چگونه برای نوشتن یک اثر کپی آگهی – AdWords گوگل/بینگ تبلیغات

[ad_1]

کپی آگهی می توانید یا شکستن مبارزات انتخاباتی PPC خود را. این اولین چیزی که یک فرد را ببینید و 1 برداشت همه چیز به تبلیغات می آید. پس چه هستند برخی از روش های قدرتمند استفاده می شود برای تولید یک آگهی موثر کپی کرد ؟ ؟

1. جواب این سوال در ذهن خود: مهم است به درک که کپی آگهی خود را باید برای یک مجموعه خاص از مضمون کلمات کلیدی. این اطمینان خواهد داد که خود را آگهی است که مربوط به عنوان امکان پذیر است. با که در ذهن در هنگام نوشتن یک کپی آگهی شما می خواهید برای پاسخ به این سوال که در ذهن فرد است; همچنان ناگفته تبدیل.

به عنوان مثال: جرالد در حال جستجو برای یک جفت جدید از کفش های آبی در گوگل. او انواع در: “پیدا کردن جدید کفش آبی آنلاین نیست.” او می بیند 2 Ads در بالای صفحه.

یک آگهی آمده است: “نیاز آبی جدید کفش ؟ بررسي فايلهاي انتخاب ما امروز”

& 2nd آگهی می خواند: “بیا خودتان پیدا کردن یک جفت جدید از کفش های آبی. فروشگاه و خرید آنلاین”

2 کپی آگهی یک مثال از جرالد پاسخ به سوال. آن را ادامه داده است تبدیل.

2. شامل قیمت: هنگامی که استفاده می شود مناسب این می تواند انجام بسیاری برای تبلیغ خود را. وجود دارد 2 چیز اصلی که من می خواهم به فکر می کنم این کمک می کند تا با.

#1: این ارائه می دهد اطلاعات با ارزش برای خریداران. اگر آنها یک قیمت خاص در ذهن برای آن محصول/خدمات و قیمت خود را متناسب با آنها خواهد بود به احتمال زیاد به کلیک بر روی تبلیغ شما و تبدیل.

#2: این در واقع می تواند به شما پول صرفه جویی. چگونه ؟ اگر قیمت بیش از حد گران قیمت و یا بیش از حد کمی از قیمت آنها تا به حال در ذهن آنها کلیک کنید آگهی خود را.

3. تست: این یک داده اما باید آن ذکر شده است. اگر چه آن را لزوما یک راه از نوشتن آگهی این راه از تست تبلیغات. به عنوان شما تقسیم test your Ads (آگهی در درون همان کلید واژه تم) شما به طور پیوسته خود را افزایش CTR (از طریق نرخ کلیک کنید) & نرخ تبدیل. این در نهایت خود را افزایش ROI (بازگشت سرمایه گذاری) در پایان.

سعی کنید را مجددا راه همه چیز نوشته شده است. تغییر تماس خود را به عمل. نظارت بر نتایج. پس از هر دو تبلیغات دریافت 100 برداشت من معمولا می خواهم برای رفتن و کشف کردن که بالاتر CTR, و شما حتی می توانید نگاهی به هزینه هر تبدیل به تصمیم می گیرید.

4. اضافه کردن اعتبار: اضافه کردن اعتبار به یک تبلیغ می تواند انجام بسیاری برای آن CTR. چگونه می توانم به شما انجام این کار ؟ یکی از راه های ممکن است برای اضافه کردن تدارکات. مردم عاشق اعداد. مشخص تر بهتر.

به عنوان مثال: شما می توانید نوشتن 3,000+ و یا شما می توانید تعداد دقیق: 3,421. هر دو آنها خوب استفاده کنید و احتمالا بهبود خود را از طریق نرخ کلیک کنید اما یکی 2 موظف است برای به دست آوردن اعتماد است.

5. پیدا کردن یک تماس و پیگیری ارائه دهنده است که می تواند به شما شماره تلفن محلی: با استفاده از 800 اعداد در واقع می تواند صدمه دیده است تبلیغات خود را. آنها را فوق العاده خاص با استفاده از شماره تلفن محلی. فرد خواندن آگهی شما می تواند مربوط و آشنا است با دیدن آن منطقه کدهای همین دلیل است که آنها را بیشتر در معرض ابتلا به آن را کلیک کنید.

6. سعی کنید تبلیغات خود را بیشتر شخصی: این یک اشتباه بزرگ من زیادی است. با استفاده از کلماتی مانند:, ما, من, ما, ما و خودم را می تواند مضر به تبلیغات خود را. بحث در مورد آنها نه شما! پس از همه, تنها راه را در فروش است که با فروش آنها.

این بسیار معمول است گفت: اما بسیار درست است. بهترین 2 کلمه به استفاده از “شما” & 1st بهترین مشتریان نام و نام خانوادگی.

(من یاد گرفتم این از یک WordStream وبلاگ)

7. چوب به 1 ایده اصلی: سعی نکنید به تناسب موضوعات مختلف به آگهی شما. این 1 دلیل استفاده از مضمون آگهی های گروه راه رفتن است. آن است که تقریبا غیر ممکن است برای نوشتن یک کپی آگهی موثر برای 2 تم های مختلف. به همین دلیل است که هر مجموعه ای از مضمون کلمات کلیدی رفتن به آگهی های مختلف قرار گرفتند.

سعی کنید به عنوان مربوطه و خاص که ممکن است. چوب به 1 تم و 1 تماس به عمل است.

8. مطمئن شوید که برای ایجاد و استفاده به عنوان بسیاری از آگهی الحاقات به عنوان امکان پذیر است: اگر چه آنها نمی واقعی بخشی از کپی آگهی خود را, آن است که بسیار مهم است که بدانید که اگر شما با استفاده از آگهی پسوند شما از دست رفته.

آگهی پسوند یکی از قدرت پردازش از PPC. این نه تنها به بهبود تبلیغات خود دید اما آن را می توانید اضافه کردن معتبر. با محل تماس و حتی نقد و بررسی پسوند گنجانده شده است. من نمی توانم استرس چقدر مهم است به استفاده از این.

[ad_2]