چرا بازاریابی دیجیتال مهم است

[ad_1]

وجود دارد برخی از روش های جدید که سریع تر عملی تر و متنوع از آنهایی که سنتی است. موارد زیر برخی از رایج ترین اشکال از بازاریابی دیجیتال

وب سایت (جستجوگرها محتوا)

وبلاگ ها

تبلیغات آنلاین

محتوای ویدئویی آنلاین

PPC (پرداخت برای هر کلیک) تبلیغات

بازاریابی ایمیل

رسانه های اجتماعی (Facebook و LinkedIn و توییتر و پینترست, وبلاگ Tumblr, G+ و غیره)

بازاریابی تلفن همراه (SMS, MMS و غیره)

اهمیت بازاریابی دیجیتال کار می کند نه تنها در حمایت از بازاریابان آن را فراهم می کند چیزی نوآورانه به مصرف کنندگان بیش از حد. اجازه دهید ما درک اهمیت بازاریابی دیجیتال است.

1. مقرون به صرفه

آن را بیشتر مقرون به صرفه نسبت به دیگر بازاریابی سنتی. این امر به ویژه مهم برای کسب و کارهای کوچک به عنوان آنها ندارد و بسیاری از منابع و یا سرمایه است. رسانه های جدید می تواند شما را با یک هزینه کمتر و دوام بیشتر ترویج کانال.

2. استفاده از مطالب برای اتصال با مشتریان

استفاده از محتوای دیجیتال یا حمایت و یا رایگان را قادر می سازد شما را به رابط با مشتریان به اندازه کافی از پست الکترونیکی مستقیم و یا فعالیت های روابط عمومی. کیفیت حضور خود را آنلاین در حال حاضر به طور مستقیم متصل به موفقیت کسب و کار شما.

3. را به حساب مشتری تلفن همراه

نوآوری بسیار تکامل یافته است که دستگاه های تلفن همراه دیگر تصور می شود ساده گزینه های دیگر برای رایانه های شخصی و یا لپ تاپ. 91 درصد از رشد یو پی اس همیشه باید خود را در دستگاه های تلفن همراه و به طور منظم استفاده از آنها را به فهرست اینترنت می باشد. بزرگترین گروه از مشتریان است که با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود روزانه, بنابراین مهم است که به استفاده از یک راه حل بازاریابی یا تبلیغات است که هدف این دستگاه ها به درستی.

4. اذعان ROI بالاتر و درآمد

با افزایش دیجیتال, توسعه, شما می توانید درآمد خود را. اطلاعات بیشتر است که شما می توانید عصاره از توسعه خود مبارزات خود را بهتر انتظارات و همراه ROI خواهد بود.

5. برای پیگیری مشتری سفر

با استفاده از خدمات مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل, شما قادر خواهید بود برای نظارت بر تمام موکل خود را فعالیت ها و اولویت و بینش بهتری به رفتار خود. تجزیه و تحلیل ترافیک شما را قادر به ساخت شخصیت مشتری خود را با این هدف است که شما می توانید آنها را ایده آل را تجربه کنند.

6. گسترش تبدیل

اگر شما یک کسب و کار آنلاین و شما تبلیغات محصولات و خدمات آنلاین شما به راحتی می توانید اندازه گیری موفقیت خود را با ترافیک ورودی که تغییر می شود بیش از به مشترکین یا فروش و به این ترتیب شما می توانید تعیین و افزایش نرخ تبدیل خود را.

7. توانمند سازی رسانه های اجتماعی نامزدی

در صورتی که شما نیاز سازمان خود را به رشد شما می توانید به دست آوردن مشتریان جدید با استفاده از های مختلف کانال های رسانه های اجتماعی. مطمئن شوید که همیشه به تمرکز بر روی مشتریان خود را بر اساس منافع خود در سنین و کشور است. به این ترتیب, شما قادر خواهید بود برای بهتر ارتباط برقرار کردن با آنها و توانمند سازی تعامل از طریق رسانه های دیجیتال است.

8. ساخت اعتماد مردم

بازاریابی دیجیتال توسعه اجتماعی از تایید سیگنال های رسانه های اجتماعی و واقعی توصیفات از مشتریان که از قبل با استفاده از پیوست به دست آورد و یا سود از یک محصول یا خدمات تبلیغ شده توسط کسب و کار شما. اکثر مشتریان خواهد اعتماد یک محصول یا خدمات را زمانی که افراد می دانند که به بازخورد مثبت و یا اطلاعات در مورد یک نام تجاری خاص. بنابراین پیشنهاد بزرگ توسط یک فرد با زیر قوی در Facebook یا Twitter می تواند نشان دهنده تصمیم گیری لحظه ای خود را کسب و کار.

[ad_2]