پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو – آنچه در آن است و چگونه می تواند به شما کمک کند ؟

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو طول می کشد برای همیشه لطفا برای ، آن می تواند هفته ها یا حتی ماه ها برای بهینه سازی نتایج در نهایت به نشان می دهد تا در جستجوهای گوگل. این است که چرا بسیاری از مردم در حال تبدیل شدن به پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو و یا PPC است که از روش پرداخت به صورت نتیجه های جست و جو دادن. اگر شما انجام یک جستجو در گوگل برای عملا هر کلمه کلیدی شما نگاه کنید به “حمایت” تبلیغات ذکر شده هر دو در بالا و در سمت راست صفحه نتایج جستجو. این تبلیغات اسپانسر در حال از کسانی که در انجام پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است برای کسانی که وقت ندارم به بازار وب سایت خود را در راه های دیگر. به جای رفتن را از طریق تمام مشکلات بهینه سازی مدیران سایت به سادگی می توانید “خرید” موقعیت. به عنوان ساده به عنوان پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است که ممکن است یا نه ممکن است تبدیل به یک سرمایه گذاری صدا.

دلیل این است که قرار دادن تبلیغات اسپانسر مصمم است با پیشنهادات مختار است. هر کس می دهد بیشترین مقدار پول برای هر کلیک می شود بهترین قرار دادن موقعیت. اگر گوگل و یا وب سایت های وابسته به انتخاب بین یک حامی است که کسب آنها $1 در هر کلیک و یا دیگر است که آنها را کسب $0.50 هر کلیک که یکی را تا پایان نمایش داده می شود ؟

این است که چرا این مهم است که یک استراتژی خوب با پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است. برای شروع شما نیاز به اطلاع از نرخ تبدیل خود را. آیا شما یک فروش در وب سایت خود به ازای هر 100 بازدید کنندگان ؟ چقدر شما درآمد که برای یک فروش ؟ چقدر پول شما می توانید استطاعت به پرداخت برای هر کلیک و هنوز هم تا پایان ساخت سود از آن 1%?

خوشبختانه, شما مجاز به نظارت بر خود را پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین بازاریابی موتور جستجو. گوگل AdWords برای مثال نه تنها اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را اما اجازه خواهد داد که شما را به توقف در هر زمان آن را به عنوان به خوبی. شما همچنین اجازه داده می شود به جای محدودیت در چه مقدار شما مایل به پرداخت هر روز برای بازاریابی خود را. اگر شما 20 دلار در روز محدود و سپس به محض کلیک خود را به میزان 20 دلار مبارزات انتخاباتی خود را به طور خودکار متوقف کردن برای روز.

شما می توانید افزایش شانس خود را از موفقیت با پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو اگر شما ایجاد آگهی خود را در راه حق. عنوان آگهی شما باید حاوی کلمه کلیدی اصلی که شما در حال تلاش برای ترویج. عنوان و تبلیغ هر دو باید به طور خاص و نه گسترده. شما می خواهید برای محدود کردن کلمه کلیدی را به اطمینان حاصل شود که ترافیک خود را واقعا هدفمند است.

اگر شما در حال تلاش برای فروش قرص های کاهش وزن برای مثال مطمئن شوید که شما به طور خاص ذکر است قرص های کاهش وزن در آگهی خود را. اگر آگهی خود را بیش از حد عمومی است پس کسی که به دنبال اطلاعات در مورد از دست دادن وزن از طریق ورزش را بر روی سایت خود را. اگر آنها هیچ علاقه ای به آنچه شما در حال تلاش برای فروش و سپس آنها را ترک کنید سایت خود را در عرض چند ثانیه. شما هنوز هم مجبور به پرداخت برای آن بی فایده کلیک کنید.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو می تواند بسیار سودآور اگر شما آن را درست انجام دهد. فقط تا زمانی که شما ایجاد یک جاذب آگهی است که به طور خاص مربوط به وب سایت شما, نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را و ترافیک و مطمئن شوید که شما رفتن بیش از بودجه خود را, شما می توانید دستیابی به بسیاری از موفقیت با پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی موتور جستجو است.

[ad_2]