پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی – شش گام برای موفقیت

[ad_1]

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی (PPC) می تواند یک کار وقت گیر و دلهره آور برای تبلیغ. هیچ مطمئن آتش راه برای تضمین موفقیت, اما نگه داشتن در ذهن این اصول ضروری به شما خیلی نزدیک تر که همیشه گریزان هدف است.

1. انتخاب کلمات کلیدی مناسب – در هنگام ایجاد یک PPC کمپین بازاریابی انتخاب کلمه کلیدی است که اغلب اولین کار در دست است و همه بیش از حد اغلب با توجه به نظر مناسب توسط تبلیغ کنندگان که هدف تنها آشکار حجم بالا کلمات کلیدی. مجتمع کلید واژه ترکیبی از سه یا بیشتر کلمات اغلب دریافت بالاترین کلیک کنید از طریق نرخ و بالاترین سایت نرخ تبدیل. این دقیقا هدفمند عبارات جستجو ممکن است پایین تر جستجو حجم از برخی از کلی جستجو عبارات برای محصول یا خدمات خود را اما عدم وجود رقابت در این نه چندان آشکار از نظر نه تنها به معنی کمتر سایت های رقیب برای بازدید کنندگان بالقوه خود را به کلیک بر روی اما اغلب پایین تر به معنی پرداخت به ازای هر کلیک هزینه نیز هست. همچنین don't را فراموش کرده ام غلط املایی مشترک از این کلمات کلیدی به عنوان منافع همان اعمال می شود.

2. انتخاب بهترین موتورهای جستجو – نه همه موتورهای جستجو ایجاد می شوند به طور یکسان. با توجه به بازار برخی از موتورهای جستجو ممکن است کار بهتر از دیگران است. برای مثال برخی از مطالعات پیشنهاد کرده اند که گوگل AdWords دستورات شیر's سهم حجم برای B2B جستجو. اگر چه این ممکن است درست باشد باید مراقب باشید به نادیده گرفتن حجم پایین تر اما با کیفیت بالا ترافیک است که ممکن است از طریق موتورهای دیگر مانند یاهو در این مورد. ردیف دوم موتورهای اگر چه اغلب خوار و همچنین ممکن است از یک منبع با کیفیت بالا و هزینه کم ترافیک. یکی باید این زمان را به دقت تست و نظارت بر انواع ثانویه این موتور برای پیدا کردن که “الماس در خشن”. وبلاگ ها و تابلوهای پیام پر از نظرات که به عنوان موتور کار می کنند و کدام نیست. اگر چه آنها می تواند منبع خوبی از اطلاعات یکی همیشه باید ورزش احتیاط و دقت تست این موتور برای یک's خود را. شما ممکن است تعجب آنچه که شما در پیدا کردن.

3. نوشتن کپی آگهی موثر – اگر چه واضح آن را نمی توان بیش از حد به اندازه کافی خوب نوشتن آگهی کپی کنید. فراتر از بهبود مهارت های نوشتن خود یک تکنیک است که اغلب بیش از نگاه بررسی اثربخشی تبلیغ کپی یک بار منتشر شده است. پس از دقت پیوستن به هر شناخته شده مناسب کپی نوشتن روش تبلیغ بیش از حد اغلب با افتخار ارائه تبلیغات خود را هرگز به آنها نگاه دوباره. نگاهی به زمان برای بررسی کلیک کنید از طریق نرخ هر یک از آگهی خود را. شما ممکن است قادر به شناسایی ارائه می دهد کلمات وزوز یا توصیف است که به نظر می رسد به کار بهتر از دیگران است. شما ممکن است دریابید که جم تبلیغ شما زمان زیادی را صرف ایجاد نمی شود ممکن است جلب توجه است که محاکمه و درست تبلیغ شما اوراق برای آن است.

4. انتخاب مناسب صفحات فرود – خوب این واضح است و همچنین, اما چند بار که شما با کلیک بر روی آگهی پرداخت فقط به سمت چپ تعجب کنید که چرا در جهان فرستاده می شدند و به صفحه ای که شما به خودتان پیدا کنید در. جستجوگران یک بی تاب دسته و اگر آنها می't بلافاصله پیدا کردن آنچه که آنها به دنبال شما've آنها را از دست داد. وب سایت شما ممکن است تغییر کنند تا زمانی که آن را ندارد, don't فراموش نکنید که به فکر می کنم در مورد که در آن شما در حال ارسال است که ترافیک پرداخت.

5. ایجاد معیارهای موفقیت – هر عمل مورد نظر است و برای بازدید کننده سایت خود را, مطمئن شوید که شما ایجاد یک موفقیت متریک برای آن است. آن است که آیا برای تولید ایمیل ثبت نام تولید منجر و یا فروش ویدجت هر اقدام باید یک متریک به منظور تعیین موفقیت است. چه شما مایل به پرداخت برای آن منجر شود ؟ آنچه که هدف خود را ROI برای فروش که ویجت ؟ بدون دقیق معیارهای شما هیچ راهی برای ارزیابی موفقیت خود را پرداخت هر کلیک (PPC) در مبارزات زیادی به اثربخشی خاص موتورهای جستجو آنها در حال اجرا بر روی و یا کلمات کلیدی شما با استفاده از.

6. پیگیری و اندازه گیری همه چیز – این است که واقعا تلفیقی از همه قبلی اصول ذکر شده است. پرداخت هر کلیک (PPC) موفقیت بازاریابی ترکیبی است از انواع عوامل پیچیده. بدون سخت کوش اندازه گیری و ردیابی از هر اندازه گیری, شناسایی چه کار می کند و چه مقدار به چیزی بیش از حدس می زنم کار می کنند. تست و اندازه گیری, ارزیابی و تکرار است و شعار این روز در دنیای بازاریابی آنلاین.

آن را برای تلفن های موبایل مانند بسیاری از کار به شما می گویند ؟ خوب است اما صرف زمان به دقت تست و اندازه گیری و ارزیابی مبارزات خود را خواهد شد به خوبی به ارزش زمان خود. اگر شما به سادگی لازم نیست زمان تمایل و یا تخصص برای مقابله با این روند پس از آن بهترین شرط بندی شما این است که به استخدام یک پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی حرفه ای برای انجام آن را برای شما. در هر صورت بازده خواهد بود به خوبی به ارزش آن.

[ad_2]