پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی از مرگ یک تکنیک ؟

[ad_1]

داشتن تنها در وجود است چند سال تبلیغات PPC گرفته است که جهان توسط طوفان و تبدیل به یک بخش اساسی از بازاریابی آنلاین برای کسب و کار در سراسر جهان است. اساسا مفهوم ” جستجو پرداخت بازاریابی یک فرایند است که توسط آن شرکت ها می توانید درایو ترافیک به وب سایت خود را با پرداخت پول برای تبلیغات در اینترنت و موتورهای جستجو. این روش همچنین به عنوان شناخته شده ک (هزینه هر کلیک) تبلیغات و یا PPC (پرداخت برای هر کلیک) تبلیغات به عنوان اکثریت از موتورهای جستجو تبلیغات در به فروش می رسد ک / PPC (منبع: socialmediatoday.com).

اگر چه PPC ممکن است مهر و اختیارات خود را در بازاریابی آنلاین در حال حاضر وجود دارد قابل مشاهده شواهد نشان می دهد که به عنوان تنها ابزار بازاریابی هدف آن تبدیل شده است بی اثر است. برای مثال تحقیقات اخیر انجام شده توسط “YouGov’, مشخص شده است که تنها حدود 18 درصد از بنگاههای کوچک و متوسط است که استفاده از AdWords گوگل را ببینید در واقع یک بازگشت پول سرمایه گذاری شده به PPC کمپین های تبلیغاتی.

زمان به خندق PPC تبلیغات ؟

با وجود شواهد نشان می دهد که PPC یک شکست روش بازاریابی استفاده می شود که خود را در آن کسب و کار هنوز هم ادامه به استفاده از آن حتی اگر آنها را نه برای به دست آوردن هر کسب و کار جدید با انجام این کار. در این صورت از همه چیز PPC به نظر می رسد مانند بسیار جذاب و ساده ترین راه برای ایجاد آگهی جدید. اجازه دهید آن صورت, آن را نسبتا آسان به پیاده سازی و شما حتی می توانید استفاده از خدمات PPC سازمان است که انجام کار سخت را برای شما.

PPC است که اغلب قرار داده و در همان رده به عنوان “دریافت طرح های سریع ثروتمند’ شده اند که یکی از ویژگی های برجسته از اینترنت در طول آن افزایش رشد بیش از 10 سال گذشته یا بیشتر. به هیچ وجه آن است که گفت که PPC تبدیل شده است به طور کامل بی اثر و فاقد ارزش بهترین راه برای توضیح آن این است که این سوء استفاده در سراسر تعدادی از کسب و کار.

مشکل اساسی با PPC استفاده در حال حاضر است که آن را تنها فراهم می کند یک راه حل کوتاه مدت. در یک فضای کوتاه از زمان بسیار هدفمند مبارزات انتخاباتی PPC ارائه می کنند شدیدا نتایج موثر. اما به عنوان یک استراتژی بلند مدت آن می تواند بسیار پر هزینه به عنوان بسیاری از کاربران وب را به سرعت سازگار به منظور غربال کردن تبلیغات در اینترنت. این عوامل همه مقدار به این نتیجه رسیدند که PPC در حال حاضر ارائه می شود کمتر می گرداند که در مقایسه با سئو یا بازاریابی محتوا است. خلاصه PPC به عنوان تنها نهاد ثابت می شود کمتر مقرون به صرفه است که در مقایسه با سایر راه حل های تبلیغاتی.

از معایب اساسی تبلیغات PPC (persian)

برخی از PPC تحلیلگران (منبع: YouGov) نشان می دهد که وجود دارد دو عامل کلیدی که چرا PPC عدم کسب و کار آنها عبارتند از:

این یک راه حل کوتاه مدتهدف از PPC است که به سادگی به چشم گرفتن از مصرف کنندگان بالقوه. فراتر از این است که هیچ استراتژی برای ساخت یک تفاهم پایدار. این همه در مورد جاذبه و نتواند به ترکیب هر نوع پرورش بنابراین در هنگام اجرا به عنوان تنها استراتژی بازاریابی آن را تنها تا کنون ارائه در مقیاس کوچک می گرداند.

آن را تولید نمی کند آگاهی نام تجاریPPC محور به طور کامل در سراسر, آگهی, ایجاد یک آگهی است که قلاب مصرف کنندگان که فقط ‘خرید پنجره’. بدون نام تجاری عنصر برای حمایت از این آگهی مبارزات انتخاباتی PPC تنها در خدمت به تحریک پنجره خریداران که نگرانی اصلی این است که هزینه و نه کیفیت.

احیای مرگ یک روش

به منظور کسب و کار به درک ارزش PPC آنها نیاز به فکر می کنم فراتر از مبارزات انتخاباتی PPC. به جای اینکه به دنبال رفع سریع راه حل برای مشکلات بازاریابی کسب و کار نیاز به آدرس دراز مدت مسائل. PPC یک جای خوب برای شروع اما در کل یک استراتژی نیاز به ساخته شده در اطراف آن به منظور هر گونه تاثیر جدی وقتی که می آید به رقابتی بازاریابی آنلاین جهان است.

شرکت ها نیاز به فکر می کنم طولانی مدت به منظور تولید با کیفیت منجر و این نیاز به تلاش و آن این است که تلاش خواهد کرد که در نهایت باعث شکستن و یا کسب و کار شما. تلاش نشان می دهد که شما را به شرکت خود را به طور جدی و به معنی به مصرف کنندگان است که آنها می توانند اعتماد و تکیه بر نام تجاری خود را. ساختمان این رابطه فراتر از مبارزات انتخاباتی PPC چیزی است که مهم است.

توسعه یک استراتژی روشن. در استراتژی خود را پیاده سازی طرح خود را برای افزایش کلیک کنید از طریق نرخ و هزینه هر تبدیل برای پاداش از گوگل. ایجاد یک استراتژی روشن و شما شروع به دیدن نتایج شما می خواهید با PPC.

در حالی که PPC نیست مرگ فقط رتبهدهی نشده است آن است که استفاده نادرست توسط تعداد زیادی از کسب و کار و آن را به این کسب و کار است که به سرعت نیاز به انطباق به منظور درک چگونه به استفاده از PPC تکنیک های صحیح به منظور دیدن نتایج مثبت تر.

[ad_2]