی بینم آنچه شما دنبال آن هستید در 2 ثانیه و یا کمتر به شما're بازگشت به ضربه-فلش بازگشت به موتور جستجو و حرکت به بعدی لینک.

نتيجه گيری

خط پایین: اگر نیازهای کسب و کار خود بازاریابی مبارزات انتخاباتی و در حال اجرا بلافاصله و یا شما نیاز به تست ROI و تبدیل پتانسیل نامزد جستجوگرها آلی عبارات; pay per click راه رفتن است. PPC نیز می تواند بسیار موفق در هنگام اجرا و نگهداری توسط یک حرفه ای است که ماهر در خود را به حداکثر رساندن ROI. اما اگر شما می خواهید بهترین مطلق دراز مدت ارزش خود را برای بازاریابی, دلار, جستجوگرها آلی فقط می't تواند ضرب و شتم.

[ad_2]