پرداخت برای هر کلیک و “کلیک” در مقابل “کلیک”

[ad_1]

با کیفیت پایین حجم بالا کلیک

زمانی که من راه اندازی اولین پرداخت برای هر کلیک کمپین من از فکر گرفتن به عنوان بسیاری از کلیک به عنوان امکان پذیر است. من نمیفهمد که با بسیاری از کلیک بر من می توانید فروش بیشتر و فروش خواهد بود یک درصد از تمام کلیک دریافت کردم. متاسفانه تبدیل شده است که نسبت فروش به کلیک های که در آن همواره بسیار کمتر از 1%.

جایی که من رفتم اشتباه بود که من حدود یک بودجه تبلیغاتی و تقسیم آن با حاشیه سود محصول. این تعداد فروش که من نیاز به پوشش بودجه تبلیغاتی. من تخمین زده می شود که نرخ تبدیل می شود حدود 1-4%. ریاضی پایه زیر نشان داده شده:

  • بودجه تبلیغاتی : = 240 $در هر ماه
  • برآورد محصول حاشیه سود = $8.00
  • فروش به پوشش بودجه تبلیغاتی = $240/$8 = 30 واحد در هر ماه
  • برآورد نرخ تبدیل: 1-4% — فرض کنیم حدود 2.5% در دمای
  • کلیک های مورد نیاز برای ایجاد 30 فروش: 30/0.025 = 1200 کلیک ماهانه
  • حداکثر bid price per click $240/1200 = ~$0.20 حداکثر پیشنهاد پستها در طول کلیک کنید.

مشکل این است که کاهش نرخ تبدیل خود را بیشتر کلیک شما نیاز به مورد نیاز تبدیل شده است. و کلیک بیشتر شما نیاز به پایین تر حداکثر قیمت پیشنهاد.

متاسفانه همانطور که در همه چیز کیفیت کلیک کنید در این مورد اندازه گیری چگونه به احتمال زیاد آن را به تبدیل به یک فروش به طور مستقیم مربوط به حداکثر قیمت. و اگر شما به دنبال این مدل چه اتفاقی می افتد که شما می توانید تعداد زیادی از با کیفیت پایین کلیک با تعداد بسیار کمی از فروش. این باعث می شود هزینه های تبلیغاتی خود به بیش از درآمد فروش. حداقل این چیزی است که من تجربه کرده است. بنابراین من نیاز به تغییر استراتژی من.

استراتژی 2.0 — کلید واژه جستجو

آنچه که من سعی کردم بعد از آن به دقت انتخاب من بازار هدف. پرداخت پستها در طول کلیک کنید سرویس من با استفاده از یک ابزار فراهم می کند که پیشنهادات کلمه کلیدی و من از آن استفاده برای کشف گزینه های من.

من در بر داشت که برخی از کلمات کلیدی تا به حال صفحه اول پیشنهاد تخمین می زند که بیش از برآورد حاشیه سود. من را انتخاب کنید به رقابت برای کسانی که کلمات کلیدی و حذف آنها را از لیست من.

در مناقصه باقی مانده است که آنهایی که من می تواند رقابتی ندارند من در ابتدا پیشنهاد در برآورد حداکثر. به عنوان یک نتیجه تبدیل نرخ به طور قابل توجهی افزایش یافته و به بالاتر از 2 درصد در متوسط. بعلاوه هزینه های هر تبدیل کاهش یافته است. این است که هزینه های تبلیغات برای دستیابی به یک فروش.

خدمات PPC من با استفاده از ارائه این اعداد به عنوان بخشی از خدمات. من تا به حال به راه اندازی ردیابی که مورد نیاز است که من بار یک اسکریپت سفارشی (ارائه شده توسط خدمات PPC) بر روی صفحه وب که در آن مشتری تایید یک فروش.

من به شدت توصیه به راه اندازی اسکریپت ها و خدمات PPC برای نظارت بر هزینه ها و عملکرد. این اطلاعات مورد نیاز است به موثر مدیریت مبارزات انتخاباتی PPC.

استراتژی 3.0 — محتوا

در ابتدا من تا به حال مجموعه پیشنهاد برای محتوای تبلیغات (تبلیغات تصویر قرار داده شده است که در وابسته به سایت های شبکه) در یک مقدار نسبتا کم. اما زمانی که تعداد کلیک های من دریافت کرد من دست پاچه و من تنظیم مجدد خدمات PPC به طور خودکار مدیریت حداکثر مناقصه هزینه های. این تا به حال یک اثر فوری در که تعداد کلیک ها سر به فلک کشید و من هم به همراه هزینه های تبلیغات. متاسفانه فروش نمی آمد حتی نزدیک به ردیابی هزینه. بنابراین من تنظیم مجدد محتوای مناقصه مقدار به صورت دستی مدیریت و نسبتا متوسط پیشنهاد مقدار.

برای محتوای تبلیغات با دقت مربوطه را انتخاب کنید قرار دادن شبکه های. همچنین آگاه باشید که آن به طور گسترده ای گزارش شده است که محتوای PPC مستعد ابتلا به تقلب کلیک کنید. من با تجربه ای که خودم اما وجود دارد متعدد ذکر شده در وب در مورد این موضوع.

یکی دیگر از چیزی آگاه است که محتوای تبلیغات است نه به عنوان هدف کلیدی جستجو تبلیغات. است که در یک کلید واژه جستجو در آگهی خود قرار داده است در مقابل کسی که ابراز علاقه در محصول — حداقل است که باید مورد اگر کلمات کلیدی انتخاب شده اند به درستی. در حالی که در یک محتوا قرار دادن آگهی قرار داده شده است در دسته گسترده ای از محصولات مشابه است. به عنوان یک نتیجه نرخ تبدیل خواهد شد به طور کلی به طور قابل توجهی پایین تر از کلمه کلیدی مورد جستجو قرار داده شده تبلیغات.

استراتژی 4.0 — علف های هرز باغ

پس از چند هفته از عملکرد داده های جمع آوری شده در مبارزات انتخاباتی PPC به دقت تجزیه و تحلیل هزینه ها و دانشیار درآمد از کلمات کلیدی در محتوای شبکه های متن و تصویر آگهی. حذف این عناصر است که بیش از هزینه های آنها برای تولید درآمد. بعدی بررسی این عناصر است که باقی می ماند و سعی کنید به شناسایی صفات مشترک. با استفاده از این صفات مشترک برای اضافه کردن عناصر جدید با مقایسه صفات.

بعلاوه استفاده از شهود خود را به را انتخاب کنید به طور کامل جدید و امتحان نشده ، در آزمایش با چیزی کاملا جدید و امتحان نشده.

علاوه بر از بین بردن تبلیغات عناصر است که بیش از هزینه تولید آنها نگاه روز از این هفته که تبلیغات را اجرا کنید. اگر وجود دارد هر روز که در آن تبلیغات روزانه بیش از بودجه درآمد در نظر و نه در حال اجرا مبارزات انتخاباتی PPC در آن روز.

یک کلمه از احتیاط در این مرحله تصمیم به خرید ممکن است تاخیر زمانی که در این تبلیغ دیده می شد توسط برخی از زمان قابل توجهی. که مشتری ممکن است دیدن این آگهی در روز جمعه و خرید در روز دوشنبه. بنابراین اگر وجود دارد یک افت ناگهانی در فروش وقتی PPC آگهی خاموش در روز را انتخاب کنید و سپس همه چیز نیاز به تجدید نظر شود.

همچنین اگر هزینه های تبلیغات بیش از درآمد در اکثر یا تمام روز تمام مبارزات انتخاباتی PPC نیاز به بازسازی.

استراتژی 5.0 (نتیجه گیری) — نیاز به تمایل باغ

متاسفانه شما فقط می توانید مجموعه ای از پارامترها و راه رفتن به دور از مبارزات انتخاباتی PPC. آن نیاز به توجه مداوم. چیزهایی که کار امروز ممکن است به طور ناگهانی ترک کار فردا. همچنین همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود مهم نیست که چگونه به خوبی این کمپین انجام شده است.

[ad_2]