چرا Facebook باید اجرا شود را در بازاریابی B2B

[ad_1]

اینترنت ساخته شده است آن را آسان تر به بازار برای کسب و کارهای دیگر. شما باید خود را حرفه ای جستجوگرها خدمات که در دسترس هستند برای افزایش رتبه بندی شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو. سپس شما باید انواع مختلفی از شبکه های رسانه های اجتماعی به بازی در اطراف با. برخی از مارک های موفق به تحقق بخشیدن به که سایت های رسانه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار خود را. یکی که معمولا دست کم گرفته شده توسط شرکت های B2B است Facebook.

Facebook است't یک پلت فرم جدید برای کسب و کار – آن را همراه با تعدادی از ویژگی ها و قابلیت های است که می تواند کمک به استراتژی بازاریابی خود را. میزان کاربران در Facebook باعث می شود آن را باید برای هر نام تجاری است که's جدی در مورد نرخ تبدیل خود را.

با توجه به رسانه های اجتماعی بازاریابی صنعت 2015 گزارش که به بررسی بیش از 3,700 بازاریابان ترین مارک های در حال تمرکز بر ایجاد اقتدار و تولید جدید منجر می شود. بالا دو سیستم عامل استفاده می شد که شد و Facebook و LinkedIn.

مطمئن Facebook ممکن است مناسب برای طاقچه خاص شرکت های, اما وجود دارد یک زن و شوهر از دلایل که چرا کسب و کار به طور کلی نیاز به در نظر گرفتن Facebook.

داده های خام آن را فراهم می کند

Facebook ارائه می دهد تبلیغات هوش شبیه هیچ دیگر پلت فرم. You're قادر به سفارشی کردن پیام های خاص برای بسیار هدفمند مخاطبان آن را افزایش می دهد شانس خود را از موفقیت است. داده های ارائه شده نیز شما را قادر به تصمیم گیری دقیق. یکی از بهترین ویژگی های در Facebook خود را retargeting ویژگی که همچنان به نشان دادن تبلیغات خود را به افرادی که بازدید وب سایت خود را.

مدیریت اعتبار آنلاین

از آن یک فرصت عالی برای برندها برای ایجاد شهرت خود را. به طور فعال درگیر در Facebook می توانید شرکت خود را توجه بیشتر و تقویت کسب و کار خود و شبکه. ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها می تواند کمک به ساخت یک B2B استراتژی برای افزایش شهرت خود را آنلاین.

سه دلیل Facebook می تواند کار را برای B2B

اکثر کسب و کارهای Facebook Pages, که به شما می دهد یک جامد فرصت به آنها برسد. یکی از راه های به جلو این است که به داستان سرایی خود را با سنگ تیز کردن مهارت های خود را. زیر Facebook امکانات احتمالا می تواند خود را B2B تلاش های کارآمد تر:

  • زنده ویدئو: این ایده آل است برای مارک های که در حوادث زندگی می کنند که می تواند مستقر به همه کاربران دستگاه تلفن همراه. آن's ابتدا منتشر شده برای کاربران آیفون.
  • Facebook ads: It's مقرون به صرفه و موثر راه برای رسیدن به تعداد زیادی از هدفمند مشتریان.
  • پست ویدئو: ویدئو آنلاین همچنان محبوب فرم از محتوا است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن محصولات و خدمات خود را ویترین مشتریان و یا به آموزش مخاطبان خود را.

مشورت با حرفه ای جستجوگرها, خدمات, شرکت, اگر شما're نگران است که خود را در Facebook استراتژی است که رفتن به کار برای کسب و کار شما.

[ad_2]