این مقاله توضیح می دهد که چگونه Facebook تبلیغات ضربان Google AdWords PPC بازاریابی رو به پایین. بازاریابان زرنگ و دانا در حال تبدیل شدن به Facebook تبلیغات به عنوان یک تقریبا بکر منبع ارزان و سوپر ترافیک هدفمند است.

پس از ماه از هشدار برخی از موتورهای جستجو در حال حاضر سیلی backsides بیش از 12,000 اینترنت و بازاریابی شبکه ای bods که حساب غیرفعال شده است – برای زندگی! وجود دارد نه قافیه و نه دلیل داده شده – فقط در یک ایمیل گفت: بیش از بازی است. اما ادراک Pro بازاریابان مانند اعضای ما نیست وحشت – ما همیشه در حال بازگشت تا برنامه بر روی بروید.

قرار نیست تخم مرغ ها را در یک سبد بازاریابی

توصیه ما همواره ساده است – لازم نیست با قرار دادن تمام تخم مرغ خود را در یک سبد! اگر شما با استفاده از پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و سپس مطمئن شوید که شما نیز سعی کنید دیگر PPC تبلیغ و باید کمی منصفانه SEO رفتن بیش از حد برای تولید ترافیک آلی. جستجوگرها آلی ترافیک رانده است محض کار سخت – نوشتن مقالات و پست در فروم و وبلاگ ها Squidoo لنز hub pages تصویری بازاریابی – برای ایجاد حضور خود را آنلاین و تخصص خود را برای انتخاب کلمات کلیدی تو رفتگی در دیوار. آلی طول می کشد زمان. بنابراین اگر شما لازم نیست که صبر و شکیبایی و می خواهید برای تولید مقدار زیادی از ترافیک سریع PPC خوب است به عنوان بخشی از بازاریابی خود را ، اما بازاریابان اینترنتی و PPC کارشناسان کاملا تغذیه با استکبار از برخی از شرکت های PPC. بنابراین اگر ما در حال انجام PPC تبلیغات در موتورهای جستجو که آیا ما توده ها از ترافیک ما هنوز قادر به تولید روزانه? دو منبع.

محتوای غنی بازاریابی اجتماعی

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای ایجاد ترافیک رایگان از بازاریابی شبکه های اجتماعی. آن را کاملا رایگان البته همانطور که شما معمولا مجبور به صرف توده ها از وقت خود را به صورت دستی کپی نوشتن و ایجاد پادکست ها و ویدئو های بازاریابی است. زمان پول است و تمام. حتی اگر شما برون سپاری کپی نویسندگان برای تو رفتگی در دیوار شما نمی آیند ارزان. بنابراین تمام این جستجوگرها آلی دوستانه ترافیک طول می کشد زمان برای ساخت و نیاز به سازگار روزانه تلاش است. این خوب است برای اضافه کردن به ترکیب بازاریابی خود را, اما نمی خواهد به شما بدهد سریع ترافیک. چه فوق العاده بیش از حد مهم است که جستجوگرها آلی محتوا است که در نهایت هنوز هم کنترل می شود توسط موتورهای جستجو این شرکت ها هنوز قدرت بیش از چگونه شما دیده می شود چشم انداز خود را. چقدر سخت است که این روزها به اندازه کافی باهوش تحقیقات کلمه کلیدی خود را منحصر به فرد تو رفتگی در دیوار و رتبه بندی در صفحه یکی از شبکه های جستجو. تقریبا غیر ممکن است – به خصوص اگر شما یک مبتدی در تلاش برای رقابت با تجارت بزرگ در بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی شبکه ای MLM عرصه است.

تبلیغات در Facebook

چه شرکت عادلانه است و عاقل را دوست دارد وابسته و بازاریابان اینترنتی? چه شرکت جذب نزدیک به 40 میلیارد دلار در یک ماه بازدید و ترافیک بارگذاری کیفیت و خاک ارزان ؟ است که این شرکت ؟ خوب این محله دوستانه شما…. Facebook! Facebook, تنها شرکت ایرانی است که گوگل در واقع اذعان یک رقیب واقعی برای آنها. آیا می دانید که Facebook حدود 40 میلیارد کاربران – که باعث می شود آن را 5 برابر اندازه گوگل! هنوز Facebook تبلیغات نمایندگی فقط 5% از تبلیغات انجام شده در گوگل. در حال حاضر نمی توان فکر کردن Facebook فقط برای جوانان! Insidefacebook.com منتشر شده آمار خود را و نشان می دهد که تنها 11 درصد از کاربران سالخورده 13-17. در حالی که 33% 18-25s عظیم 18 درصد بین سنین 35 و 44. که 100 میلیون نفر! و بیشتر از 9 درصد در حال سالخورده 45-54 و 4 درصد 55-65. صرف نیست دیگر درصد با موتور جستجو PPCs تا شما چک کردن Facebook تبلیغات.

چرا Facebook است که چهره جدیدی از بازاریابی اینترنتی پرداخت می شود

Facebook تقریبا بکر نسبت به پرداخت به ازای هر کلیک بر روی موتورهای جستجوی عمده. این واقعا یک “غول خفته” یک مبتکرانه منبع از ترافیک است که…

– بسیار بزرگتر از PPC

– کمتر رقابتی از PPC

– بیشتر از هدفمند PPC

– کمتر گران تر از PPC

و چه چیزی بیشتر Facebook یکپارچه پروفایل شخصی بدان معنی است که شما می توانید در دقیقا جمعیتی شما در حال تلاش به هدف – نه تنها با کلمات کلیدی خود را, اما همچنین بر اساس سن و جنسیت و محل سرگرمی منافع آموزش و پرورش – آن را به سادگی بسیار جذاب چگونه شما می توانید دریافت کنید – شما عظیم انتخاب و ترکیب. از آنجا که این, Facebook اجازه می دهد تا شما را به استفاده از آگهی مشابه در بسیاری از راه های مختلف, بنابراین شما واقعا می تواند در ضربه زدن به نقاط داغ از کاربران خود و منافع خود را. تصور کنید که قادر به هدف قرار دادن اساس سن و جنسیت, فیلم, منافع و کلمات کلیدی… شما واقعا می تواند آمار پیام خود را در صفحه اصلی. بنابراین آنچه که این در عمل به معنی این است که کلیک می کنید خود را در Facebook تبلیغ فوق العاده هدفمند تر و تبدیل به مراتب بهتر و هزینه به مراتب کمتر از آنچه که شما می خواهم رسیدن به در می گویند گوگل AdWords است. اگر همه که با هدف قرار دادن به اندازه کافی برای متقاعد کردن شما در اینجا برخی از مزایای استفاده از Facebook تبلیغات:

– Facebook نیز برای newbies. آن را واقعا آسان برای استفاده و راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود را. اگر شما می توانید یک ایمیل ارسال و شما می توانید Facebook ads.

– Facebook, آگهی کار در هر بازار و به دور ROI بهتر از PPC حتی برای بازاریابی وابسته.

– Facebook تبلیغ رقابت است که حداقل در حال حاضر, بنابراین در حال حاضر زمان برای شیر به این منبع عظیم از ترافیک است.

– Facebook ads می تواند ترکیب معمول عناوین و کلمات کلیدی و بدن آگهی بلکه تصاویر با شکوه آنچه شما در حال حاضر می تواند انجام با موتور جستجو تبلیغات.

وجود دارد بسیار کمی زباله با Facebook تبلیغات از آنجا که شما می توانید شناسایی فوق العاده چشم انداز هدفمند که در حال حاضر مستعد به شما ارائه دهد.

پس از Facebook قوانین

یک حرکت نزولی وجود دارد. Facebook شدیدا محافظت از کاربران آن است. بنابراین شما باید واقعا مطالعه و پیروی از قوانین خود را. و این شما را برخی از زمان. وجود دارد به اطاعت. این قاعده کلی ناشی از آنچه که به نام “مجوز بازاریابی”. بنابراین مطمئن شوید که شما این را بررسی کنید بنابراین شما نمی توانید حساب کاربری خود را لغو. دوم چیزی که مهم است برای جلوگیری از بی ربط شوک تاکتیک و استفاده خوب از جمله دستور زبان. در نهایت پول دریافت سریع غنی’ طرح اجازه داده شد به طوری که شما مجبور به گرفتن خلاق در مورد چگونه شما در حال حاضر فرصت کسب و کار و پایگاه آنها را در اطراف آموزش بازاریابی یا سیستم ارائه می دهد به جای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *