پنج تجارت الکترونیک بازاریابی ابزار شما نیاز به دانستن

[ad_1]

بیشتر و بیشتر مردم با استفاده از اینترنت برای انجام خرید خود را به خصوص با رشد استفاده از گوشی های هوشمند و تلفن همراه مبتنی بر محصول در حال دیدن سایت. به همین دلیل عاقلانه است که برای تقریبا هر نوع از خرده فروش به در نظر داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیک برای کمک به فروش بیشتر محصولات است.

اما آنچه's بیش از فروش محصولات در وب سایت است که به طور موثر بازاریابی این محصولات به مشتریان آینده نگر. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی دو کانال های بازاریابی است که ایده آل برای فروشگاه تجارت الکترونیک. جستجوگرها و PPC هر دو مهم هستند زیرا آنها افزایش قرار گرفتن در معرض تبلیغات از محصولات خاص از یک سایت تجارت الکترونیک در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs). بیشتر به دید یک وب سایت تجارت الکترونیک است, ترافیک بیشتر و فروش بالقوه این سایت می توانید کسب درآمد.

وجود دارد چند جستجوگرها و PPC ابزار در دسترس است که بهتر تجارت الکترونیک خود را در کمپین های بازاریابی. بسیاری از این ابزارها رایگان هستند و بنابراین آنها را هر یک به در نظر گرفتن زمانی که ساختمان و یا خود را بهینه سازی استراتژی های بازاریابی اینترنتی.

SEO جوینده

SEO جوینده یک ابزار آنلاین رایگان است که برای کمک به بهینه سازی وب سایت برای گوگل. برای استفاده از این نرم افزار SEO tool به سادگی بازدید از سایت (seo-digger.com) خود را وارد کنید, URL, و با کلیک بر روی 'جستجو'. این ابزار به شما این بالا 20 رتبه بندی گوگل از وب سایت خود را.

این ابزار سودمند است که در آن به شما کمک می کند تعیین اگر وب سایت شما است که به وضوح تعریف شده در گوگل. این ابزار نیز خوب به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به بررسی برخی از خود را رتبه بندی بالا بدون نیاز به خرید rank checker نرم افزار. علاوه بر این, جستجوگرها, جوینده را قادر می سازد شما را به می دانم که خود را رقیب's بهترین کلمات کلیدی را قادر می سازد شما را به تدبیر موثر تجارت الکترونیک استراتژی جستجوگرها.

AdWords گوگل پیش نمایش ابزار

یکی دیگر از ابزار مفید طراحی شده برای پرداخت پستها در طول کلیک کنید تبلیغات گوگل AdPreview (Google AdWords پیش نمایش ابزار). AdWords گوگل محبوب ترین جستجو پرداخت پلت فرم تبلیغاتی و این ابزار به شما کمک می کند لحن و بهینه سازی مبارزات انتخاباتی خود را. این AdPreview ابزار نمایش داده خواهد شد تبلیغات متنی شما به عنوان آنها ظاهر می شود در نتایج گوگل.

این ابزار این کار را بدون استفاده از برداشت نسبت به حساب کاربری خود معنی یک پیش نمایش نمی خواهد منجر به کاهش CTR (از طریق نرخ کلیک کنید). گوگل AdPreview اجازه می دهد تا شما را به انتخاب محل که در آن شما در حال ترویج تبلیغات خود را به طوری که شما می توانید با دیدن تبلیغات به عنوان آنها به نظر می رسد برای یک کاربر در یک محل خاص است. در اصل AdPreview ابزار AdWords می تواند به شما کمک کند تعیین آگهی خود را چگونه موثر است قرار دادن با احترام به شما پیشنهاد قیمت می باشد.

SEO Book's فایرفاکس افزونه

در عین حال یکی دیگر از ابزار مفید برای بهینه سازی موتور جستجو SEO Book's فایرفاکس پلاگین. موزیلا فایرفاکس پلاگین در می 22 مختلف معیارهای SEO در استاندارد گوگل SERP. این شامل لینک های دریافتی سن دامنه, سایت, رتبه, رتبه الکسا, ذخیره سازی فهرست “فهرست موزیلا” WhoIs Bloglines و رتبه.

این اطلاعات بسیار ارزشمند برای رقابتی تجزیه و تحلیل. با اطلاعات مانند لینک های ورودی و رتبه بازاریابان اینترنتی می توانید سنج چگونه قدرتمند خود را رقیب's صفحات با توجه به خود را دارند.

گوگل مجموعه

گوگل مجموعه (موتور جستجوی گوگل ابزار) است ابزار منحصر به فرد از Google Labs. در این مجموعه ابزار کمک می کند تا بازاریابان کلید واژه ها ایده ها و بینش برای جستجوگرها. همه شما باید انجام دهید این است که وارد کردن کلمات کلیدی شما علاقه مند هستند و گوگل را به شما عبارات جستجو مربوط. یک کلمه وجود دارد که گوگل مجموعه, ممکن است تعطیل شود اما بسیاری از متخصصان دادخواست به این ابزار باقی می ماند زیرا آنها برای پیدا کردن آن بسیار بهتر است برای استفاده از کلید واژه ابزار گوگل.

AdCenter کلید واژه جهش ابزار

آخرین ابزار در لیست ما کمک می کند که برای هر دو جستجوگرها و PPC بهینه سازی AdCenter کلید واژه جهش ابزار. این ابزار منحصر به فرد کمک می کند تا شما در پیدا کردن کلمات کلیدی است که باید منحصر به فرد املای (گاهی اوقات غلط املائی) و غلط املایی. این کمک می کند تا شما در بهینه سازی وب سایت خود از کاربران وب سایت شما را پیدا خواهد کرد اگر شما از غلط املائی و یا غلط املایی در کلمات کلیدی خود را. این است که در میان تعدادی از مایکروسافت AdCenter آگهی آزمایشگاه ابزار.

نیز وجود دارد که شما آن را – پنج ابزار مفید برای تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی. ما امیدواریم که این ابزار کمک خواهد کرد که شما با دقت اشاره کردن فرصت ها در استراتژی های خود را بهتر و به طور کلی خود را تلاش های بازاریابی.

[ad_2]