چگونه برای افزایش موفقیت خود را زمانی که بازاریابی وابسته CPA ارائه می دهد

[ad_1]

موفق آنلاین وابسته به بازاریاب نیاز به بسیار مهارت ها و تکنیک; و برای شما در بالا بسیار از چیزهایی که شما نیاز به کاهش شانس علیه شما و افزایش شانس خود را برای حداکثر موفقیت است. این است که چرا من بحث در مورد یک راهنمای گام به گام در مورد چگونه برای افزایش موفقیت خود را زمانی که بازاریابی وابسته CPA ارائه می دهد.

  1. جلوگیری از بیش از حد شلوغ سوله
  2. – این مرحله ادامه دارد تا دوباره سطح در همه نوشتن یو پی اس: من یک قربانی عجله به سوله که خسته شده اند و یا تخلیه به نا امید در دراز مدت; مشکل این است که شما در حال رقابت با بهترین افرادی که در کسب و کار برای سنین افرادی که سابقه موفقیت, مردم, با بودجه های بزرگ برای اجرای انواع فانتزی آگهی و افرادی که شهرت و رزومه آنلاین بسیار تهدید آمیز; بنابراین سوله برای جلوگیری از هستند:

  • *چگونه به پول آنلاین
  • *صفحه اصلی مبتنی بر Biz فرصت
  • *فارکس و غیره…

  • خود را ارائه دهد در حالی که آن را هنوز هم داغ
  • – انسان روانشناسی به راحتی واکنش نشان می دهد به کلمه “جدید”, بنابراین هنگامی که شما صحبت می کنند و یک پیشنهاد به عنوان جدید و داغ آن را می فرستد یک پیام بسیار جذاب به گوش شنوا و او را می خواهید به شیرجه رفتن به عمق برخورد به اولین کسی باشید که برای لذت بردن از مزایای محصول یا خدمات; بنابراین در حالی که شما ارائه می دهد مطمئن شوید که شما آن را با نام تجاری “تازه است.جدید و داغ و سازمان دیده بان به عنوان چشم انداز پور به عنوان آگهی.

  • ایجاد محصولات نهایی برای مشترکان خود
  • – چیزی وجود دارد که برای تلفن های موبایل خوب به عنوان امیدوار کننده یک چشم انداز است که اگر او نشانه برای یک پیشنهاد او می ایستد برای دریافت رایگان مدبر, کتاب, تخفیف برای یک پروژه در آینده یک اشتراک رایگان به مسائل پرداخت می شود مانند ezine, خودکار پاسخ میزبانی وب و غیره: این یکی از اسرار موفقیت بسیاری از جهان پیشرو بازاریابان اینترنتی; من این اجرا در یکی از محصولات; که در آن از من خواسته کسانی که می شود آن را خرید می شود یک فضای میزبانی رایگان وبلاگ که من وعده داده شده به آنها کمک کند و این کمک در فروش محصول خیلی سریع و خیلی آسان به یاد داشته باشید “آیا دوباره اختراع چرخ”..

  • آیا بیش از تبلیغ و پیشنهاد خود را به جای انتشار آنها
  • – این صدا ممکن است گیج کننده است اما این درست است اگر شما ممکن است بپرسید چه چیزی بیش از تبلیغات: این می تواند در نظر گرفته در بازاریابی آنلاین به عنوان اسپم این است که یکی از بزرگترین شهرت قاتلان برای هر فروشنده آنلاین و باید در تمام هزینه به جای بیش از تبلیغات خود را وابسته CPA ارائه می دهد به اطلاع عموم آنها را با استفاده از مناسب و معقول آگهی زمینهسازی اشکال مانند PPC نوشتن و ارسال مقالات کمک مدبر مطالب در انجمن ها و سایت های شبکه های اجتماعی و غیره و بیشتر…

  • استفاده از انجمن ها و تابلوهای پیام مربوط به وابسته CPA تو رفتگی در دیوار شما در حال ترویج
  • – چیزی وجود دارد به عنوان قدرتمند به عنوان مرجع تخصصی; این یکی از قوی ترین تبلیغات رایگان سیستم عامل در اینترنت باقی خواهد ماند و بنابراین برای یک زمان بسیار طولانی به آمده است; بسیاری از آگهی های من تبدیل همه از یک کسب و کار خاص فروم من تعلق دارد و کمک; چیز خوب در مورد انجمن ها این است که بسیاری از تاپیک های شما شریک شدن در نمایه های بالا در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به طوری که اگر یک فرد انجام یک پرس و جو جستجو با استفاده از کلمات کلیدی اصلی در موضوع و یا بحث و گفتگو نظر شما می تواند ایستادگی و فرد ممکن است تصمیم به از طریق کلیک کنید برای دیدن شما پیشنهاد چه کسی می داند که او فقط ممکن است تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین آگهی.

  • یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای کمک به شما با مناسب و معقول رتبه بندی موتورهای جستجو برای سایت شما
  • – حدود 65 درصد از فروش خود را و تبدیل خواهد آمد از طریق جستجو ترافیک این چنین است چرا که اگر یک فرد است که به دنبال یک راه حل برای یک مشکل خاص او را به انجام یک جستجو در سایت یا یاهو یا گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط; زمانی که نتیجه پرس و جو می آید تا فرد را اسکن از طریق ده نتایج از سایت های است که وعده به انتقادات و راه حل برای مشکل خود را و اگر شما خوش شانس به سقوط در اولین نتایج ده. شانس خود را از ساخت تبدیل اوج است; این است که چرا بازاریابان بالا که درک SEO همچنان به تسلط بر صحنه; بنابراین قبل از شما انجام برخی از چیزی که در مورد آن (SEO) بهتر است.

  • نوشتن و ارسال مقالات به دایرکتوری مقاله
  • – منبع دیگری برای سرب تبدیل برای هر جدی (CPA) بازاریاب وابسته است که نوشتن و ارسال مقالات به دایرکتوری ها مقاله زمانی که شما نوشتن و ارسال مقالات به شما می دهد یک گورو وضعیت و بیشتر از مقالات خود که در گردش بیشتر اعتماد و اعتماد به نفس خود را از چشم انداز ساخت در شما; و یک چیز دیگر در اینجا این است که شانس خود را برای گرفتن سهم عادلانه از ترافیک جستجو افزایش یافته است چرا که موتورهای جستجو دوست دارم, تازه, مطالب و مقاله دایرکتوری مقصد برای تازه مطالب این جستجو رباتها چه کسی می داند که مقاله خود را فقط ممکن است تا موسیقی پاپ و یکنوع بازی شبیه لوتو! شما را تبدیل به یک منجر شما هرگز می توانید بدانید; بنابراین نوشتن و ارسال این مقالات.

  • ایجاد و توزیع کتابها برای بازاریابی ویروسی اهداف
  • – چه ویروسی بازاریابی است ؟ این فقط یک راه از توزیع محتوا یا چیزهای از یک فرد به دیگران بی شماری با استفاده از یک محصول به صورت رایگان مانند کتاب. بنابراین ایجاد کتاب های الکترونیکی و توزیع آنها را به چشم انداز خود را و آنها را توزیع خود را به دوستان و همکاران و آشنایان و غیره به عنوان کار خود را نگه می دارد در حال حرکت از دست به دست هستند را ارائه می دهد.
    [ad_2]