چه موثر تر PPC یا SEO?

[ad_1]

من به تازگی دیده می شود این سوال پرسیده شده و بیش از بیش. چرا باید یا یا ؟ هر دو استراتژی اشکالاتی را داشته باشند اما هر دو بسیار مفید بسته به نتایج شما در حال تلاش برای رسیدن به. چرا استفاده از ترکیبی از هر دو ؟

چه PPC (پرداخت برای هر کلیک)?

PPC به معنای واقعی کلمه به معنی پرداخت برای هر کلیک. شما پرداخت در هر زمان یک فرد کلیک بر روی آگهی است که شما قرار داده اید با Facebook یا Google یا هر جا. شما باید توانایی به دقت در بودجه و کنترل هزینه های تبلیغاتی خود. بزرگترین ترفند برای PPC بازاریابی دانستن آنچه که مخاطبان خود را به دنبال و دیدن تبلیغات خود را به عنوان یک فیلتر به جای باز کردن درب و فریاد در آمده!

من فقط می توانید شنیدن همه خود را کمی ذهن, رفتن, کلیک, کلیک کنید, کلیک کنید… اما آیا ما می خواهید تعداد زیادی از مردم برای دیدن ما تبلیغات ؟ البته شما انجام دهد! اما شما می خواهید “حق مردم” با نام مستعار: مخاطبان (خریداران) به تبلیغات خود را ببینید. ببینید اگر شما فقط باز کردن درب و فریاد در آمده شما هر کس و مادر peeking در درب که فقط نصی یا کنجکاو. شما ممکن است یک چند خریداران اما پس از آن ChaChing… همه خود را سخت به دست آورده پول صرف شده در looky لوس که فقط می خواستم برای دیدن آنچه که شما تا به حال و نبود جدی در مورد خرید. بنابراین هنر و صنعت تبلیغات خود را در چنین راهی است که شما در واقع قبل از واجد شرایط کسانی که کلیک کردن بر روی آگهی های خود را به عنوان خریداران جدی. تبلیغات گردد درستی را سریع ترافیک به سایت شما است که ترجمه به خریداران واقعی.

چه SEO (بهینه سازی موتور جستجو)?

بهینه سازی موتور جستجو است که بیشتر در مورد گر چه هنر خود را در صفحات وب سایت و پست با قصد گرفتن وب سایت شما در صفحه اول موتور جستجو. اگر آن را در صفحه اول هیچ کس در حال رفتن به آن را ببینید. من شخصا این روش خسته کننده من می خواهم به جای نوشتن برای مردم خواندن صفحات من به جای موتورهای جستجو است که تمرکز بر روی کلمات کلیدی در URL, عنوان برچسب ها و بک لینک. اما من را دریافت نمی اشتباه من این روند (و بیشتر از زمان) و دلیل آن نیز مهم است و در دراز مدت آن را خواهد پرداخت ساخت سایت خود را آسان تر برای seachers و موتورهای جستجو برای پیدا کردن.

جستجوگرها است که قطعا یک فرآیند دیگر است که نمی خواهد به شما نتایج فوری است که PPC می تواند اما آن را به شما طولانی مدت نتایج پایدار. شما همچنین می توانید از مزایای گرفتن باقی مانده پرداخت کردن پست های شما در گذشته ساخته شده. تمرکز بر روی 3-5 “دم دراز” کلمات کلیدی مستعار: عبارات کلیدی و بیشتر برای بدست آوردن بهترین فرصت برای رتبه بندی بالا برای کسانی که کلمات کلیدی. در جستجوگرها هنگامی که رتبه بندی برای کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی بیشتر باشد بهتر است. داشتن بسیاری از کلمات کلیدی در واقع می تواند به شما صدمه دیده با موتورهای جستجو و نه به شما کمک کند.

بنابراین به عنوان شما می توانید ببینید که شما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به تعیین که روش رفتن به موثر برای اهداف خود است. نه از دیگری بهتر است آنها هر دو تنها ابزار برای دیدن شما به اهداف خود.

By Deborah A. سفید

[ad_2]