پرداخت هر کلیک (PPC / AdWords)

[ad_1]

PPC pay-per-click لغات ک همه توصیف همان تبلیغات آنلاین فعالیت است. تبلیغ متنی شما به نظر می رسد در سمت چپ یا بالای صفحه نتایج جستجوی Google زمانی که مردم جستجو کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کار شما. اما چه نوع از تبلیغات در آن است و چه مزایایی می تواند آن را به بازاریابان?

  • در حال اجرا یک PPC / AdWords کمپین تبلیغاتی در یک موتور جستجو مانند گوگل دارای مزایای زیر می باشد:
  • پرداخت هر کلیک (PPC / AdWords) مدل های تبلیغاتی
  • PPC به این معنی است که (جدا از تنظیم و مدیریت هزینه ها) شما تنها پرداخت Google رسانه ها صرف زمانی که یک فرد در واقع کلیک از لغات آگهی از طریق به وب سایت یا صفحه فرود.
  • بسیار هدفمند تبلیغات PPC مبارزات
  • راه مبارزات انتخاباتی PPC می تواند هدف قرار داده است که به بهترین وجه با یک جستجو به عنوان مثال.

یک فرد می خواهم به خرید یک توله سگ و جستجوهای “توله سگ برای فروش” در گوگل. طبیعی سایت listings (جستجو) و PPC آگهی می آیند تا در نتایج جستجوی گوگل صفحه. اگر تبلیغ و یا لیست فروش است دقیقا آنچه که آنها به دنبال آنها خواهد شد بر روی آن کلیک کنید.

بیشتر مربوط به خود را PPC آگهی و کپی در وب سایت خود صفحه فرود, بیشتر ارزش گوگل را به خود PPC آگهی و صفحه وب. (گوگل کار این است که به جستجوگران اطلاعات مربوطه برای هر جستجو) بنابراین بر اساس این مهم است که به ایجاد مبارزات انتخاباتی PPC با تو رفتگی در دیوار موضوع برای مثال اگر کسی که فقط می خواهد توله سگ در ژوهانسبورگ آنها را جستجو “توله سگ برای فروش ژوهانسبورگ”. اگر شما PPC آگهی تیتر “توله سگ برای فروش ژوهانسبورگ” شما اولویت داده خواهد شد که برای جستجو.

بیشتر تو رفتگی در دیوار شما را با PPC مبارزات انتخاباتی آگهی بهتر کیفیت منجر شما به عنوان مثال “جک Russels برای فروش در Johanneburg” تنها رسیدن مردم به دنبال “جک russels برای فروش در ژوهانسبورگ”.

PPC / لغات: نتایج قابل اندازه گیری بسیار

یکی از مزایای تبلیغات آنلاین و به طور خاص گوگل PPC است که گزارش های دقیق شما می توانید برای دیدن عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را.

PPC / لغات گزارش های همراه با سیستم های داخلی به شما اجازه می دهد برای اندازه گیری منجر آمده است که از وب سایت شما ( Google analytics) – شما را بسیار دقیق و حساب خود را ROI.

عملکرد جستجو و رسانه های آنلاین است که بسیار شفاف تر از هر رسانه تبلیغاتی و بازاریابان بزرگ بینش.

PPC / لغات: انعطاف پذیر گزینه های پرداخت

Google pay-per-click (PPC) مدل نه تنها موثر از نظر ROI اما پرداخت سازه اجازه می دهد تا کاربر را به تنظیم بودجه روزانه است که آنها را مناسب پرداخت در صف مقابل و یا در پایان ماه است و هیچ قرارداد بنابراین شما می توانید انصراف از مبارزات انتخاباتی PPC خود را بلافاصله. (اجازه ندهید که خود را PPC / لغات ارائه دهنده خدمات کراوات شما را به یک قرارداد)

با PPC تبلیغات متنی گوگل وجود دارد بدون هزینه های تولید – اگر چه یک متخصص PPC مدیریت شرکت را به اتهام شما در راه اندازی و هزینه های تعمیر و نگهداری.

شما می توانید خود را تغییر دهید PPC / AdWords کمپین در یک لحظه

مزیت دیگر گوگل PPC / AdWords کمپین این است که اگر تغییر مورد نیاز است به کمپین ( به عنوان مثال یک کلمه کلیدی و یا آگهی نیاز به اضافه و یا شما می خواهید به مکث یک آگهی است که در حال اجرا است چرا که سهام کم است) – همه این تغییرات را می توان با دقیقه است.

[ad_2]